November/December 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Tattoogirl1980, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tattoogirl1980

    22 mrt 2013
    42
    0
    0
    Zaandam
    Misschien is deze er al hoor maar dan hoor ik het wel, nu ik onze dochter bijna 1 jaar is, ben ik wel nieuwsgierig hoe andere moeders dit eerste jaar hebben ervaren.

    Ik merk zelf dat, hoe ouder ze word hoe mooier ik het vindt, de eerste 2 a 3 maanden heb ik zeker niet als leuk ervaren, onze dochter sliep slecht en de voeding ging ook niet van een leien dakje.
    Ze was mentaal veel verder dan dat ze fysiek aankon en daarom zat ze zichzelf wel eens in de weg.
    Dat is inmiddels wel verandert, het is een wijze meid die weet wat ze wel en niet wil.
    Ze is ontzettend ondernemend en klimt overal bovenop, ik krijg er bijna hartklachten van hahaha.

    Ik merk dat mijn leven (zoals ik al verwachte) enorm is veranderd, met kinderen komen ook zorgen zeggen ze en dat is ook echt zo.
    Nog nooit was ik zo bang om iemand te verliezen of dat er iets ernstigs zou gebeuren.
    Misschien komt het omdat ik mijn vader jong ben verloren maar ik ervaar het niet als heel prettig, het zal wel moeder zijn heten denk ik.

    Van sprongetjes heeft ze gelukkig weinig last, soms even 1 of 2 dagen zeuren en daarna is het weer over.
    Nu haar eerste verjaardag eraan komt krijg ik wel de kriebels, ik verheug mij er enorm op maar de tranen staan soms ook wel eens in mijn ogen als ik naar haar kijk, dan zie ik mijn meissie die al zo snel groeit.
    Zij is absoluut het mooiste wat mij ooit is overkomen, maar dat vind iedere moeder..hoop ik.
     

Deel Deze Pagina