@bloempjuh oww gelukkig er zijn er meer die eten missen.. enne dan ook GEEN softijs en ananas..dat wordt een saaie zomer
Oh ja, dat wilde ik de hele tijd nog zeggen: Jess, leuke creaties! Ben benieuwd hoe het geboortekaartje van Jo eruit ziet. nog ff geduld.
Meiden softijs wordt afgeraden in het buitenland op vakantie ivm bacterien en de hitte ( kans op salmonella door de verhitting), maar in NL mag je het gewoon eten! stat op 9maanden.com en als je gaat googlen staat er nergens dat het niet MAG! dus meiden lekker softijs eten hoor.....alleen met mate.....
en ook over de ananas is een FABELTJE..............ALLEEN het HART Van de ANANAS die mag je niet dit maakt je darmen van streek.............oh dat had Puzz al neer gezet van de kern hihihi sorry
Weet iemand dan of je haring mag,stom maar daar heb ik al een paar dagen zin in had ik voor de zwangerschap helemaal niet...
Miracles; ik heb triamcinolonzalf gekregen van de huisarts. Dit mag ik niet heel vaak smeren. Alleen als het heel erg is. Verder moet ik het goed vet houden met lanette creme. Ik heb dat spul van het merk zarQa en ik moet zeggen dat dat heel goed helpt. Misschien is het ook wat voor jou? Ik ga naar mijn werk. Moet van 18.00 -23.00 pfff Ik wil mamatje nog even heel veel sterkte wensen. Dikke knuff voor jou meis. Het is niet makkelijk....
NIET DOEN! Vis en schaaldieren: met name rauwe of koudgerookte vissoorten zoals gerookte zalm, haring en schaaldieren zoals oesters hebben een zeker risico op listeria
@Robijntje, ik heb ook zin in de gekste dingen... Ondanks dat ik misselijk ben! Hebben jullie dat trouwens ook, dat jullie het eten zo vinden stinken? En de ijskast, YAK, die kan ik echt niet ruiken...
zoof ben ik weer effe getukt en salade enzo gemaakt bij ons de huisarts op de hoogte gesteld en effe uitgebreid intressant gesprek gehad (ben ik al vanaf mn geboorte) kan hier er helaas niet over uitweide omdat mn zusje elke letter die ik ook maar ergens typ in de gaten houd (je kan je maar vervelen) hele lijsten opgesomt gekregen wat wel en niet mag en tips en en en heeeeel veel tips en ja manlief rookt.... en daar begon ie over dus ik mwa hij rookt op t balkon want ik kan die lucht niet meer verdragen Ik moest manlief effe zeggen om te stoppen want... ga maar door en nou stond ik net salade te maken stemmetje in mn achterhoofd, ja je moet de sla nu wel extra goed wassen ik elk stukkie controleren hij vond het helemaal te gek voor ons en blij het mee te maken wel leuk zon huisarts van generatie op generatie. dankzij hem en zn vrouw ben ik uiteindelijk wel bij goeie artsen terecht gekomen hier lekker aardappies met salade en kipsate *kwijl* en bosvruchten yoghurt na
Hahaha JA dat heb ik ook de hele dag oh en de parfum van me hubbie bahhhhhhhhhhhhhh die kan ik echt ff niet ruiken hoor.............
yup sommige dingen meuren echt gesmolten kaas bv of rook en van t weekend vond ik de katten echt stinken inene manlief de katten in de douche gesopt en heel veel zuur op t moment en kan me te pletter drinken aan appelsap en appels en komkommer zijn ook onveilig heb tegen manlief gezegt : ik sta er niet voor in... 8)
hahha leuk zon zusje..... en fijn dat je HA zo met je meeleeft hier ook hoor en wat een kruisverhoor over het roken die van mij rookt ook hoor maar krijg hem nu nog niet zover dat ie op balkon gaat hahah veelste koud daar......ik heb mrogen trouwens extra echo claire omdat ik die gynocoloog niet zoveel meer vertrouw.....
Appelsap krijg je alleen maar meer zuur het van neem 1 slok melk of chocomelk of klein slokje cola helpt echt tenminste bij mij wel hoor..........
fijn dat het eerder kon jessica 8) manlief heeft belooft volledig te stoppen als de kleine er is en tot die tijd absoluut niet binnen
De sla extra goed wassen doe ik ook ja, maar als je nu buitens huis eet, stokbroodje of wat dan ook, dan zie je eigenlijk pas hoe vaak je de sla nu niet mag hebben! En dan zit ik daar te watertanden!