Ik had nog een pakje : Kids en koekjes liggen.. .van de C1000 . Kant en klare mix voor koekjes. Je hoefde alleen water toe te voegen... 35 ml. Maar oeps.. met m'n domme hoofd verkeerd gelezen, en gedacht dat er 35 dl stond, 35 ml is zo weinig dacht ik (geen kok hierzo haha) Véél te veel water dus erbij gedaan. Om het op te lossen (weg mikken vond ik zonde, ik zou voor het eerst met m'n dochter koekjes bakken), heb ik er dus net zo veel bloem bij gedaan (best veel dus ) , tot het flink stroperig was. Voor de smaak ook nog maar wat vanillesuiker. En zo dus op de bakplaat gekwakt (met een lepel - met m'n handen was geen doen haha) , en daarna m'n dochter laten versieren . Ze zitten nu in de oven... zouden het koekjes worden????
haha, ja maar ik wil vanacht wel slapen..en niet naast het bed van m'n dochter staan omdat ze buikpijn heeft
Ik denk dat het met buikpijn wel mee zal vallen hoor. Tenzij je een pak bloem hebt gebruikt wat ergens achteraf in de kast stond en niet eerst op de datum hebt gekeken. (Heb laatst een pak bloem met tht 2008 weggegooid.. oeps) Maar of ze erg goed zullen smaken dat is wel de vraag.
ze smaken wat naar brood , met een vanillesmaakje.... maar het valt niet tegen . Dus ik heb de rest ook maar gemaakt, want ik had natuurlijk ontzettend veel deeg nu...