O jee wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door conny75, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hoi Dames,

    Ik ben drie dagen overtijd en heb gister een lichte positieve test gehad en vanmorgen weer een positieve, heb hem aan mijn man laten zien en die zag ook duidelijk een streep. Ik heb gisteren al met de gyn gebeld en kan morgenochtend al bij hem terecht. Hij wil het goed in de gaten houden ivm de bbz. Nu was ik vanmiddag bij een vriendin en helaas ben ik licht aan het vloeien, wel bruin maar toch.
    Nu ben ik bang dat ik misschien toch niet zwanger ben, zou het kunnen dat je twee maal positief test en dan toch niet zwanger kan zijn?

    groetjes
    conny
     
  2. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hoi Conny,
    Je kunt geen positieve test hebben als je niet zwanger bent. Het kan voorkomen dat je vroeg in de zwangerschap nog wat vloeit. Ik heb me laten vertellen dat als het helder rood bloed is dat het dan een miskraam zou kunnen zijn.
    Maar wat bruin verlies komt wel vaker voor geloof ik.
    Ik denk dat ik je mag feliciteren! :)

    Groetjes Demi
     
  3. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hoi conny,

    Hier bijna hetzelfde (ook na een bbz in mei dit jaar), ben dan nog niet overtijd, zou morgen ongesteld moeten worden, maar vanochtend een overduidelijke positieve test. Had al eerder een licht positieve test, maar je weet wat ze zeggen over testen voor NOD. Was daarom nog niet al te blij... Nu durf ik erop te vertrouwen, denk dat ik een vroege eisprong heb gehad.

    Dat bruin zou van de innesteling kunnen zijn? Zolang het niet helderrood is hoeft het niets te zijn. Hoe voel je je verder? Hopelijk kan de gyn morgen wat uitsluitsel geven, voor nu dan.

    Sterkte, en idd, je kunt geen positieve test hebben als er niets is.

    Trouwens, ik moest voor 2 weken na de positieve test een afspraak maken, weet jij waarom hij zo snel al wil zien?
     
  4. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ja ik denk dat jullie gelijk hebben, positief is positief. Ik mag morgen al komen omdat de gyn het vanaf het begin in de gaten wil houden. Ik moet dan om de twee dagen bloedprikken om te zien wat mijn hcg doet, als hij boven de 1000 is moet het in de baarmoeder te zien zijn. Vandaar dat de gyn het gelijk vanaf het begin wil bijhouden. En niet dat het weer zo loopt als in maart, ik heb toen een flinke buikoperatie gehad vanwege de bbz. Ik heb nu ook alleen mijn rechtereierstok nog en dit is voor ons de eerste ronde dat we het weer mogen proberen. Ik ben dus ook heel bang dat het weer een bbz wordt, bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik geen bloedverlies gehad vandaar dat ik nu heel bang ben.
    Ben blij dat ik de test vanmorgen nog aan mijn man heb laten zien zodat ik weet dat mijn ogen mij niet bedriegen.

    groetjes
    conny
     
  5. Elvier

    Elvier Lid

    21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hey Connie,

    Ik geloof ook dat je echt wel zwanger bent! Positief is positief en dus zwanger.

    Wat betreft het vloeien... voor zover ik weet, moet je je pas zorgen maken als het inderdaad helder rood bloed is en vooral als je ook krampen hebt en dan wel behoorlijk pijnlijke krampen!

    Ik hoop en denk dat het meevalt en je langzaam aan kunt gaan genieten van een heerlijke zwangerschap..

    Heel veel succes morgen en de komende dagen!
     
  6. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik had dat ook een dag na mijn positieve test een beetje bruinige afscheiding dat kan mee te maken hebben dat het zich aan het innestelen is.
     
  7. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hoi conny,

    Gek hè, hoe de ene gyn het zo doet en de andere zo... Ik heb nog wel beide eileiders, en bij mij was het niet heel heftig. Lichamelijk dan. Ze hebben een sneetje gemaakt in mijn rechtereileider en het zwangerschapsweefsel weggehaald. Dus misschien ligt het daaraan. Ik wacht nu met spanning op de echo op 10 augustus.... Gelukkig al om 8.45, hoef ik er niet de hele dag op te wachten.

    Jij toch gefeliciteerd en sterkte morgen!
     
  8. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi Conny.Ik wil je niet bang maken maar ik heb dat 3 maanden terug gehad.
    2 licht positieve tests en daarno toch ongi.
    Waarschijnlijk dus wel een miskraam want je krijgt geen positieve test als dat niet zo is.
    Ik hoop dat het bij jou beter afloopt.
    Succes groetjes Linda
     
  9. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Heel veel succes en ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt!
     
  10. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    euhm misschien een hele domme vraag maar wat is een bbz?
     
  11. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik denk buiten baarmoederlijke zwangerschap>>>is een gok hoor
     
  12. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Goed gegokt!
     
  13. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    bbz = buitenbaarmoederlijke zwangerschap ;)
     
  14. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    o haha antwoord was dus al gegeven hihi :)
     
  15. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Vind het geen domme vraag trouwens, ik zie hier ook wel eens termen langskomen dat ik denk :(: :(: :(:
     
  16. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Dat is zeker geen domme vraag, sorry dat ik het had afgekort maar het is ook zo´n lang woord.

    Mijn bloedverlies is nog steeds het zelfde, voor de rest heb ik wel de nodige symptomen maar ja dat wil niets zeggen, dat heb ik bijna elke maand :oops: .

    Sorayav het is inderdaad per gyn verschillend, ik heb ook een flink medisch dossier ivm een darmziekte dus vandaar dat ze mij sowiezo al vaker op controle willen hebben. De bbz kwam hoogstwaarschijnlijk ook door de verschillende operaties die ik gehad heb.

    De bbz begon ook met vloeien terwijl ik positief testte vandaar dat ik een beetje schrik nu heb.

    Dames bedankt voor jullie lieve woorden en willen jullie voor mij duimen morgen om tien voor tien.

    knuffel conny
     
  17. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
  18. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Helaas slecht nieuws, het is een miskraam geworden. Vanmiddag ben ik echt gaan vloeien en vanmorgen op de echo zag de gyn al dat mijn baarmoeder doorbloed was. Hij vermoede het al.
    Ik ben verdrietig maar aan de andere kant opgelucht dat het geen bbz is.

    groetjes
    conny
     
  19. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wat verdrietig, conny, als je al blij bent geweest met positieve testen. sterkte meid! liefs, lauwie
     
  20. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik was zeker blij met de positieve testen. Dinsdag moet ik terug op controle komen om te zien of alles is afgevloeid.

    groetjes

    conny
     

Deel Deze Pagina