vind die antilekbeker van nuby echt prut. mepal en difrax vind ik op het moment goede bekers. had eerst die van friso (goede bekers) maar moet ie erg hard aan zuigen en dat tuitjes slijt heel erg snel (aan de onderkant waar zijn tandjes tegen aan komen)
vind het ook gek, eerste tijd spoot het er helemaal niet uit en nu ineens wel en zo oud zijn ze nog helemaal niet.. misschien moet ik dan toch die andere maar eens gaan proberen
ik heb de nuby tuitbeker met siliconen tuit,das ook een afgang lekt aan alle kanten. heb nu de difrax die is echt goed
Heb hier ook een Nuby antilek beker. Heeft nog nooit gelekt en is al verschillende keren op de grond gekelderd.. Hier geen problemen mee, vind het een fijne beker!
Hier rietjes beker van nuby ook anti lek. Werkt prima wordt meerdere malen per dag keihard op de grond gesmeten maar die gaat echt niet kapot.
ik heb de zachte tuit van nuby en ik vind het een prima beker. Lekt wel iets, maar wat wil je als er flink met die beker geslagen wordt Het drinken spuit er niet uit hoor.