Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Volgens mij is er wel een ander topic, maar die gaat tot 15 oktober.
    En ook omdat ze daar al een tijdje aan het kletsen zijn dacht ik, dan maak ik gewoon een nieuwe aan.

    Gisteren heb ik een test gedaan en deze was echt super positief, geen twijvel over mogelijk :D heb zelfs een beetje gehuild toen ik het 2e streepje zag verschijnen, stom he??

    Naja, we stonden op t punt van laten testen van manlief zijn zaad, want het begon mij een beetje te lang te duren :) Maar gelukkig is dat nu niet meer nodig. Nu maar hopen dat de beeb blijft hangen.

    Oja iemand van jullie toevallig ervaring met tarwekiemolie?
    Deze slikte ik voordat ik zwanger werd, kan ik die gewoon door blijven slikken?
     
  2. geloof dat ik me hier ook mag melden..

    zal me even voorstellen..
    ik ben marieke 28 jaar oud en mn vriend en ik zijn al ruim 5 jaar bezig om een kleine te mogen krijgen.
    hebben al een heel ziekenhuis traject achter de rug en een aantal iui's.
    Heb in die tussentijd 2 miskramen gehad en 1 vroegtijdige miskraam.

    Nu hadden we een paar maandjes rust gehad, een puppy in huis genomen en ons daar helemaal op gestort.
    Deze maand voor t eerst weer begonnen met gericht klussen, met in ons achterhoofd in maart weer naar het ziekenhuis te gaan voor een nieuwe iui..

    en prompt verscheen daar gisteren en streepje, heel licht.
    zonet weer getest en hij is al 2 keer zo donker als die van gister..morgen is mijn nod.. dan doe ik een digitale. maar denk dat ik wel mag zeggen dat ik zwanger ben :)

    ik zou dan 19 oktober uitgerekend zijn, 3 dagen na mijn eigen verjaardag! zou dat een mooi kadootje zijn :D
     
  3. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Marieke
    Dat is zeker een mooi cadeau, vooral na hetgeen wat jullie al hebben mee moeten maken!
    Gefeliciteerd!!

    Ik zal ook even wat meer over mijzelf vertellen.
    Mijn man is 28 en ik ben (net) 27, zijn ong 5 jaar samen en iets meer dan een half jaar getrouwd. Sinds onze trouwdag gestopt met de pil, nu zo'n 7,5 maand geleden. Had niet verwacht zwanger te zijn want de symptomen waren exact t zelfde als bij de vorige menstruatie. Zijn gelukkig nog wel lekker op wintersport geweest vorige maand, miss heeft de frisse lucht ons goed gedaan ;)

    Maar Marieke, van harte welkom
    Ga je een digitale met indicator doen?
    Zo een heb ik ook nog thuis liggen en wil die dit werken gaan doem denk ik.
     
  4. jij ook gefeliciteerd!
    ik denk dat ik morgen de digitale haal.. wil hem nu eigelijk al wel gaan halen en doen, maar ben veels te bang dat er niet zwanger komt te staan haha al lijkt me dat sterk met zon lijntje maar toch haha
     
  5. Is er verder nog geen oktober topic?? Of zijn wij de enige hahaa
     
  6. Cryptonism

    Cryptonism Fanatiek lid

    6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Meldt zich* Ik ben op 6 oktober uitgerekend. 38 jaar en dit is onze eerste.
     
  7. Theertje

    Theertje Bekend lid

    26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier ook 1. Alleen zit ik ook al bij het andere clubje van oktober. Als het goed is 2 oktober. Wil jullie toch even feliciteren en zal ook hier wel eens komen lezen en schrijven.
     
