nee je bent echt geen kraamzilla hoor meid. Ik snap precies wat je bedoelt, ik weet best dat er geen taboe hoeft te rusten op bv geven, maar ik zou mij daar ook niet gemakkelijk bij voelen, zelfs bij mijn eigen ouders niet..laat staan bij mijn schoonmoeder. Nou heeft mijn schoonmoeder ook wel een sleutel van ons huis maar die gebruikt ze alleen als ze zeker weet dat wij er niet zijn en ze erin moet. MAW ik vind dat je groot gelijk hebt !
hee wendy ik zou net zo reageren, dus het zijn geen hormonen hoor! vertel maar duidelijk hoe JIJ het wilt... het is jullie kraamtijd!!! nou doei tot later!!!
ik ga er ook even vandoor, even aankleden (ja schandalig ik weet het) en de hondjes uitlaten en dan ben ik er wel weer tot straks
Goedemorgen dames Ik ben er weer met baby nog in mijn buik moet zeggen vanacht wel heerlijk geslapen wel twee keer moeten plassen maar dat was alles. Helaas vanmorgen bonje met man gehad, nou ja ik met hem hij is gewoon om zeven uur de deur uitgegaan.:x:x het is geen ruziemaker. Vandaag moet ik de keus maken wel of niet strippen en het enigste wat die kerel vanmorgen zei toen hij wegging was tot vanmiddag!! Ja en? wat moet ik nou? het is steeds zwaarder. Moet er zelf ook om zeven uur uit want de meiden moeten ook naar school. Waarom snappen die kerels nou niet dat het zo vermoeiend is? aan het einde van de zwangerschap en ook nog overtijd lopen? Hij belde net al, ben nog steeds aan het mokken Nou ja zit nu aan een beker melk en mandarijnen, heb nog een uur om te beslissen. Stap misschien nog wel even in de auto voor sint kadootjes te halen. *Wendy* je bent geen kraamzilla hoor Ikzelf heb er weinig moeite mee als ik aan het voeden ben, maar ik zie mijn borsten dan ook niet meer als borsten maar als melkmachine Ik vind dat je dat gewoon aan moet kunnen geven. *IreneH* Balen meid, had het zo voor je gehoop! *MRSNUKE* jij heb alle recht om hier te komen mopperen en verdrietig te zijn, kom op zeg wat een domper voor jullie gezinnetje. Heb het echt met je te doen. *knuffel*
@wendy: Ik begrijp je helemaal. Ik wilde ook altijd voeden (borstvoeding) zonder visite erbij, omdat ik me daar neit prettig bij voelde. Ik zou het dan ook heel vervelend vinden als er ineens mensen binnen staan. Helemaal niet raar dat je dat hebt aan gegeven.
Hallo dames! Ben er ook nog met BIB!!! Raar hoor, buddy Grietje is 15-11 bevallen en buddy Lilalien 16-11... ben ik dan vandaag aan de beurt???? Nony, ik herken het helemaal!!! Je bent supergelukkig met de BIB (heb zelf 1.5jaar geprobeerd en mmm dus weet wel wat het is om niet makkelijk zwanger te worden) maar nu heb je maar 1 gedachte en dat is bevallen he! En die eeuwige nachten... waarom moet een mens nu slapen??? Wendy, wat een schatje zeg, en een superleuk pakje!!!! Tjilpje, weet je al wat meer? Vind het ook maar naar voor je dat je man je niet meer steunt, maar misschien weet hij zet zelf ook niet en probeert hij dat te verbergen? MrsNuke, hoe gaat het nu met je? Hebben ze al een oorzaak van die bacterie gevonden? Ik hoop voor je dat je snel terug naar huis mag hoor! Hoe lukt het met het kolven verder? Wendy, ik vind het ronduit onbeleefd dat ze hun sleutel gebruiken terwijl jij thuis bent hoor!!! En ik zou ook niet willen dat iemand op m'n borsten zit te loeren, zeker niet de eerste weken wanneer alles nog onwennig is... Hier hebben beide onze ouders een sleutel, maar dat is voor noodgevallen! Als ik ooit merk dat er zo'n misbruik van wordt gemaakt zal ik er ook iets van zeggen en de 2de keer neem ik hem gewoon weer terug! Het is JULLIE huis en daar mag gewoon niemand zomaar binnen komen! Moet er niet aan denken dat je boven met je meisje een dutje aan het doen bent en je schoonmoeder ineens tegen je bed staat!!! Oh ja, je weet toch nog dat schoonmoeder vond dat ik in het ziekenhuis maar in de badkamer moest voeden ipv het kraambezoek op de gang te laten wachten dat gebeurt ECHT niet hoor! IK en KLEINE MEID zijn opgenomen en de rest MAG op de gang en anders gaan ze maar naar huis
@ Tjilpje; jammer dat je mannetje zo de deur uit is gegaan.. hele dikke knuffel. @ wendy; je hebt gelijk! Jij moet je er prettig bij voelen. Vind het goed dat je zo goed voor jezelf bent opgekomen. Nu maar hopen dat het gewerkt heeft... voor de zwangere dames; dikke knuffel!!!!
