Ik gebruik nu enkele weken Nutriton. Begonnen met 2 schepjes Nutriton, maar dit werkten absoluut niet afdoende voor het spugen. Ook haar darmen reageerden door eerst water dunnen ontlasting, daarna diarree en toen vaster. Dit heeft een week geduurd. Nu zit ik op 5 schepjes op 150 CC. Hierdoor spuugt ze bijna niet meer, maar heeft meer als een week water dunnen ontlasting. Weet iemand hoelang dit mag duren? Kan dit kwaad? Ze is verder helder en alert. Morgen moet ik ook naar het CB toe, dus dan overleg ik het ook even met de arts.
Dat is een bijwerking van de nutriton. Meer kindjes krijgen daardoor dunnere ontlasting of diarree. Daar is niet echt iets aan te doen volgens mij, behalve minder nutriton geven. Of toch een specifieke voeding geven tegen spugen. Misschien heeft het CB nog tips, maar het is wel normaal..
heel herkenbaar wij gebruiken 6 schepjes op 180+6 en er zijn dagen dat hij hele dunne ontlasting heeft en dagen dat het gewoon is er is weinig tegen te doen denk ik of idd minder geven of andere voeding maar dunne luiers kunnen geen kwaad zolang ze maar genoeg drinken. en idd allert zijn
Bedankt meiden voor jullie reactie. Net als wat jullie zeggen, zegt het CB ook, dat er niks aan te doen is. Zolang ze blijft drinken en alert is, niks aan de hand. Ze hopen dat de darmen er even aan moeten wennen, en de ontlasting vanzelf weer dikker word. Zodra ik minder geef spuugt ze weer alles onder. We kijken het gewoon nog even aan, en goed in de gaten houden. Helaas kan ik niet overstappen op andere voeding. Ze zit op de Pepti ivm zware verdenking op KMA.