Ohoh, volgens mij krijg ik een plopnavel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nala, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Dit weekend vond m'n vriend al dat mijn navel veranderd was. Het is normaal maar een klein rondje, maar wel een hele diepe kuil. Nu is het rondje wat groter en ja hoor, toen ik vanavond onderuit gezakt op de bank zat en naar mijn buik keek, kon ik met gemak de bodem zien.. Haha, ben benieuwd of ie echt gaat ploppen als m'n buik straks echt dik wordt. Dan moet m'n piercing er wel uit ben ik bang..
     
  2. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    die piercing zou ik er zowiezo uithalen als ik jou was ;)

    haha maar een plop navel heeft ook wel wat! al hoop ik zelf ook dat ik hem niet krijg, maar bij een ander blijft ie schattig. :)
     
  3. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik zou die piercing er ook uit halen, als je buik erg dik is gaat ie er lastig uit! Je stopt m er na de bevalling zo weer in.
     
  4. Niet meer actief

    haal de piercing er maar uit hoor voor de zekerheid.

    ik had het ook zo erg zo'n plopnavel stak door al me kleding heen
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Je hebt rekbare piercings speciaal voor zwangeren. Die kun je dan gewoon inhouden.
    Jenny
     
  6. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Rekbaar zijn ze niet hoor Jenny :)
    Wel van kunstof dus heel flexi :)
    Ik heb er ook eentje, maar twijfel zeker of ik hem tot het eind zou kunne blijven dragen !
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja dat bedoelde ik ook eigenlijk. Een vriendin van mij had echt een hele dikke buik en heeft hem tot het einde kunnen dragen. Jenny
     
  8. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ook ik heb een plop navel, en gewoon een zwangerschapspiercing in... zolang je er geen last van hebt, kan je die gewoon inhouden!
     
  9. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik vind een plopnavel super schattig het begint bij mij ook al de bodem komt steeds meer omhoog hahahahaha
     
  10. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ook bij mij! Ik had een diepe navel en lachte mijn vriend altijd uit (voor de gein) dat de bodem bij hem zelfs in zicht is als hij staat. En nu... hij kan me mooi terug pakken!
     
  11. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb mn navel eigenlijk nog niet goed bekeken, ga ik straks es doen! hihi!
     
  12. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb ook een "zwangerschapspiercing".
    Echt giga groot is dat ding. Die kanik wel in tot het einde.
    Alleen echt een fraai gezicht is het niet.
     
  13. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Euhm iedere zwangere krijgt een plopnavel hoor, en niet met 13 weken, maar wat later ;) iig bij mij was dat zo
     
  14. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben twee keer zwanger geweest en beide keren heb ik GEEN plopnavel gehad!
    Dus om nu te zeggen dat iedere zwangere dat krijgt ... nee toch niet
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nope mijn moeder had dat van ons ook niet. Mijn zus bij mijn neefje ook niet.

    Groetjes
     
  16. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Nou, ik ben benieuwd wat het wordt. De tijd zal het leren. Ik ga sowieso op zoek naar een flexibele piercing, maar ik wil hem wel zo lang mogelijk inhouden. Hij is heel snel dicht als je hem er uit haalt, geloof mij! Ik heb een maandje een piercing in gehad met een dunner staafje en mooi dat ik die normale niet meer door het gaatje kreeg. Dat moest opgerekt worden bij de piercingshop! Auwww
     
  17. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ook ik heb geen plop navel gehad bij de zwangerschap van mijn zoontje, hij komt wel iets meer naar buiten, maar niet helemaal aan de oppervlakte.
    Deze zwangerschap ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren want mijn buik is een stuk dikker en lijkt nu verder naar buiten te komen dan bij mijn zoon het geval was, als die plopt :) zal ik het nog wel eens weer zeggen hahahha.

    Liefs Carry
    ps; klinkt wel leuk plopnavel!!! Straks denkt mijn zoon dat er een kabouter in woont! :D
     
  18. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik had mijn piercing afgelopen zomer laten zetten, toen ik nog net niet wist dat ik weer zwanger zou zijn. Ik heb het wel gevraagd aan de man die 'm zette, maar hij zei dus dat er die flexibele dingen zijn maar die kan ik pas gaan gebruiken als de piercing genezen is... wat nog steeds niet het geval is. Nog licht ontstoken aan de bovenkant. Dus nu hoop ik dat-ie snel geneest.

    Groetjes van Kiki
     

Deel Deze Pagina