Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

    Fleurop Fanatiek lid

    2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Het leek mij goed om een club te maken voor de dames die er net achter zijn zwanger te zijn en uitgerekend zijn in oktober!!
    Denk dat het fijn is om het hele proces te delen met mensen die ongeveer in dezelfde week zitten van hun zwangerschap :)

    Ik heb 4 dagen voor NOD een positieve test gedaan. Licht streepje zichtbaar. Vandaag nog een keer een test + clearblue erachteraan; ik kan er niet meer omheen. BEN ZWANGER!!!!!

    Het is mijn eerste kindje. Dus super spannend allemaal. Het was meteen raak na stop pil.. dus wat een geluk!

    Ik hoop hier veel dames te zien die positief getest hebben!!! :D
    En allemaal blijven plakken he!
     
  2. Alleentje

    Alleentje Bekend lid

    25 okt 2010
    524
    0
    0
    #2 Alleentje, 24 jan 2011
    Laatst bewerkt: 24 jan 2011
    Gezellig zo een clubje. Ik heb gister positief getest op 12 dpo :D :D :D. Ben uitgerekend op 4 oktober. Voor ons is het ook de eerste. Kan het nog steeds niet geloven :).

    @Fleurop, gefeliciteerd!!!!! :D :D :D
     
  3. Fleurop

    Fleurop Fanatiek lid

    2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Alleentje ook gefeliciteerd!!! :D Ik ben ook uitgerekend op 4 oktober. Wat toevallig en leuk! Alleen zie dat ik een dagje langer zwanger ben... hmm

    Ik vind het allemaal zo onwerkelijk nog. Kan me niet voorstellen dat er iets in mij groeit.

    Woensdag gaan we het mijn schoonouders vertellen en donderdag mijn ouders. De rest moet wachten tot de veilige 3 maand. maar heb er nu al zin in :)

    heb jij al kwaaltjes?
     
  4. Alleentje

    Alleentje Bekend lid

    25 okt 2010
    524
    0
    0
    Oh leuk gaan we gelijk :). Ik had 11 januari mijn eisprong en heb daaruit berekend dat ik uitgerekend ben op 4 oktober. Ik zie in onze banners dat we allebei nog 253 dagen moeten, vreemd dat jij dan een dagje voorloopt :(. Ach ja.
    Ik heb eigenlijk nog helemaal geen klachten, ik voel mn buik af en toe maar dat is alles. En jij? Het is echt allemaal nog onwerkelijk maar wel erg leuk :D.
     
  5. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh oktober 2011 alweer!!!

    van harte gefeliciteerd meiden!
    Hoop dat alles goed mag blijven gaan!!!
    Geniet er maar lekker van!
     
  6. Fleurop

    Fleurop Fanatiek lid

    2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    dank je wel Ella27 :)

    Ik heb ook weinig klachten. Ik heb wat zeurderige buikpijn soms, maar dat heb ik al sinds ik gestopt ben met pil. Verder vanaf vandaag af en toe wat steekjes in borsten.
     
  7. Ann

    Ann Actief lid

    11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    hallo meiden,

    Lees al een tijdje her en der mee op ZP verder nog niet echt iets mee gedaan, heb vanmorgen postief getest, dus ben zwanger van een tweede kindje en vind het nu eigenlijk wel heel leuk om met een clubje mee te kletsen!!
    Ben al mama van een meisje van bijna 8 maanden, willen graag 2 kindjes dicht op elkaar.
    Had het eigenlijk nog niet verwacht zo snel, wilden volgende maand 'serieuze' poging gaan doen dacht dat we 'om het ei heen' hadden geklust, maar is dus toch al raak... moet dus nog even indalen allemaal, maar ben echt ontzettend blij!

    Wil jullie, Fleurop en Alleentje feliciteren en natuurlijk overige dames die hier gaan meekletsen :D
     
  8. Ann

    Ann Actief lid

    11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    oh ja, over kwaaltjes, zwangerschapssymptomen...heb dus nog nergens last van,... niks aangevoeld ofzo!
    Vandaar dus ook grote verassing vanmorgen toen ik positieve test in mijn handen had. Ben eigenlijk vooral gaan testen omdat ik niet ongesteld werd en mijn cyclus is behoorlijk regelmatig... dus dacht probeer een testje en tadaaa!!
    Ben inmiddels alleen behoorlijk hyper, veel dromen/ fantaseren/ wil het het liefst van de daken gaan roepen...BEN ZWANGER!!

    Maar...gaan het voorlopig nog even stilhouden, even lekker samen genieten in stilte en eerste echo afwachten.
    Bij mijn vorige zwangerschap was het toen ook inneens veel 'echter' daarna voor m'n gevoel..
     
  9. Fleurop

    Fleurop Fanatiek lid

    2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ann welkom en ook gefeliciteerd!!!! :D
    Wat leuk, 2 kindjes zo dicht op elkaar. Dat zou ik denk ik ook wel willen.. nouja, zoals ik er nu over denk dan!
    Dus jij bent ook lekker snel! Wat zijn we vruchtbaar he :p

    maar leuk dat je er bent, hopen dat er nog meer dames komen!
     
