nutrilon omneo

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Lorena2012, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorena2012

    26 okt 2012
    5
    0
    0
    ik heb een vraagje.
    als ik de fles voor me dochter maak 150/5 komen er steeds van die kleine klontjes is (lijkt net rubber) heeft er iemand hier ook last van gehad..
    ik gebruik ook een difraxfles s vorm
    maar die word na elke fles uitgekookt dus daar kan het niet aan liggen.
     
  2. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Spoel je de fles na elke keer eerst met koud en daarna met warm water? Borstel je de fles na elk gebruik ook schoon in een sopje?
     
  3. Myrthe

    Myrthe Niet meer actief

    Verplaatst naar flesvoeding. ;)
     
  4. Cynnie1984

    Cynnie1984 VIP lid

    25 feb 2009
    6.014
    140
    63
    R'dam
    Hoe maak je de fles klaar??? in de magnetron of eerst gekookt water en dan koud water toevoegen??
     
  5. minon

    minon Niet meer actief

    Hebben wij ook gehad. Wij deden koud water en dan poeder erbij en dan moet je flink schudden. Hadden toen een grotere fles genomen van 250ml dan kun je harder schudden. Na het opwarmen in de magnetron weer flink schudden. Gebruiken nu standaard en hebben het dan nog wel eens. Gebruiken ook de difrax
     
  6. Emmarijn

    Emmarijn Fanatiek lid

    21 jun 2011
    2.548
    1
    0
    Ja, is typisch Omneo volgens mij.
    Ik dacht dat wij roerden met een vork en dat wel hielp. En als er klontjes overbleven haalde ik ze eruit anders verstoppen ze de speen.
     
  7. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je hebt veel minder klintjes als je het poeder oplost in water dat net van de kook af is. Als je het poeder oplost in de helft water net van de kook en dan de andere helft van het water er koud bij doet als het poeder is opgelost heeft je fles meestal de goede temperatuur (soms even proberen iets meer heet of iets meer koud water).
     
  8. Lorena2012

    26 okt 2012
    5
    0
    0
    ik haal na iedere voeding de fles uitelkaar en dan met warm water maak ik hem helemaal schoon. en de voeding maak ik het water eerst op tempratuur in de magnetron en dan de voeding erbij en schudden. heb er eerst nooit last van gehad net nutrilon standaart maar sinds ik over gestapt ben uit advies van cb heb ik last ervan.
     
  9. mopke

    mopke Fanatiek lid

    10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Nooit last van gehad in difrax fles.
    Water in de magnetron opwarmen en met behulp van een poedertorentje in 3 stappen erin doen en goed roeren met een lepeltje. Schudden niet vanwege de vele luchtbellen en grote kans op klontjes.

    Als ik de voeding met het schepje erbij doe dan na ieder schepje roeren en dan dan nog soms klontjes.
     
  10. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Probeer daneens de helft van het water te laten koken, daar het poeder in op te lossen en dan koud water erbij.
    Of bel even met Nutricia, kan zijn dat je pak een productiefout heeft.
     
  11. Cynnie1984

    Cynnie1984 VIP lid

    25 feb 2009
    6.014
    140
    63
    R'dam
    Dat werkt het beste ts

    ??

    al uitgeprobeerd?
     
  12. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Werkt bij comfort voeding ook het beste. Klont vrij.
     

Deel Deze Pagina