Nu al harde buik?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door conny, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

    Even een vraagje: Ik ben nu 7 weken zwanger. Afgelopen vrijdag lag ik laat op bed, een drukke dag gehad en zaterdag ook veel gelopen. 's Avonds had ik het gevoel dat ik een harde buik had. Mijn vorige zwangerschap had ik dat pas veel later, maar zou dat nu al kunnen dan?
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Conny,

    Dat is wel een beetje vroeg, harde buiken. Het kan wel een samentrekking van je baarmoederspier zijn, ook de banden kunnen opspelen. Zeker als het je tweede is, dan groeit de baarmoeder net wat makkelijker dan de eerste keer. Wacht het even af en mocht je meer klachten krijgen neem dan een stapje terug in het je dagelijkse ritme. En worden de klachten erger of erg pijnlijk overleg het dan even met je verloskundige.

    Nog gefeliciteerd en succes,
    groetjes,
    Japke
     
  3. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Japke,

    Bedankt voor het snelle antwoord. Na een nacht goed slapen is het nu helemaal over gelukkig, dus ik denk idd vanwege gebrek aan rust. A.s. woensdag heb ik mijn eerste vk afspraak, dus kan ik het nog dubbelchecken. Maar hartstikke bedankt, ik ben in elk geval gerustgesteld !
     

Deel Deze Pagina