November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Deel 3 is bij deze geopend!
     
  2. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Deel 3 alweer! Ik ga nu lekker even op de bank hangen met manlief, fijne avond iedereen!!
     
  3. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Gezellig!! :)


    Heb de lijst even gekopieerd;

    Owen (Debbykoops) 12 oktober'
    Esmée (honeyy) 11 Novemer
    R.onin (coco) 8 december

    ik las net iets over die andere druppels! die maar eens gaan proberen! :) zo zielig als ze er last van hebben :(

    Coco; wat een aparte naam heeft je zoontje! heb hem nog nooit gehoord!
     
  4. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hahaha, deel 3 alweer zeg jij. IK zie net een clubje voorbijkomne, die zitten al in deel 20!
    Ik ben lekker mezelf an het verwennen. Er staat een megaglas cola voor mn neus en er zitten dadels met honing en spek in de oven die bijna klaar zijn. En als het goed is, komt mijn man straks thuis met een groot stuk chocolade, ik ga eens lekker zondigen!
     
  5. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, ik heb hem ook nog nooit eerder gehoord bij een ander kindje. Mijn man had hem al jaren in zn hoofd, komt van een film die zo heet en hij vond het zo'n mooie naam, die is altijd blijven hangen.
    Maar hier op het forum noem ik mijn zoontjes meestal alleen bij de eerst letter, of ik schrijf het met een puntje ertussen, anders ben ik zo makkelijk te googlen en wil liever een beetje anoniem blijven.
     
  6. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik zet Yinthe er ook even bij:)
    ik heb de site idd niet meer online staan..
    nou ja, ik heb onze eigen site een verbouwing gegeven en daarbij is de zp gedeelte verloren gegaan, ivm nieuwe laptop enzo..
    kan het er weer opnieuw maken hoor, dan wacht ik even tot de lijst wat completer is.
    dan kan ik er ook wel weer wat mooiers, leukers, uitgebreider van maken als jullie dat nog leuk vinden.


    Owen (Debbykoops) 12 oktober
    Esmée (honeyy) 11 novemer
    Yinthe (wendy2010) 11 november
    R.onin (coco) 8 december
     
  7. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hoi dames

    ik heb net weer even geknutseld..
    heb weer een site gemaakt voor de novembermama's

    hier is hij te vinden

    het is tot nu toe met de verjaardagen en foto's.
    wil je je kindje er bij hebben; stuur dan je foto's en de datum
    en de naam (wil je er een puntje tussen, zet dat er even bij dan)
    naar mijn e-mail svp

    en heb je nog andere ideeen om er bij te zetten, laat het ook ff weten!

    groetjes
    wendy
     
  8. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hey wat leuk Wendy!
     
  9. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #9 luukske, 31 aug 2011
    Laatst bewerkt: 31 aug 2011
    hey meiden,

    gisteren een ontzettend drukke dag gehad, en een hele drukke avonddienst, dus was echt gaar.
    Mika ligt nu weer even in bed, hij heeft gelukkig vannacht weer beter geslapen, en werd pas wakker toen Luka ook wakker werd.
    straks even met de mannekes de stad in, als Luka uit school komt, ze mogen beide een kleinigheidje uitzoeken, nouja Luka kan kiezen, en Mika daar verzin ik wel iets voor, haha....

    dadelijk komt ook een man voor een offerte voor rolluiken op onze slaapkamers, dus ben benieuwd, want wil er graag ivm rustiger slapen.

    @peertje, denk dat wij dat ook gaan doen, want de gewone voedingen wil hij niet, maar gewoon eten wel, dus 's ochtends een boterham(1 of 2 sneetjes) tussen de middag ook, en 's avonds warm.
    verder danoontjes en rijstwafeltjes etc tussendoor.

    @wendy, het is wat met de pc's....hier ook vaker delen verloren voor storingen etc op de pc, das echt balen dan.

    @debby, was het gezellig gisteravond?
    en hoe gaat het met de koorts van Owen?
    ik ga me straks trouwens een mutsy spider halen voor erbij;), want merk dat het toch wel handig is, gezien ik de wagen altijd in de auto laat, ivm plaatsgebrek, en hubbie dan zijn en dan mijn auto neemt, en dan zit ik te klooien dat ik geen wagen heb, haha....
    wij wilden trouwens binnenkort ook de nibbit een keertje meenemen voor Mika, want hij eet eigenlijk echt alles, en hij is echt geen "flinke" baby tov van sommige andere kindjes hier.

    @coco, kende de naam idd van de film...wordt hier ook een leuke naam gevonden;)
    Mika drinkt trouwens misschien 300-400 cc aan melk per dag, en rond 1 jaar mogen ze iets van 500 cc MAX. aan zuivelproducten, hij eet verder super goed, alleen dat drinken....maar hij is altijd al een slechte drinker geweest, heb vaak genoeg vaker moeten aanbieden om aan die 500cc te komen, maar onze HA zegt dat hij wrs minder nodig heeft...dus niet al te druk maken. verder poept en plast hij goed, dus het zal wel goed zitten....


    heb de lijst ook even geknipt/geplakt:

    Owen (Debbykoops) 12 oktober
    Esmée (honeyy) 11 novemer
    Yinthe (wendy2010) 11 november
    Mika (luukske) 12 november
    R.onin (coco) 8 december

    nou, ben er weer vandoor.....even atwt kijken, stofzuigen en op die man wachten....
     
  10. peertje

    peertje Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    goedemorgen allemaal,

    weer een nieuw deel! haahah

    zal tess ook op de lijst zetten....

