Ochtend test loopt af, middag test loopt op. Huh?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mandareintje, 17 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandareintje

    14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Hi dames, dit is me een raadsel. Op 7-11 heb ik een terugplaatsing gehad van een embryo van 5 dagen. Ik heb hiervoor 2x een vroege miskraam gehad (biochemisch), waarbij streepjes niet opliepen. Daarom test ik nu elke dag, toen heb ik beide keren op NOD getest en 3 dagen later, streepje bleek toen niet opgelopen of zelfs lichter. Nu 2,5 jaar bezig en dit was de terugplaatsing van ons enige embryo uit ICSI 3. Ben dus mega onzeker.. hier mijn test verloop:

    Zondagochtend getest (8 dagen na TP/13 DPO) en heeeeel vaag tuurstreepje gevonden: 20201115_085325.jpg
    Smiddags nog een action early gedaan en die was iets duidelijker.

    Maandagochtend leek hij iets opgelopen:
    20201116_083340.jpg
    De action early van maandag middag was lichter, mijn hoop stort weer in. Misschien verdundere urine? Moest wel vrij nodig plassen.

    Vanmorgen weer getest: 20201117_085358.jpg
    Dit vond ik er helemaal verkeerd uit zien. Dus ben in paniek geraakt, kliniek gebeld dat t mislukt was, en huilend naar mn moeder gereden. Ik had nog 1 test in mn tas zitten en ik besluit die er nog eens tegenaan te gooien, want ja, t zat immers toch niet goed dus maakte allemaal niks meer uit. Dit was met mijn tweede urine, 4,5 uur later met enkel 1 kop thee gedronken: 20201117_114459.jpg

    Snappen jullie het nog?? Nu ben ik weer voorzichtig hoopvol, maar ik snap echt niet hoe de test vanmorgen ZO licht kon zijn en daarna ineens zo veel donkerder. De action early die ik vanmorgen deed liet echt een tuurstreepje zien.. snap t echt niet. Ben bloed gaan prikken bij de huisarts, hopelijk morgen uitslag. Morgenvroeg test ik weer, met ochtendurine én tweede urine.

    Alles op een rijtje (ingedroogd): O staat voor ochtend, M staat voor middag (2e urine)
    20201117_202750.jpg

    Is er iemand die dit snapt? Of die dit ook heeft meegemaakt? Ik word echt helemaal gek en ben doodsbang.
     
  2. Lottel

    Lottel Fanatiek lid

    3 jan 2010
    1.185
    116
    63
    brabant
    Je ochtend urine was de 1e urine vd dag? Niet snachts of heel vroeg voor opstaan al een x eerder wezen plassen?
     
  3. Mandareintje

    14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Nope, 1e urine. Juist bij die van maandag heb ik om 5u even moeten plassen, dus heb toen maar een beetje geplast en afgeknepen. Gek he?
     
    Lottel vindt dit leuk.
  4. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik snap wat je bedoelt maar in principe zie ik gewoon een goede oploop. De test van vanmiddag is donkerder dan die van vanmorgen, die van vanmorgen lijkt een beetje lichter dan die van gisteren maar die test ziet er ook wat anders uit dus ik denk dat de kwaliteit van de test gewoon anders is. Ik denk als je kijkt naar de algemene regel dat HCG elke 48 uur verdubbeld dan zie je dat ook terug op je testen. Voor 10 'DPO' zou ik dit een prima test vinden en hij is ook nog mooi opgelopen in de afgelopen dagen. Ik zeg dus: gefeliciteerd!
     
    Mandareintje vindt dit leuk.
  5. Lottel

    Lottel Fanatiek lid

    3 jan 2010
    1.185
    116
    63
    brabant
    Ik, ou morgen niet testen en dan donderdag weer testen, per 48 uur gaat je hcg omhoog dus dan zou ie donderdag wel een duidelijker streepje moeten geven.
     
