Nuna Pepp Luxx ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Amberxx, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.577
    4.623
    113
    Wie heeft dit model van Nuna?

    Wij twijfelen tussen de gewone Nuna en de Luxx er zit behoorlijk wat prijsverschil in. Is dat het ook echt waard?

    En hoe bevalt de Nuna Pepp bij anderen?
     
  2. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    #2 Lieke1989, 6 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2013
    Nuna luxx ken ik niet maar nuna pepp bevalt prima.bestuurd erg licht en de kleine zit er prima in.
    Edit,ik weet niet wat het prijsverschil is maar ik zie op de site dat ze de kleine irritatie puntjes hebben veranderd,zoals de grote van de opbergruimte,2 ipv 1 ligstand en de voeten kunnen nu omhoog.
     
  3. Blub69

    Blub69 Fanatiek lid

    1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hier ook de gewone Pepp, zelfs nog het oude model uit 2009, hij bevalt super! Onze 'minpuntjes' zijn het kleine boodschappenmandje en de korte zonnekap, dus als ik nu mocht kiezen dan zou ik voor de luxx gaan. Het is maar net of je het prijsverschil het waard vindt....
     
  4. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Hoe bedoel je 1 ligstand? De gewone Pepp heeft er toch echt 2 ;)

    Ts: enige minpuntje aan de gewone Pepp is het boodschappenmandje die vind ik ook wat klein voor de rest echt een fijne buggy. Ik heb wel begrepen dat de rug van de Luxx hoger is dan de gewone Pepp maar of dat ook zo is?
     
  5. azucena

    azucena Fanatiek lid

    28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Wij hebben de luxx!

    Voornaamste reden was hier het voetenplankje. Als die niet 'verplicht' was geweest voor ons zoontje waren we waarschijnlijk voor de gewone gegaan. Het scheelt toch behoorlijk wat, maar heb me nooit echt verdiept in de gewone, omdat die sowieso niet ging voor ons.

    De rug is iets langer, de kap is groter, de wielen zijn groter, boodschappenmand is groter, hij klapt makkelijker in en dus het voetenplankje wat omhoog gezet kan worden.

    Ik vind 'm in ieder geval helemaal fijn! Gebruiken hem ook voor op de fiets. Mocht je vragen hebben, antwoord ik graag nog!

    Fotootje voor de leuk :).
     
  6. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Zie je hoe vaak ik het gebruik;),hier geen slaper onderweg,teveel te zien.
     
  7. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.577
    4.623
    113
    Bedankt voor jullie reacties en de duidelijke foto! Ik heb al een fietsendrager van nuna. Neem aan dat het nieuwe model hier ook gewoon op past?
    En hoeveel gebruiken jullie de buggy nu ipv de wandelwagen? De luxx is erg mooi maar het verschil met een gewone pepp in prijs is best wel groot. Een hogere zitting lijkt mij wel handig.. Tot welke leeftijd kunnen ze in de nuna? Zitten ze niet snel tegen de kap aan?
     
  8. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Ik gebruik hem best vaak.maar als ik weet dat ik lang onderweg ben gebruik ik toch liever de kinderwagen,past meer in onderin en ik vind mn bugaboo toch net iets fijner dan.verder heb ik geen antwoord op je vragen want mn dochter is pas 19 maanden en loopt nu ook goed los dus kleine stukjes loopt ze ipv in de wagen.
     
  9. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief


    Hier dagelijks. Hebben zelfs de Bugaboo heel snel verkocht. Mijn oudste is 1.22 cm en past nog goed in de buggy. Ik zou zeggen kijk eens in de winkel vergelijk ze naast elkaar.
     
  10. maria80

    maria80 Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.960
    131
    63
    Wij hebben de versie van 2010, die heeft ook maar 1 ligstand. Idd mandje is niet zo groot, maar verder prima ding!
    De kap hebben wij er eigenlijk nooit op. Buggy ligt altijd in de auto. Meestal zit dochtertje erin, maar ook zoonlief zit er graag in (maar moet er altijd weer uit voor zn zusje). Dagje Efteling heeft hij er in gezeten en ging prima (dus wel zonder kap).
    Met voetensteun ziet er wel mooi uit, maar is voor veel kindjes niet nodig.
     

Deel Deze Pagina