  8. Gefeliciteerd dames :)
     
  9. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Gefeliciteerd allemaal :)
     
  10. Wenteboekhorst

    6 feb 2012
    27
    0
    0
    Hoi allemaal, ik weet sinds afgelopen zaterdag dat ik zwanger ben. Nu ongeveer 5 weken. Afgelopen maandag nog een test gedaan om het zeker te weten en ook die was weer positief.
    Volgende week vrijdag een inwendige echo...kan niet wachten.
    Het is de eerste...dus erg spannend allemaal.
     
  11. Spannend! Gefeliciteerd!!
     
  12. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Whaaaaaa Marieke, ik heb je gevonden.!!!

    Zal me meteen ook even voorstellen:

    Ik ben melanie en ben 25jaar.
    ik benal 6jaar en 2maanden getrouwd met danny(27), en zijn zwanger van ons 2de kindje...we hebben een zoon (moreno) die 6jaar oud is alweer!

    9dec waren wij 6jaar getrouwd en de kriebels voor een 2de waren heel sterk en aangezien onze zoon al 6 is en ik eigenlijk mijn kinderen wat sneller achter elkaar wilde heb ik besloten om me nog 1 keer te uiten naar mijn man toe..
    hij is enigs kind en wilde zelf ook maar 1 kind.
    gelukkig heb ik hem weten te overtuigen en zijn we meteen met de pil gestopt..

    in mijn eerste zwangerschap kwam ik er achter toen ik bijna 5wk zwanger was, deze was niet gepland maar meteen héél welkom.
    ik vergeet nooit die droom meer, dat ik samen met mijn moeder zwanger was....en je raad het al.....dat was ook zo.
    mijn zusje is 6maandjes ouder dan mijn zoon en we zijn bij elkaars bevalling geweest..zooo bijzonder!

    Ik denk dat ik mijn schoonmoeder een heel groot kado ga geven als ik vraag of ze bij de geboorte wil zijn van haar 2de kleinkind!!
     
  13. heeey melanie.. wat leuk dat je een jonge moeder bent!!! en super leuk dat jullie toch voor een 2e zijn gegaan!

    grappig dat je zusje bijna net zo oud is als jullie zoon hihi..
     
  14. kan mij het schelen.. ik wil ook een banner haha
     
  15. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Haha MOOI!!!!!
     
  16. Ik ben zoo bang dat die testen vals zijn he hahaha. Ene keer onwijs last van boobs en dan weer even helemaal niet. Maakt me onzeker! Dus doe strax eerst nog een kv test.. Als die posi is doe ik de digitale..
     
  17. Cryptonism

    Cryptonism Fanatiek lid

    6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar.

    Ik heb drie testen gedaan haha.

    Straks komt er een mevrouw van de Moeders voor Moeders organisatie. Om urine af te geven om echtparen te helpen die niet makkelijk een kindje kunnen verwekken. Tja, hoe kan je daar nee tegen zeggen. Maar goed, die mevrouw gaat ook nog even de hcg in mijn urine testen. Ik ben nu al nerveus. Straks ben ik drie dagen in de waan geweest dat ik zwanger ben en is het toch niet zo :S
     
  18. Cryptonism

    Cryptonism Fanatiek lid

    6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de felicitaties. En uiteraard hetzelfde voor jullie allemaal :).
     
  19. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ melanie
    Welkom
    En wat leuk dat jij je man toch hebt kunnen overhalen om voor een 2e te gaan. En natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap!!

    @ Marieke
    Dat zal toch wel goed gaan? Als je nu al lichte streepjes had.
    Ik heb last van krampen, dat maakt mij om de een of andere reden ook wel onzeker ;)

    @ cryptonism
    Ik heb mij ook aangemeld voor 'moeder voor moeders'
    Laat je even weten hoe t was?
     
  20. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hallo allemaal!

    Vanmorgen getest en joehoe zwanger.
    Geen enkel symptoom nog dus dan twijfel je wel he.
    Nou ja voor nu moet ik het doen met 2 streepjes en afwachten tot de echo hahahaha.

    Ben trouwens 16 okt uitgerekend volgends internet
     

Deel Deze Pagina