Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Miepkip... zit jou zo ook nog niet echt mee. Lekker rustig aan doen meis en kijken wat morgen de gyn te vertellen heeft! Hopelijk zakt in ieder geval die hoofdpijn af, al die andere kwaaltjes tja die horen erbij maar hoofdpijn er ook nog eens bij..pff

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    oohw lekker appeltaart!

Hier ook weer lekker geslapen gelukkig! wel veel wakker geweest.. maar dat was mooi makkelijk om de 2 uur. kon ik tussendoor de was aanzetten, toen de droger... strax maar eens gaan vouwen en strijken. de badkamer moet ook schoon gemaakt worden zag ik... grrr. pas nog gedaan... maja stof in nieuwbouw dat blijft voorlopig nog wel ff. we hebben net alvast 1 rolgordijn voor t keukenraam op maat gemaakt en opgehangen... haha meestal moeot je dat niet samen doen met je partner;) ik wil ook mijn trap nog ff afschilderen.. moet nog 2 stukken dan ziet dat er fatsoenlijk uit.

deze week ook echt die vluchtkoffer op orde maken!! grrr ik vind het zo'n drama met wat je er nou allemaal in stopt. je leest overal verschillende dingen... erg vervelend...!

Nou opzich kan ik me wel vermaken deze week want ik heb nog genoeg te doen!

Ook heb k besloten voor 80% dat ik toch in het ziekenhuis wil bevallen ipv thuis. ik begin ook steeds meer angst te krijgen voor eventuele complicaties.... dus tja... en toen ik dat hartfilmpje en echo in het ziekenhuis had op de verloskamers.. had ik zo iets van.... ja.... dit zie ik ook best zitten! zag er heel mooi uit,heel rustgeven enz. dus dat lijkt me toch wat fijner...

Nou ik ga weer verder met de klusjes in en rondom het huis!!! blij als dat allemaal klaar is!!!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ blackie: gewoon lekker doen waar je je foed bij voelt, zolang je maar niet over de top heengaat ;)
    Hoop ook dat ik nu wat meer kan genieten die laatste weekjes.... Voel me alleen nog erg brak ondanks t goede slapen, denk dat ik gewoon ziek ga worden ofzo....

@ miepkip: he irritant meis! Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt bij jou! Dikke knuf! Nog ffies meis....

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kim: haha zo kan je je wakkere uurtjes snachts ook benutten ;)
    En toch ook maar liever t zh? Als je jezelf daar beter bij voelt gewoon doen hoor! Fijn dat t ziekenhuis bij jou ook een fijn gevoel gaf. Ben ook erg blij dat ons zh er een beetje een huiselijke sfeer van probeert te maken met de delfsblauwe wiegjes enzo :)

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd.. dit ziekenhuis ook, heel relax bed voor de vrouw, lekker zacht ook.. de muur was zo'n natuur foto van het gras/weiland. een hele grote witte flatscreen aan de muur en een heele grote relax fauteuill voor papa! ik werd er erg rustig van... en alles kan in de gaten gehouden worden.. ik dnek dat ik er toch meer rust bij heb om in het ziekenhuis te bevallen... alleen jammer dat ik dat een paar weekjes van te voren bedenk... maja zullen wel meer vrouwen zijn die er ineens anders over denken toch?

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Denk dat je zeker niet de enige daarin bent hoor kim! Klinkt idd als een superrelaxte kamer, fijn! Gewoon zo snel mogelijk nu aangeven bij je vk, komt vast goed ;)

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha precies! nou ik ga nu echt zin maken om de was te doen! Grrrr....... nesteldrang.. opzich.. maar om het zelf te doen........ ik laat het liever doen ;)

als ik toch eens geld te veel had.... nam ik een schoonmaakster;)

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Krimmi daar ben je idd echt niet de enige in. Doen waar je je goed bij voelt. Ik doe het liever niet. Maar heb het gewoon niet op ziekenhuizen;) En sinds mijn vluchttas klaar staat in de maxi cosi begon bij mij de nesteldrang pas echt..;) Mijn moeder vol spanning. Die wacht tot ik "klaar" ben want dan kan de kleine komen. Mja nu woonkamer en die ben ik echt compleet aan het doen dus alle meubels aan de kant enz. Dus wel even zoet daarna is het ook echt even klaar. Dan moet ik voor me gevoel toch echt morgen eerst de badkamer nog;) Dus die dinsdag gaan we zoiezo nog wel halen:p
    Mijn buurman klopte ook al op het raam! "kom je bij mij straks ook even langs??" ;) mocht ie willen:p

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Kimmiikim idd de plek kiezen waar jij je het prettigst bij voelt! Het is jou bevalling en jij moet je er goed bij voelen!

Miepkip das balen meis! Hopelijk doet de rust jullie kleintje goed en groeit hij nog een beetje!! Rustig aan!!

Blackie weer lekker aan het poetsen haha!! Ach zolang jij je er goed bij voelt... en straks lekker genieten van een super schoon en fris huisje :)

Hier net bijna 2 uur geslapen... phoeee had denk echt ff nodig. Wel pcm ingenomen en warme kruik gemaakt. Hoofdpijn lijkt nu gezakt (even afkloppen), buik is wat onrustig en ook onderin een 'drukkend' gevoel!! Klein is rustiger dan ik gewend ben maar nog wel duidelijk aanwezig.
    Zometeen met de kindjes naar opa & oma, daar eten en dan kunnen ze daar douchen en dan op tijd weer naar huis en vroeg naar bed!

10. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag! ik las dat de meeste dames een goede nacht hebben gehad, mooi! ik niet, dus ben weer eens brak helaas. we hebben een rustig dagje gedaan en gaan zo als Fleur wakker is wel even weg, appels plukken in de boomgaard hier :)

@miepkip: succes morgen bij de gyn, toch wel spannend.

het begint nu echt op te schieten voor een aantal hier he! heb echt het gevoel dat ik nog zolang moet. maar ja. Eerst verjaardag van mij en Fleur vieren en daarna mag hij wel komen.

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemiddag allemaal!

Fijn dat de meeste een goeie nacht gehad hebben..
    Maar hier niet hoor!

Hier heb ik de hele nacht sit-ups gedaan. nou ja zo voelde het in ieder geval. Dus lekkere harde buik met een kramp! :$ thield ook maar niet op. Ik heb wel geslapen hoor, maar wel steeds wakker van die krampen.

Nu is de kramp wel weg, maar wel lekker een harde buik enzo. Nou ja het went ook wel he om met zon kogel rond te lopen:)

@ degene die morgen op controle moeten, veel succes!

@ Blackie, je hebt me op een idee gebracht, hier mag de oven ook wel een beurt gebruiken.

Ik heb wel weinig energie, en voel me echt niet goed maar ja het huis moet toch schoon, dus ik kan me niet inhouden om de hele dag maar niks te doen. Tis misschien niet zo goed voor me, maar anders wordt ik echt gek!

De maxi-cosi hoes hangt nu aan de lijn, dus beebje moet nog 1 dagje wachten haha

12. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Ik heb net even een uurtje kunnen slapen op de bank, maar de hoofdpijn is alleen maar erger geworden (Is geen hoofdpijn van geluid etc. Maar echt van het bewegen van mijn hoofd. Dus vermoed dat ik weer voorhoofdholte ontsteking heb :( ) Moeders kwam net ook even langs en begon meteen over dat ik er erg ''slecht'' uit zie. En bedankt! Heb net wel wat kunnen eten alleen erg veel last van opkomend maagzuur. Maar we wachten het even af tot morgen wat de gyn zegt. :)

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Sterkte Miepkip! Hopelijk trekt het toch snel weg!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: sterkte meis! Kreeg hier toevallig dezelfde opmerking vandaag....prettig!
    Succes morgen bij de gyn, ik mag dinsdag weer....

Meiden, weet niet of jullie al van t boek vijf tinten vrij hebben gehoord, maar alle meiden op mn werk zijn helemaal in de ban van t boek en ik heb um nu ook gekregen....
    Wie hem ook wil als ebook moet maar ff zn mailadres pben ;)

15. Maia

Maia Niet meer actief

he bah miepkip, dat is wel vervelend.

@engeltje: ik haat ebooks ;) maar ik heb hem gereserveerd op m'n werk, alleen ben ik nr. 50 in wachtrij ofzo hihi.

zo, wij hebben een gezellige middag gehad. Ik ben nog even op de bank gedoken vanmiddag toen Fleur sliep en daarna zijn we naar de appelboomgaard gegaan waar de zelfpluk is begonnen en Fleur was niet te stuiten. Dus heb nu superveel appels. Gaan morgen maar appeltaart maken ofzo, je moet toch wat nietwaar ;) m'n huis is al schoon haha, 1 weekje verlof en alles is al gedaan.

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: haha nog meer taart, lekker hoor ;)
    En nummer 50 op de wachtlijst? Hihi dat zal wel, naar wat ik zo hoorde van mn collega's is t een aardig sopboek hahaha :p

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik ken het boek niet :eek:

Haha, lekker hoor, appeltaart! Krijg er spontaan zin in! En trouwens ook in eigen gemaakte cake.

Gaan jullie hier trouwens jullie 'bevallingsverhaal' ook neerzetten? Hoe jullie het ervaren hebben?

Ik zoek wel eens om een duidelijk filmpje, maar kan nooit wat vinden. Gewoon een realistisch filmpje...

18. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: ja je moet toch wat in je verlof en wij houden hier van taartjes bakken ;) ja nr. zoveel, het is echt erg met dat boek, maar ja, dat heb je met hypes he. hoor er heel verschillende verhalen over.

@godinn: ja misschien wel, volgens mij heb ik mijn verhaal van Fleur ooit wel neergezet bij de bevalling ergens, hangt er vanaf hoe bloederig het wordt ;)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ godinn: tis een beetje erotisch getint boek, maar wel echt een vrouwenboek heb ik begrepen ;)

En ik denk dat ik ook een blog over mn bevalling ga schrijven, mensen die t willen lezen kunnen het dan lezen en zo niet, dan niet. Vind t zelf wel fijn om daarin alles van mezelf af te schrijven. Heb um vandaag ook over mn versie geschreven...
    Wil je t zelf ook delen, of denk je van niet?

En wat betreft een realistisch filmpje, die krijgen wij op de pufclub te zien morgen als t goed is...

20. Maia

Maia Niet meer actief

@realistisch filmpje: succes morgen dan maar ;)
    de beste beschrijving die ik ooit heb gelezen (en die wat mij betreft het meest in de buurt komt) is toch die van Claudia de Breij, alsof er een aambeeld op je kruis valt.
    En uiteindelijk vergeet je dat dan toch weer ;) dat vind ik het beste van de hele bevalling hihi

Deel Deze Pagina