    Owen (Debbykoops) 12 oktober
    Tess(peertje) 14 oktober
    Esmée (honeyy) 11 novemer
    Yinthe (wendy2010) 11 november
    Mika (luukske) 12 november
    R.onin (coco) 8 december
     
  11. peertje

    peertje Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    heb net nog ff teruggelezen...

    honeyy: thnx, schoentjes heb ik besteld bij aapie kinderschoenen, zitten super en gaan niet uit!

    coco: nee alleen savonds nog pyjamapapje

    debby: tess eet al een hele tijd sochtends een broodje, omdat ze dr fles steeds minder dronk, kreeg ze daar toen 120cc friso bij maar dat is nu veranderd in gewone melk, smiddags precies zo, alleen voor t slapen gaan pyajampapje....
     
  12. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ziet er al leuk uit Wendy! Zal straks even een foto mailen van Owen :).

    @Luukske, wat leuk dat de jongens een kleinigheidje uit mogen kiezen! Vindt Mika het fijn dat hij weer naar school gaat? We hebben heerlijk samen tv gekeken gisteravond, de leuke programma's beginnen weer en wij kijken een aantal altijd gezellig samen (hoezo oudbollig, hahaha). Wij hebben ook de Mutsy Spider, vind 'm zooo fijn! Ondanks dat het geen lichtgewicht buggy is, loopt hij wel heeerlijk! En Owen gisteravond direct een paar Nibbit's gegeven, hij vond het wel lekker :).

    @Peertje, heerlijk dat Tess al zo goed een boterham eet! Wat dat betreft moeten we met Owen geduld hebben en tijd ;).
     
  13. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    de website is wel een beetje herkenbaar ontwerp he ;)
    haha dacht dan hoef ik daar niet te moeilijk over te doen...

    fotós mogen trouwens ook gewoon hier geplaatst worden hoor, dan kan ik ze ook gewoon opslaan.
    maar wel zorgen dat ze niet te klein zijn.
     
  14. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    peertje; leuk! kan je gewoon online bestellen? heb je Tess al volledig op koemelk? Esmée vind het ook lekkerder dan voeding.. ze krijgt nu 1 fles koemelk, dus wou eigenlijk ook al overstappen maar weet niet of dat "mag"?

    wendy; leuk gedaan! ik zal vanavond even foto's mailen! echt super leuk gedaan! hoe kan ik de link onder mn handtekening zetten netzoals jou? :)
     
  15. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Coco; lekker gezondigd? ;) af en toe mag je je eigen verwennen he ;) deel 20 al.. phoe.. zouden die niets te doen hebben :p (A)
     
  16. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)



    als je de site eerst aanklikt, dan de URL kopieeren.
    dan naar je handtekening wijzigen; daar de tekst neer zitten die je wil laten zien om naar de site te gaan, die selecteren, dan op het tekentje met het wereldbolletje en ijzertje bovenaan je tekstvak (naast de U van onderstrepen) daar de link plakken.. klaar!
     
  17. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    Owen (Debbykoops) 12 oktober
    Tess(peertje) 14 oktober
    Jayson (MrsNuke) 7 November
    Esmée (honeyy) 11 novemer
    Yinthe (wendy2010) 11 november
    Mika (luukske) 12 november
    R.onin (coco) 8 december
     
  18. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Owen (Debbykoops) 12 oktober
    Tess(peertje) 14 oktober
    Jayson (MrsNuke) 7 November
    Esmée (honeyy) 11 novemer
    Yinthe (wendy2010) 11 november
    Mika (luukske) 12 november
    Carmen en Devin (Patroeschka) 3 december
    R.onin (coco) 8 december
     
  19. peertje

    peertje Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: ja t scheelt wel weer! al is t baby er dan wel heel snel vanaf, maarja! tess eet alles wat los en vast zit, maakt dr allemaal niet uit, als ze maar mee kan eten:D

    honeyy: ja gewoon online bestellen en ik had ze n betalen, 2 dagen later al in huis! ja tess zit er al volledig op koemelk, zijn in frankrijk overgestapt toen de voeding op was en weet van mn vorige 2 kids dat ik toen ook al met 10/11 mnd gewoon koemelk mocht geven en wij hebben verder geen allergieën in de familie.....
     
  20. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Carmen gaat t prima mee, ze heeft nu 1 tandje onder. Ze trekt zich overal aan op en gaat dan 'miepen' dat ze niet terug durft. Ze brabbelt veel, leuk hoor!

    Devin heeft ook sinds 2 dagen wat gebrabbel, dudu, pupu, bubu. Gisteren naar de kinderarts geweest met hem. Hier t verhaaltje:
    Devin: Bloed is geprikt, oa op allergiemix en vit b 12, voor dat laatste hebben we bijna moeten 'vechten' maar t is gedaan! Ik hoop eerlijk gezegd dat er wel wat gevonden word. Maar is dus nog even afwachten. Ka vond hem op het eerste gezicht en moment een actief jochie wat 'zoet' was en toen ie m op schoot nam ging Devin staan en zei ie dat t qua ontwikkeling ook wel goed zat!?? dus ik de papieren van de kinderfysio gegeven waarin staat dat zijn grove motoriek op 5,5 maand zit nu. Veel slapen, ach dat kan volgens hem ^^, fluctuerende temp ook, de een heeft dat meer als een ander?! en misschien heeft Devin gewoon een wat hogere temp. Mopperen, nu is ie toch zoet??? eh ja omdat ie net een aantal uren heeft geslapen ja. Dus Devin begon daarna te mopperen want werd weer moe (na anderhalf uurtje) en toen zag ik de ka wel kijken van hmmm. Bij t bloedprikken ging t makkelijk, omdat Devin oa zo warm is is t makkelijk 'aftappen'. Over 2 maanden terug komen en over (volgens de ka) 3 weken uitslag vh bloed, en volgens de bloedprikster een week.. Dus ik bel over een week terug.
     

Deel Deze Pagina