Nu alweer ongesteld na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nijntje321, 21 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje321

    Nijntje321 Actief lid

    1 aug 2016
    181
    63
    28
    Hoi hoi!

    In december heb ik twee keer achter elkaar cytotec moeten gebruiken waarbij de laatste keer op 22 december was. Nu was het daarna nog niet helemaal schoon ( een heel klein beetje restjes) maar het vruchtzakje was eruit. Uiteindelijk ben ik 9 januari gecurrateerd en eigenlijk daarna bijna geen bloedverlies gehad. Nu 12 dagen later heb ik opeens helderrood bloedverlies en buikpijn...

    Kan dit alweer een menstruatie zijn? Iemand hier ervaring mee?
     
  2. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Hoi

    Ik denk dat je her beste even je arts kan bellen.
    Bij mij werd er verteld na mijn miskraam met 14 weken (Ben bevallen) ik 2 a 3 weken kon bloeden maar als het minder zou worden of stoppen en erna ineens veel bloed verlies moest ik bellen.. Weet niet hoe het zit na ene currutage.
    Ben zelf op op 4 januari bevallen en 9 januari moest ik met spoed terug vanwege verlies van weefsel. Toen schoongemaakt maar gewoon met een tangentje hoefde niet naar de ok.
    Maar zou ook je menstruatie kunnen zijn als je vanaf 22 december rekent, zou het kunnen.
     
  3. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ja dat kan zeker. Je cyclus kan weer ‘gewoon’ opgestart zijn.
     
    Mayflower vindt dit leuk.
  4. Nijntje321

    Nijntje321 Actief lid

    1 aug 2016
    181
    63
    28
    De gynaecoloog belde mij gisteren hoe het ging en ze denkt dat dit ook weer een menstruatie is. Het is nu ook goed doorgezet dus dat is fijn.
     
  5. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Hee toevallig heb ik ook op 22 december een miskraam gehad en ik ben ook afgelopen week ongesteld geweest dus dat zou heel goed kunnen! Balen van je curretage zeg, dat is nog even een extra klap na..
    Na mijn eerste zwangerschap (15 weken+curretage) was ik ook weer na 3,5 week ongesteld dus dit is waarschijnlijk alleen maar goed nieuws, je lichaam is weer hersteld en je kunt weer verder!
     
  6. Nijntje321

    Nijntje321 Actief lid

    1 aug 2016
    181
    63
    28
    Wat heftig zeg, 15 weken.. wat een verdriet!

    Ja het was een ongesteldheid en moet zeggen dat ik me ook exht goed voel nu. Zo lastig om nu de keuze te maken meteen weer verder of nog even wachten. Ben best wat aangekomen door de stress met de miskraam maar vind het ook zonde om daardoor te wachten
     

Deel Deze Pagina