nu al misselijk, teken voor rest zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tatum, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Hoi allemaal,

    Ik weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben (1 dag na NOD). Nu ben ik al misselijk (niet overgeven, meer een heel erg weeeig gevoel en oprispingen) sinds vier dagen na eisprong. Tussendoor is het wel aantal dagen minder geweest, maar nu is het sochtends weer helemaal terug. Overdag alleen af en toe duizelig en savonds komt misselijkheid weer terug.

    Meestal krijg je dit soort klachten pas bij 6 weken. Betekent dit dat het alleen maar erger wordt en ik heel erg gevoelig ben voor dat hormoon? Of zegt dat niks en kan het net zo goed zijn dat het weggaat?

    Herkennen jullie dit? Ben erg benieuwd!
     
  2. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meissie ik hing 2 dagen voor nod al boven de pot en tot nu toe is het ook nog niet anders geweest !
    ik hoop dat dit snel weg gaat want zo is het niet leuk zwanger zijn zeg maar.... dinsdag vk en dan vragen wat het beste is om hier aan te doen
     
  3. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo tatum

    Ieder persoon reageerd anders op de hormonen.
    Maar nu je zo vroeg al misselijk bent, wil het niet zeggen dat je dat je hele zwangerschap houd.
    Het is idd erg vervelend, maarja het hoort er nu eenmaal bij.
    Het is dus maar gewoon afwachten of het over gaat en verder lekker genieten van je zwangerschap!

    succes
     
  4. Ramona001

    Ramona001 Actief lid

    24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ik heb ook heel snel direct last gekregen van misselijkheid..helaas haha en bij mij heeft het ook 3 maanden aangehouden.
    Heb 3 maanden lang elke dag soms de hele dag door boven de Wc gehangen....Maar 1 troost het gaat over:p
    Alleen toen bij mij de misselijkheid over was een week er na kreeg ik bekken klachten wat over ging in bekkeninstabiliteit maar dat is weer een ander verhaal...

    Succes in ieder geval, en zorg ervoor dat je s ochtends vóór dat je uit bed stapt al een cracker op hebt dat helpt wel iets of eet iets van vla sochtends


    groetjes Ramona

    [​IMG]
     
  5. Patricia27

    Patricia27 Actief lid

    3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    Ik heb het ook gelijk gehad. Maar de afgelopen week eindelijk een week dat ik één keer moest overgeven. Ik kan ook merken dat ik op tijd moet gaan eten want als ik iets later ben dat word ik ontzettend misselijk.
     

Deel Deze Pagina