Nu al erg dik!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Petra, 22 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Jeetje zeg, het is mijn vierde zwangerschap, maar voel me weer net zo onzeker als bij de eerste, :oops:
    Ik ben nu al zo dik aan het worden dat ik zwangerschapsbroeken aan heb, mijn buik groeit explosief...echt waar...
    Iemand hier ervaring mee? Ik lijk wel vier maanden zwanger in plaats van 6 weken...buik inhouden helpt niet, het zijn niet de vetrollen van de vorige zwangerschappen...en ik heb megahonger, val na twee uur bijna flauw en moet dan iets eten, gelukkig vind ik brood lekker...

    Wie o wie kent dit? Ik heb het zo erg bij mijn andere drie niet gehad...mijn angst wordt toch geen waarheid hè, nog 1 keer zwanger willen zijn en dan een tweeling krijgen...
     
  2. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hoi

    Wat grappig dat je buik zo snel groeit, maar het heeft ook wel de ruimte om te groeien he na 3 zwangerschappen:)
    Misschien hou je wel wat vocht vast ofzo?

    Ik merk nog helemaal niks moet ik eerlijk zeggen, alleen door mijn knieen gaan lukt niet zo goed dan voel ik een balletje in me buik zitten!;)

    Maar wie weet meid is het wel een tweeling? wanneer mag je voor een echo?

    Groetjes Paula
     
  3. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat ik bij het bezoek aan de gyn op 5 jan. meteen een echo krijg... denk het bijna wel als ie mijn buik ziet/voelt...

    Maar idd maar even een echo afwachten, vocht kan het ook zijn. Van iemand anders heb ik een naar verhaal gehoord en daar denk ik maar liever niet aan, wat kunnen mensen toch bot zijn.

    Leuk hè, dat balletje in je buik, soms kun je het echt goed voelen.
    Jij ook gefeliciteerd en geniet, want dat doe ik ook zeker, maar ga twijfelen aan de duur van de zws...ach, kan ik lekker al een buik showen zal ik maar denken.

    Fijne feestdagen!!!
     
  4. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ben benieuwd Petra, heb je al een 2 ling dat je daar angst voor hebt?
    oops heb je meteen 5 kids ..
    nog even de feestdagen door en dan is het zo Januari ik wacht met je mee...
    succes.. LIEK...
     
  5. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Nee, heb geen tweeling, maar ben al zo dik, dat is echt eng, ik groei per dag!! Als mensen me zien, die het echt net weten dan schrikken ze gewoon, daardoor word ik erg onzeker... en ik ben zooooo moe, maar kan nu meer rusten dan bij derde zws. Eerste twee zitten op school en derde doet middagdut van 2,5 uur....en ik dan dus ook :oops:
    Liek, wanneer is jouw volgende NOD? Ben wel benieuwd...hoop voor je dat het snel raak is.
     
  6. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    hoe kan je een balletje voelen in je buik?? of kanje dat alleen voelen als ej al eenkindje heb gehad??
     
  7. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    goh petra dat is snel,maar goed iedereen is anders ,ik heb wel een opgeblazen gevoel,alles zit dan ook strak,heb je der veel last van?en ja een tweeling tjee meid dan is het wel full house bij jouw,maar goed laat wat horen als je wat weet
    groetjes jacky
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heb een vriendin die nu 7 weken is en als ik die haar buikje zie valt mijn mond ook wagenwijd open;.. ecth al een buik zeg... maar zij heeft
    ook al 2 kindjes gehad... kan denk ik enorm
    verschillen en ook wel denk ik als het nt meer
    het eerste is.. !
     
  9. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Grappig hoor Petra, ik maar klagen dat ik nog steeds geen buik heb, en jij krijgt 'm al!
    Ik hoop voor je dat het een normale zwangerschap is, en mochten het er stiekem toch 2 zijn... Dan wens ik je de 2 gezondste kindjes ter wereld toe, beter eentje extra dan eentje te weinig ;)

    Groetjes van Kiki
    PS de buik begint nu eindelijk te komen.
     
  10. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Ja Kiki, je hebt helemaal gelijk, jij bent blij als je buik zichtbaar wordt en ik wil liever nog even wachten met een dikke buik. Ik ben namelijk nog aan het studeren, ik zit in mijn laatste jaar van de PABO (deeltijd) en ik sta nu twee dagen voor de klas per week. Ik moet nog tot het eind van het schooljaar, vandaar dat ik hoopte dat mijn buik nog even achterwege bleef. Het is nu al zwaar genoeg, hahaha. Maar de kinderen in mijn klas vinden het geweldig dat ze het al kunnen zien en zwangeren allemaal met me mee...
    Ik probeer het maar te nemen zoals het is, maar moet toegeven dat ik erg benieuwd ben naar de echo, misschien ben ik wel verder dan ik denk...ik houd jullie op de hoogte.
    groetjes Peet
     

Deel Deze Pagina