Totaal overwacht!!! Ik heb net met de digitale test van clearblue getest.... IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!! Ik zit hier helemaal te shaken
PROFICIAT!!! Geweldig nieuws! ongelofelijk he?! Ik weet hoe je je voelt! Was je vriend erbij? Of ben je helemaal alleen? Gr. Niki
hahah komt me bekend voor dat gevoel naomy!!! raar he dat er dan zwanger in staat terwijl je het niet verwacht maar wel hoopt! van harte gefeliciteerd meid!
Nee mn vriend was erbij. We hebben deze maand heel weinig geklust omdat we het even uit wouden stellen.En een paar maand geleden was ik ook even over tijd (4 dagen), maar de reden was toen dat ik er teveel mee bezig was. Nu totaal even niet...en dus weinig geklust en naar mijn idee op de verkeerde dagen. Was nu al 8 dagen overtijd. Zondag al test gedaan...heel vaag. Nu weer met dipstick...zagen toch allebei een klein streepje. Direct de digitale test erbij gehaald...ik jankend naar mn vriend toe...JE WORDT PAPA! kan t nog niet geloven
Nu lekker vieren met z'n 2-tjes! Jullie hebben nu een heel leuk geheimpje samen!!! Geniet ervan... Liefs Niki &x
Nou ik ben niet goed in geheimpjes hahaha... we willen even afwachten wat de dokter zegt en dan vertellen we het in ieder geval onze ouders. De rest wachten we natuurlijk nog even mee heb nu al de neiging mn moeder te bellen
Hahaha... vertel mij wat! Ik heb het na 2 dagen al tegen mijn ouders verteld en toen ik 5 a 6 weken was al tegen vrienden en familie... erg vroeg... maar ja, dat moet ieder voor zich weten, toch? Op mijn werk wisten ze het met dik 7 weken al... maar het voordeel is dat ik nu wel al een vroege echo heb gehad op mijn werk! Veel plezier als je het gaat vertellen... Bij ons was het totaal niet verwacht, dus die reacties waren super om te zien... Liefs Niki