    Mandareintje vindt dit leuk.
  6. Lottel

    Lottel Fanatiek lid

    3 jan 2010
    1.185
    116
    63
    brabant
    't is idd als je kijkt naar 15 en 17 loopt ie op. Dus ik zeg donderdag testen ;)
     
    Mandareintje vindt dit leuk.
  7. Mandareintje

    14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Dankjewel. Ik ben alleen vandaag 10 dagen na de terugplaatsing van een 5 daags embryo, dus eigenlijk 15 DPO.. tis wel licht maar idd stijging. Ben zo benieuwd naar morgen vroeg (en bang)
     
  8. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ik snap je onzekerheid en je angst, desondanks zie ik wel een mooie oploop in je testen en ben dus wel positief :thumup:❤️
    Hoop dat je volgende test morgen of overmorgen je gerust kan stellen.
    Veel succes meid, ik duim voor je! ❤️
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ik vind de testen wel heel erg licht voor 15 dpo en duim dat je morgen ineens mega oploop hebt.
     
  10. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Sommige vrouwen testen met ochtendurine heel licht en met 2e urine ik middag veel beter. Ikzelf ben er daar ook 1 van.
    Ik zou voor nu proberen dezelfde urine te gebruiken voor de test, dus bv 2e urine. Dan kun je goed vergelijken. Ik snap je onzekerheid en ik had ook vage testen en daarna met dezelfde urine gemeten en werd het pas duidelijk.

    hopelijk zit het goed!!! Ik ga voor je duimen ❤️
     
    Mandareintje vindt dit leuk.
  11. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh sorry, daar had ik overheen gelezen. Nog steeds vind ik het een mooie oploop. :) Niet iedereen maakt meteen evenveel HCG aan. Als de oploop er maar is en die is er zeker. Ik zou inderdaad wat hier ook al gezegd werd in ieder geval 1 (of 2 als dat helpt tegen de zenuwen ;)) moment kiezen waarop je elke dag test zodat je steeds met 'dezelfde' urine kan testen. Misschien helpt dat iets om wat meer duidelijkheid te krijgen in je testen.
     
    Mandareintje vindt dit leuk.
  12. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik teste ook in de middag eerst beter. Probeer je 2e urine.
    Dus eerst plassen bij opstaan. Niet drinken en dan na 30 min nogmaals plassen/opvangen en met die urine testen.
     
    Mandareintje vindt dit leuk.
  13. Mandareintje

    14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Dankjewel, nu weer een ochtend test gedaan. Donkerder dan gister, en beetje hetzelfde als maandag... straks nog eens met mn 2e urine net als gister. 1 kop thee drinken en dan om half 12 weer. Pffff wat een ellende dit zeg....
     
  14. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd naar je test deze middag, hoop dat die je wat gerust kan stellen ❤️
     
  15. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik ben ook benieuwd naar je testje :)
     
  16. Mandareintje

    14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Helaas.. vanmorgen was mn test vergelijkbaar met die van maandag. Geen oploop met de ochtendurine. Verder hetzelfde als gister gedaan, 1 kop thee en dan om half 12 testen. Gister hoefde ik helemaal niet nodig te plassen en nu ontplofte mn blaas al om 10u. Toch opgehouden en de test was zo goed als negatief. De uitslag van de bloedtest was gistermiddag 15 dus dat belooft weinig goeds. Ik geloof dr niet meer in. Stop na vanavond met mijn hormonen die de menstruatie tegenhouden en test morgenvroeg nog 1 keertje.. maar ik weet de uitkomst al :( tis klaar. Heb heel veel gehuild vandaag...
     
  17. Mandareintje

    14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Alle ochtend testen op een rijtje:
    20201118_083710.jpg
    Dit is toch gewoon 4x niks?
     
  18. suzies

    suzies Bekend lid

    8 jun 2015
    545
    148
    43
    Was je laatste test nog nat toen je de foto maakte? Zo lijkt dat namelijk. Hoe is hij nu in dit rijtje terwijl hij opgedroogd is. Ik zou zelf nog wel hoop hebben. Je testen zij immers positief en ik zie oploop.
     
  19. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.172
    6.695
    113
    Vrouw
    Ach, wat verdrietig. Dit zit er inderdaad niet veelbelovend uit :(
     
  20. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ach wat ongelooflijk klote dit! Dit is echt niet leuk! Ik hoop op een wonder. Ik zie dat je test van vanmorgen wel weer duidelijker is dan gisteren. Pfffff ik hoop het zo voor je. Maar dit is echt klote die onzekerheid
     

Deel Deze Pagina