@Tjilpje. En? Wat heb je besloten te doen?? Vervelend dat je ruzie kreeg met je man, daar zit je nu helemaal niet op te wachten hè. Maar ja, ze snappen het/ons soms ook gewoon niet. Tenminste dat idee krijg ik wel eens. @Ineke. Zou wel grappig zijn als jij dan de 17e bevalt! Drie op een rij! @Wendy. NEE dat is niet vreemd! Maar als ik je (eerdere) verhalen lees is het geen rasecht schoonloeder...dus misschien moet je het een beetje tactisch aanpakken. Haar wel overtuigen dat JIJ het niet fijn vindt dat er mensen bij zijn als je BV geeft. Ik was ook niet van de pottenkijkers als ik BV gaf hoor, kweet niet...voelde me daar niet prettig bij. En dat is je goed recht! @All. Het gaat hier weer enigszins. Het is gewoon de teleurstelling elke keer. Ik wil zo graag!! Paps vandaag jarig, huilend aan de telefoon gehad daarna kreeg ik mijn moeder nog even...weer huilen. Beste vriendinnetje gebeld...huilend. En net mijn broer gebeld (niet huilend ) en die haalt Mathijn op van school en neemt hem nog even mee naar huis. Zijn dochter zit op dezelfde school dus kunnen ze ook nog even samen spelen. Verder gaat het wel hoor... Ben weer heel wat tranen kwijt en ga zo maar eens op mijn gemakje naar boven strompelen om te douchen.
oh en mrsnuke.. ik heb je verhaal niet helemaal meegekregen. Waarom moet je nog zo lang in het ziekenhuis blijven?? Lijkt me vreselijk... Ook een hele dikke knuffel voor jou!
VK komt vandaag nog langs, alleen weet ze niet hoelaat kan vanmorgen zijn maar ook vanmiddag, tja das lastig als je oudere kinderen hebt Man gebeld en die komt zo naar huis. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Oh ja, en geef je man straks maar een knuffel.... Even er boven staan, en nu maar even geen ruzie maken... Zit je nu niet op te wachten. Je frustraties kun je altijd op een later tijdstip (lees: NA de bevalling) eruit gooien
Goed zo! Weet je in ieder geval even hoe het ervoor staat. En hopelijk kan ze strippen en werkt het! Ik ga vast duimen voor je!
zo ik heb gisteravond mijn mountainbike verkocht...toendertijd gekocht voor 100 euro en er maar 1 keer op gefietst omdat ie te klein was en nu verkocht voor 90 euro... en vanmorgen even mijn kleine meid ingeschreven voor de psz
Ah Irene nog steeds BIB...zucht. Wendy geen kraamzilla hoor is toch niet netjes. Gewoon prive als je haar voedt. Ik zou die sleutel afpakken8). Meiden met BIB ze komen eruit!! Ik hoop voor jullie heel snel zodat jullie af zijn van de vreselijke nachten! Slaapkop hier ligt nog in zn bed. Kwam vannacht om 4 uur en daarna weer om 8 uur. Mij hoor je niet klagen. Weet iemand of als je nu 6 voedingen geeft, dat mag? Of moeten het er 7 zijn? Gister werd ik gebeld door kdv, ik heb een plek voor Sacha . Twijfel alleen zo over de woensdag omdat ik op woensdagmiddag ouderschapsverlof heb en Jaime uit school moet halen om 12 uur. Voor Sacha kan ik alleen geen halve dag op woensdag krijgen (is vanaf 2 jaar) beetje balen want ga minder verdienen maar dacht dat compenseer ik dan met minder kosten kdv . Twijfel of ik hem nu dan helemaal niet de woensdag moet brengen en gewoon thuis moet werken (zou ik al doen) terwijl hij er is. Hij slaapt toch nog veel heh. Wat zouden jullie doen?