Oilily jas mt 104 Nieuw! Little Feet setje, flesverwarmer, FisherPrice Babygym + Meer

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door stout, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stout

stout Lid

14 jun 2010
    72
    0
    0
    Student
    Haarlem
    Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe Oilily jas te koop, maat 104. Met kaartjes er nog aan. Het is een maat 104. Mijn vader heeft hem voor mijn dochter gekocht, maar we moesten eigenlijk een jas maat 74 hebben ;)

We vinden het sonde om hem nu nog 2 jaar lang in de kast te laten hangen. We verkopen hem liever zodat we aankomende winter er een mooie jas van kunnen kopen.

Voor de jas wil ik graag een bod vanaf 95 euro hebben. Nieuw kostte hij 229 euro!

Ook heb ik nog een heel schattig Little Feet setje voor een 1jarig meisje. Het is een rokje en een bloesje. Maud had er altijd een grijze legging bij aan, stond heel schattig! Maar het is nu te klein. Het valt ongeveer als maat 80. Voor dit setje wil ik graag 20 euro.

Verder heb ik nog een Fisher Price babygym te koop, een flesverwarmer en een babybadje met standaard.

2. stout

stout Lid

14 jun 2010
    72
    0
    0
    Student
    Haarlem
    Achterkant van de jas.

3. stout

stout Lid

14 jun 2010
    72
    0
    0
    Student
    Haarlem
    Voering van de jas

4. stout

stout Lid

14 jun 2010
    72
    0
    0
    Student
    Haarlem
    Setje van Little Feet. Leuk te combineren met een grijze legging. Voor een goed bod doe ik die er ook bij.

Mijn richtprijs is 20 euro. Little Feet is een duur merk en mijn dochtertje heeft het setje maar weinig aangehad.

5. stout

stout Lid

14 jun 2010
    72
    0
    0
    Student
    Haarlem
    Bloesje los

6. stout

stout Lid

14 jun 2010
    72
    0
    0
    Student
    Haarlem
    Rokje, het heeft zilveren glitters.

7. stout

stout Lid

14 jun 2010
    72
    0
    0
    Student
    Haarlem
    Fisher Price Babygym.

Mijn dochtertje heeft er erg veel plezier aan beleefd!

Hij
    is heel gemakkelijk, volledig uit elkaar te halen. Het heeft een grappig speelkleed met een puppy afbeelding, in vrolijke kleuren en zwart-wit, goed voor de ontwikkeling van uw baby. Het kleed is vast te maken aan de staanders en wasbaar.

De losse figuurtjes zijn op verschillende hoogtes te bevestigen, afhankelijk van de leeftijd van uw baby.

8. stout

stout Lid

14 jun 2010
    72
    0
    0
    Student
    Haarlem
    Babybadje met standaard en vastzittende aquasit.

Hij stond bij mijn ouders en daar gaat ze nu in het grote bad. Dus hij is overbodig geworden.
    Ik vond het heel handig dat er een aquasit in vast zat. Zo kan de kleine lekker liggen en heb je een hand vrij.

En zelfs als je kindje te groot is voor de aquasit, is het badje groot genoeg dat hij/zij aan de andere kant kan zitten.

9. stout

stout Lid

14 jun 2010
    72
    0
    0
    Student
    Haarlem
    Flesverwarmer van Prenatal. Nauwelijks gebruikt. Bonnetje en de verpakking zijn nog aanwezig.

Ook te gebruiken in de auto.

Deel Deze Pagina