Beste verloskundigen. Ik heb een vraag over mijn menstruatie. Die duurt maar 1 of 2 dagen en ik verlies weinig bloed. Is dat niet raar? Ik maak me daar namelijk best zorgen om. Zeker omdat het vroeger echt in alle hevigheid aanwezig was. Kan het kwaad? Alvast bedankt voor jullie tijd.
hoi het is inderdaad aan de lichte en weinige kant. Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar als je je zorgen maakt zou ik het even overleggen met je huisarts. Mirjam
De huisarts zegt dat ze er niks aan kan doen. En mocht het bijvoorbeeld eventueel overgang zijn ze daar toch niks aan kan veranderen. En we willen juist graag een tweede kindje Zze wil eerst dat we weer een half jaar proberen, maar dan kan het toch al te laat zijn?. Ik ben wel net 2 maand gestopt met de pil. Zou het daarvan kunnen komen?
hoi ja het kan zeker door ontpillen komen. Is je cyclus regelmatig? Als dat zo is heb je goede kansen hoor. Je hebt gewoon die eisprong nodig! Neem je foliumzuur? Mirjam
Ditt is nog maar de tweede cyclus na de pil. Vorige was netjes 31 dagen. Dat wat ik voor de zwangerschap ook had. Hoop dat dat zo blijft natuurlijk. Eisprong deze maand moet nog komen, dus is nog even afwachten. Maar dat weet je nooit met ontpillen. Zeker omdat ik ook last van pcos heb gehad. Ik hoop het, dat ik gewoon meteen een mooie cyclus heb.. Ik slik foliumzuur.
Dankje. Maar ik heb maar 6 maanden de pil gebruikt. Ben je dan ook aan het ontpillen? Na zo'n kortee periode?