Nu al symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door niekje03, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    Hey meiden,

    Kan dit? : afgelopen maandag was mijn eisprong
    Nu heb ik steeds last van steken en krampen in mijn onderbuik, beetje misselijk af en toe, humeurig, wat duizelig, steeds erg moe en echt superveel honger :confused: maar kan toch niet zo vroeg al de symptomen of wel? mijn ongi dag is pas op 13 aug. nog anderhalve week te gaan zoiets en volgens alles als het raak zou zijn is morgen pas innestelling.


    hoop dat iemand wat tips heeft :)

    groetjes,,
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heeeeeel soms voelt iemand zich al heel gauw zwanger maar ik zou er zeker niet op rekenen. Het is nog wel errug vroeg hoor ;)
    Wat je zegt...de innesteling zou w.s. nog moeten.
    Dat wordt lang afwachten. Probeer je zinnen te verzetten...succes!
    Elmo
     
  3. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Hee Niekje,

    Ik heb een beetje hetzelfde: mijn ei was dinsdag. Ik heb sinds dinsdag pijn in rug en pijnlijke tepels. Als er al iets aan de hand zou zijn dan moet het nog gaan innestelen dus ik weet ook niet waar dit allemaal vandaan komt maar herken het bij jou wel.

    Sterkte in ieder geval.
     
  4. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    volgensmij moet er eerst een innesteling zijn ! en deze is pas na 9 dagen na je eisprong !
    ik hoop het voor jullie maar ik denk echt nog te vroeg
     
  5. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Dat heb ik ook altijd overal gelezen, dat je pas iets kan voelen na de innesteling. Ik weet alleen niet of dat 9 dagen na ei-sprong is, daarover staan heel verschillende berichten op de diverse sites. Gewoon wachten dus...
     
  6. Niet meer actief

    Sommige vrouwen kunnen na hun bevruchting al voelen dat ze zwanger zijn heb ik gelezen..... Ik voel iedere maand wel dat ik zwanger ben hahahah.....
     
  7. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    Hey meiden,,

    dankje voor de antwoorden. :)
    Ja ik dacht ook altijd dat je pas na de innestelling wat voelt.
    Vind het echt raar allemaal. Mjeh het word nu ongeduldig afwachten en er maar niet van uitgaan dat het raak was ;) (anders word teleurstelling alleen maar groter :(
     
  8. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Als het "raak" is dan heb je dit weekend de innesteling en kan je over een paar dagen "wat" gaan voelen. Ondertussen er gewoon niet al te veel mee bezig zijn en wachten....

    Sterkte!
     
  9. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik lag 2 dagen voor nod boven de wc toen wist ik het ... :D
    en om eerlijk te zijn hoopte ik het zooooooo erg elke maand dat ik van alles had en voelde maar helaas duurde het 2 jaar !
    Innesteling is echter pas na 9 dagen en dan ga je pas hcg aanmaken en daar kan je ziek van worden ik zelf was ook altijd ziek/zwak/misselijk van mijn eisprong ! last van boobs ! :c:
    dat is ook het gemene was er maar 1 symptoon waardoor je meer wist zou wel makkelijker zijn ... :)
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb nu sinds een paar daagjes pas last van sympthomen ;)
     
  11. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik ben even gaan zoeken maar las nu dat de innesteling tussen de 6e en 10e dag na een eventuele bevruchting is. Er staan zoveel verschillende versies over dit onderwerp op internet, 12 dagen kom ik ook al tegen, dat ik nu echt niet meer weet wat waarheid is:(
     
  12. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    hey,
    ja ik dacht ook al overal zag ik tussen 6 en 10 dagen en nu kom ik ineens zoveel verschillende dagen tegen :(
    als alles precies verloopt hoe het zijn moet (waar ik zeer zeker niet vanuit ga, want ga er al niet vanuit dat eerste keer raak is dat kan ik gewoon niet geloven :rolleyes: ) zou vandaag de innesteling plaatsvinden.
    Heb alleen wel vandaag steken aan linkerkant van mijn buik en vandaag echt zo'n shaggie bui echt heel raar nooit meegemaakt dit gevoel, word snel boos en dan meteen weer blij. Wel merk ik dat ik ook veel witte slijm verlies, heb ik normaal ook nooit ?
     
  13. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik had toch echt 2 weken na laatste nod al duidelijke klachten. Dus aantal dagen na eisprong. Het begon bij mij met buikpijn en daar kwamen gevoelige borsten bij. Een week later werd ik ook steeds misselijker. Uiteindelijk een week voor nod al positief getest omdat ik het niet meer uithield. Dit gebeurt echter niet vaak en testen voor nod is al helemaal niet verstandig. Ik hoop voor je dat het raak is, maar wil je niet onnodig hoopvol maken :D
    Veel succes met afwachten.
     
  14. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    Hey Majel24,

    Ik las dat sommige vrouwen ook al zo vroeg er last van hebben. Alleen komt dit zeer weinig voor. Eiglk weet ik niet wat ik precies moet denken soms denk ik je houd je maar voor de gek en lichaam reageerd er zo op omdat je het zo wilt maar zelfs mijn vriend zegt dit heb ik normaal nooit. Ook zijn gevoel zegt dat het wel raak is alleen heb ik daar nog niks aan haha 8)
     
  15. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Probeer je er niet teveel op te focussen. Sinds ik bezig ben zwanger te worden voel ik ook ieder pijntje etc. Vooral niet testen voor NOD want het kan ook een valse negatieve test geven. Gewoon wachten dus....zucht!
     
  16. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    ben al 3dgn misselijk hoofdpijn buikpijn vreselijk buikpijn kan bijna niet eens lopen zo wat kan het zijn
     
  17. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    je eisprong waarschijnlijk ;)
     
  18. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    heb het in me rug maagzuur overgeven dat komt niet van mijn eisprong dat weet ik zeker
     
  19. lotte27

    lotte27 Bekend lid

    6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb ook al vanaf mijn eisprong last van misselijkheid, last van mijn tepels. Deze zijn ook opgezet en erg pijnlijk. Steken in mijn buik, vooral aan de zijkanten. Darmen die opspelen. Mijn man zegt zeker te weten dat ik zwanger ben, maar ik probeer nog niet te veel te hopen. Op 15 aug. kan ik pas gaan testen. Dus ik hoop er het beste van. Ik heb wel testen gezien die je eerder kan gebruiken, maar denk dat ik dat niet vertrouw. En ben ook best wel bang voor een terleurstelling. Dus even afwachten.

    Groetjes Lotte
     
  20. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    wat raar? volgens de banner heb je vandaag je eisprong of klopt die banner niet?
     

Deel Deze Pagina