November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja klopt!
    Goed, is dan misschien inderdaad niet precies 3 maanden :oops:
    Maar wel 12 weken!

*het rekenwonder Indigo krabt zich eens achter de oren... Huh? Hoe zit dat nu?*

2. Niet meer actief

Ilse, ik heb vanmiddag gebeld nav een email die ik had gekregen van Sanadome dat de door mij gewenste behandelingen niet door konden gaan. Wat blijkt nu? Er was helemaal NIETS meer te plannen :( behalve een Psammo zandbed om 10 uur.
    Dat heb ik uiteindelijk toch maar gedaan, nog vroeger vertrekken dus.
    Als het je ook wat lijkt, snel bellen dan, was geloof ik nog een plekje voor vrij!

Enne, NEE natuurlijk ben jij niet gek :rolleyes: Waarom zou je het niet mogen hebben over jullie verhuisplannen? Laat mensen toch lekker denken wat ze willen joh, het is JULLIE droom en JULLIE leven. Schijt aan HUN mitsen en maren!

( 8) klare taal of niet? :) lucht soms effe lekker op als je IRL niet zo'n held bent ;) )

3. Niet meer actief

Esther, het spijt me voor je te lezen dat er thuis wat spanningen zijn geweest bij je. Wel fijn dat alles er nu rooskleuriger uitziet na de gezette stappen. Petje af hoor voor die stap!
    Jij bent alweer lekker aan het werk dus? Wat fijn! En dan op de momenten dat je thuis bent zeker extra hard genieten van je mooie mannetje ;)

4. Niet meer actief

Natasja, PROFICIAT!!!!

5. Niet meer actief

Linda, wat **** dat het zo'n naar bericht was van de schoonpa van je zus! Veel sterkte ermee!
    Hé, de volgende keer effe een seintje geven als je in Maastricht moet leveren he? ;)

6. Niet meer actief

12 weken is inderdaad geen 3 maanden schat, 13 weken is 3 maanden ;)

En in maanden rekenen is heel simpel hoor, ze zijn van 22 november, dus 3 maanden zijn ze op 22 februari, volgende week dus :)

7. Niet meer actief

Muriel, knap hoor op die manier subtiel een krant onder de aandacht brengen :)
    Wel fijn dat hij het apprecieerde.
    Het had trouwens eens anders moeten zijn, toch? ;)

HUH?

Wat hoor ik daar?

:confused:

Ah, babyHERMAN roept! :)

8. Niet meer actief

Ik heb verder niks geboekt. Ze hebben ook die kleine behandelingen van 6.50, die Sabiamed en Kraxo-nog wat. Die kun je alleen maar ter plekke boeken en is meestal wel plek, dus misschien doe ik dat wel, is ook wel leuk om dat met zn 3en te doen (is groepsgedoe hihi).

En dankje voor je klare taal. En de rest ook uiteraard, ik vind jullie allemaal lief!

9. Niet meer actief

Tari, beterschap voor je kindjes!!

10. Niet meer actief

:confused: Jen wat een bedrag voor een kozijn zeg! Jemig.....
    Benieuwd wat het jullie oplevert het zwart te laten doen.

11. Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd of Willem nog aan Valentijnsdag heeft gedacht, ik denk t niet :)

12. Niet meer actief

:oops: :rolleyes: :oops:

Hihi, thanks voor de uitleg! 8)

13. Niet meer actief

Hoelang en zwaar is Mika nu, Gwen?

14. Niet meer actief

Hahaha anders hou je gewoon mijn banner in de gaten, die telt in maanden namelijk. Dus zodra mijne op 3 maanden springt, is Yindi dat ook..best handig toch? ;) En als ik t in weken wil weten, kijk ik bij jou :)

15. Niet meer actief

Erik heeft mij vanochtend compleet verrast!
    Ik kwam onder de douche vandaan en toen had hij de tafel uitgebreid gedekt, met croissantjes en koffie en een eitje en een heel mooi boeketje met rode rozen en lint met harten, met een kaartje eraan waarop hij schreef dat hij zielsveel van me houdt!

Ik moest er gelijk van huilen, zo ontroerd was ik.

En dan te bedenken dat hij normaal niet aan Valentijn doet!

16. Niet meer actief

DEAL! :)

17. Niet meer actief

Oh, nog effe over nachtvoeden....
    Sinds een weekje slaapt Yindi de nacht ook door! :({|=
    s'avonds om 23 uur laatste voeding (die geeft Erik in een fles) en dan liggen we meestal tegen 00.30 in bed. Vervolgens meldt Yindi zich tegen 6.00 of 6.30 pas weer.

ZAAAAAAAALIG!

18. Niet meer actief

Oh wow wat lief van Erik zeg! Kan me voorstellen dat je daarvan onder de indruk was!

19. Niet meer actief

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

:whistle: :whistle: Yeah, goedzo Yindi! :whistle: :whistle:

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Petra gefeliciteerd! Nou ja zeg! :confused: Dat doe je toch niet? :confused: Een zeepreservoir er tussen zetten. :confused: Wat een kindervriend (ahum). :evil:

Maria: Leuk dat je die bos bloemen hebt gewonnen.

Hier ook al een tijdje door de visite heen. Heb er ook niet zo veel gehad maar ja dat krijg je als de ene helft van de familie in Turkije woont.

Dafje: Ik hoop dat je een leuke dag hebt op de beurs. Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt.

Indigo: Wat lief van Erik zeg! Hier niets gehad maar ik heb ook niets voor Ibo. ;)

Zo ik ga ff bank hangen. Ben kapot na zo'n vermoeiende dag.

Deel Deze Pagina