  10. Alleentje

    Alleentje Bekend lid

    25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Ann, gefeliciteerd!! Leuk dat je weer zo snel zwanger bent.
    Hoe meer dames ermee komen kletsen hoe gezelliger :D.

    Ik vind het ook echt spannend. Heb vanmorgen weer een test gedaan om het nog eens te bevestigen. Want soms denk ik echt dat ik droom :). Misschien is het wel handig om wat symptomen te hebben maar aan de andere kant is het wel lekker zo en het kan altijd nog veranderen voor je het weet ben je 'ziek'. We moet er maar van genieten :D!
     
  11. Fleurop

    Fleurop Fanatiek lid

    2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik heb gebeld met verloskundigepraktijk en mag 3maart voor eerste echo. Dan ben ik 9 weken. Spannend, heb er nu al zin in!!! :)
     
  12. Alleentje

    Alleentje Bekend lid

    25 okt 2010
    524
    0
    0
    Oh wat spannend :D. Ik zal van de week ook eens gaan bellen.
     
  13. lizzy29

    lizzy29 Lid

    25 jan 2011
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    #13 lizzy29, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    goedeavond dames
    ten eerste gefeliciteerd en zelf ben ik ook zwanger van de eerste mijn uitgerekende datum is 1 oktober allemaal super spannend en heel leuk, leuk dat het forum er al is
    groetjes

    [​IMG]
     
  14. Alleentje

    Alleentje Bekend lid

    25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Lizzy, welkom hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend allemaal hè :D.
    Ik vind oktober een mooie maand, ben zelf 8 oktober jarig :D. Wie weet word het wel een dubbele verjaardag als de kleine ietsjes later komt haha.
     
  15. Ann

    Ann Actief lid

    11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    oh spannend eerste echo! ik ga snel ook bellen voor een afspraak.

    Ik was hier vrolijk aan het schrijvendat ik nog nergens last van had, kwaaltjes etc.
    Nou ben dus gisteren halverwege de dag ziek naar huis gegaan van mij werk omdat ik me echt niet goed voelde...dacht 's-ochtends het gaat wel,.....maar een paar uur later zooow beroerd dus toch naar huis!
    Ik vind het dan zo moeilijk om het tegenover collega's op een griepje te gooien, maar wil het echt nog even voor me houden dat ik zwanger omdat het nog zo pril is...
     
  16. Ann

    Ann Actief lid

    11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    hee alleentje,

    lees net dat je zelf ook begin oktober jarig bent, ongeveer gelijk met je uitrekendatum... ik ben dus eind september jarig....zou wel toevallig zijn bevallen op je eigen verjaardag..
    Bij m'n vorige zwangerschap uiteindelijk pas ik de 42ste week bevallen :( ALs ik dat als graadmeter neem dat komt hij / zij vast niet op mijn verjaardag.

    Lizzy welkom !! en van harte gefeliciteerd natuurlijk:D
     
  17. Alleentje

    Alleentje Bekend lid

    25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Ann, hoe voel je je vandaag? Lastig hè dat niemand het nog weet. Maar ik vind het ook wel wat hebben, echt nog iets van ons zelf. Grappig dat je ook rond je uitgerekende datum jarig bent. Lijkt nog wel ver weg zeg. 42 weken, dan moet je nog even haha :D.
     
  18. Ann

    Ann Actief lid

    11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    @alleentje
    Sinds vanmiddag gaat het eigenlijk wel weer, ben wel thuisgebleven want vannacht zo slecht geslapen en toch nog niet echt helemaal lekker vannacht en vanmorgen. Is nu redelijk weggetrokken ... gelukkig maar, ga morgen weer aan het werk.
    Even aan het genieten van de rust, mijn dochter is wel bij oppas vandaag (opa en oma):) ... dus kan ik nu echt even relaxen. Ga denk ik zo nog even uurtje plat (erg he) en dan ga ik ze ophalen bij opa en oma en even daar bakkie doen.

    Oh ja eerste echo staat voor 25 februari... enige aktie die ik heb gedaan vandaag, verloskundigenpraktijk gebeld!
     
  19. lizzy29

    lizzy29 Lid

    25 jan 2011
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    zijn jullie al misselijk? ik niet echt, heb vandaag ook de verloskundige gebeld en intake heb ik 28feb en echo 9 maart dus dat duurt nog even. was gister bezig voor zo'n banner die jullie ook hebben maar krijg het helaas niet voor elkaar zou een van jullie het kunnen uitleggen
     
  20. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Gefeliciteerd toekomstige oktober 2011 mama's :D

    Precies 2 jaar geleden testte ik positief, inmiddels een echte oktober 2009 mama en de tijd vliegt.

    Geniet van de komende maanden/jaren ;):D
     

Deel Deze Pagina