@Silly dat doe ik ook hoor op vaste tijden naar bed brengen daar was ze in het begin ook niet mee eens. Maar als ik haar nu naar bed breng gaat ze lekker slapen zonder te morren. @Gabje wat goed zeg heb jij tenminste ook weer een goede nacht gehad. liefs jacoba
Ja inderdaad, je voel je gelijk een stuk beter ! Eten jullie beebs ook de voeten op ? haha geen gezicht hier ! Het gaat ineens zo snel, ze kan ineens vanalles ! Het eten van fruit en groente gaat ook beter, er blijft meer binnen. Ze doet sinds gister pffff als ze eten in haar mondje heeft hihi. Alles zit dan onder !
Inderdaad erg rustig hier! Ik was helemaal blij vanochtend, ze belde dat mijn nieuwe bankstel binnen was. Mijn man heeft hem vanmiddag opgehaald. Hij bestaat uit allerlei delen en één deel was niet de goede. BALEN. Dus die kan weer terug! Gina
hallo allemaal @gina das ook balen. @gabje20 is lekker he ff een nachtje slpaen haha trek je weer helemaal bij. nou ja hier alles vrij rustig rene is nog steeds verkouden en snotterd al lachend door. vandaag is ie bij zijn nicht en achternichtje geweest heeft heel lang geslapen (normaal 1 uurtje) en heeft hierdoor geen fruit gekregen vandaag nou ja morgen weer een dag. en hij heeft het ontzettend naar zijn zin gehad. we zijn vandaag de sleutels wezen halen en wezen soppen. morgen gaan we nog even verf halen tegen schimmel was lekkage geweest. en weer ff soppen haha rene gaat gezellig mee heb een bedje staan voor hem en gaan we lekker naar papa kijken als ie zijn kamertje doet. het weekeind gaan we al wat spullen overbrengen. nou ik ga nog maar even tv kijken en dan lekker naar het bedje toe.
Hey meiden, Ik ben een beetje weinig online, we gaan Vrijdag op vakantie naar Center Parks dus druk met alles regelen, wassen, inpakken! Ik denk dat ik jullie pas na de vakantie weer spreek! Sorry dat ik even niet reageer! liefs, misspuma
Fijne vakantie miss Puma ! Hier weer doorgeslapen ! JOEPIE ! Tot 5 voor 7 ! Vandaag de prikjes... zielig he ! Laat straks weten hoe het was en of ze last heeft. Groetjes gabje... owwh ja weer alarm he ben benieuwd hoeveel sneeuw er gaat vallen dan...
goedemorgen dames. @misspuma fijne vacantie. @ gabje zo van 5 uur tot 7 uur das een ruk. hier weer lekker geslapen om 4 uur even tutje en tot 6 uur weer verder geslapen toen had meneer een broekie vol dat slaapt ook niet lekker. lekker even bij papa en mama in bed genomen is veel warmer dan zo alleen in het grote bedje. meneer heeft even een half uurtje liggen kleppen en daarna is ie gaan snurken en ligt nu nog lekker in bed en papa en mama zitten beneden haha. nou meiden ik ga straks weer naar het huisje toe nog even het een en ander doe. kom vanavond nog wel even kijken. en laat de sneeuw maar komen we zijn er klaar voor.
@Misspuma, fijne vakantie en ik hoop dat de postbode vandaag nog langskomt bij jullie. @Gabje, succes met de prikjes! Gisteravond zeiden mijn man en ik nog tegen elkaar, wat fijn dat Nona zo goed doorslaapt en dat we echt aan onze nachtrust toekomen, begonnen vanacht die andere twee te spoken. Mijn zoontje stond om 1.00 uur aan ons bed en kroop tussen ons in. Hem om 1.30 uur weer in zijn eigen bed gelegd. Mijn dochter stond om 2.00 uur aan ons bed, dat ze wilde drinken. En daarna ging ze zitten mokken op de badkamer. Dus haar weer naar bed gestuurd. En Nona was ook vroeg vanochtend (6.00 uur), dat zijn we ook niet gewend van haar. Maar ik ben tijdens het voeden ook weer in slaap gevallen. Om 8.00 uur maakt mijn dochter mij wakker dat ik moet opstaan. De kinderen moeten om 8.45 uur beginnen op school. Dus ik snel douchen. De kinderen hadden gelukkig al gegeten en waren aangekleed. Nou, het was me het nachtje en ochtendje wel. Ga het nu ff rustig aan doen. Ben benieuwd of hier ook nog sneeuw gaat vallen. Tot nu toe geen vlokje te zien. Maar als ik naar de lucht kijk ziet het er wel uit dat het gaat sneeuwen. Later! Gina
hihi hier ook nog geen sneeuw ! Tweety: Ze sliep TOT 5 voor 7 ! Vanaf gisteravond 8 uur ! Gaat de goee kant weer op ! Hopelijk blijft het ook zo, als ze haar flessen goed leeg drinkt is er geen probleem... Zitten er hier al meer op 4 flessen ? Ik geef nu fruit en groente gaat goed. Danoontje start is ze helemaal verslaafd aan ! Ik geef een hapje en ze wor helemaal wild en grijpt gelijk naar de lepel hihi zo leuk ! Gina: Dat was het nachtje inderdaad wel ! Hopelijk vanacht een betere nacht voor je ! Doe lekker rustig aan vandaag
Hoi meiden @MissPuma fijne vakantie @Gina idd dan heb je zeker een rotnacht achter de rug Wat is het dan leuk om moeder te zijn he als ze s'nachts komen spoken @Gabje Het wisselt soms zit ik op vier flessen en de andere keer weer op vijf is net hoe laat ze wakker word. succes met de prikjes. Hier ook nog geen sneeuw gezien maar de lucht zit wel potdicht Het is hier lekker rustig Agnita en Elisa zitten te kleuren Martina slaapt het huishouden is klaar. Kortom ik heb het lekker rustig vandaag ik maak er een lekker luierdagje van. liefs jacoba
Ja hoor, het sneeuwt nu volop! Er ligt al een echte witte deken over de stoep / weg. Ga even een paar foto's knippen. Misschien is dit wel onze enige sneeuw deze winter. Gina
Hoi meiden, Hier ook een pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds!Ga zo mijn dochter van school halen met de slee! @Misspuma,Fijne vakantie! @Gabje lekker hoor dat ze doorgeslapen heeft,hoe reageerde ze op de prikjes,viel het mee? @Tweety,succes met de schoonmaak van je huisje en hoop dat je snel over kunt. @Gina,Getver wat een rotnacht heb je achter de rug,hoo dat het vannacht beter gaat.Geniet lekker van de sneeuw. @Jacoba,heeft het bij jullie nu ook gesneeuwd? Liefs,Claudia
@gabje20 oeps beetje scheel gelezen geloof ik maar ja vanaf 8 uur tot 5 voor 7 is nog een ruk hier is dat nog niet gebeurd. nou ja alles is vrij rustig. de sneeuw was hier vandaag ook erg veel maar nu is het ook weer zo goed als weg.
@gabje, en hoe was het bij het cb. Ben ook geweest en onze knul was weer flink gegroeid. Had ook gevraagd of hij 4 voedingen mocht. Ze zei dat ik beter nog een weekje of twee kon wachten. Hij was al goed aan gewicht maar pas 4 maanden en dan mag er max. 10 uur tussen de voedingen zitten. Met 5 maanden hoeft dat blijkbaar niet meer. Nou ik kijk het nog wel even aan. Ook wacht ik nog even met de potjes want daar komen ze blijkbaar nog meer van aan en hij doet het goed met de nutrixvoedingen en daar zitten weer geen calorieën in. Z'n prikjes gingen weer hetzelfde. Quinn heeft er niet zo heel erg veel moeite mee. Mama meer . @misspuma, fijne vakantie. @Gina, haha tis net of de duvel er mee speelt hè. Als je durft te zeggen dat het slapen 's-nachts zo goed gaat dan gebeurt dat die nacht juist niet. Ik herken het helemaal. Nou mijn oudste moest natuurlijk meteen sleetje rijden met de sneeuw. Hij keek er al zo lang naar uit dat het zou gaan sneeuwen. Jammer dat het maar zo kort is blijven liggen. Silly
Hier alles goed de prikjes gingen ook goed ! Ze heeft er geen last van gehad ! Alleen veel geslapen... Ze is ook goed aagekomen en gegroeid !