ik heb in totaal vijf rondes eerste cyclus 30 tweede cyclus 31 derde cyclus was 29 vierde cyclus was 36 vijfde cyclus ik zit nu op dag 29 . lieke...
Ik heb een rare cyclus laatste tijd Eerste 4 maanden een cyclus van 27 dagen En 4 x van 15 dagen Dus mijn banner kan er weer af !! Faith
Bij mij: 1e ronde 28 of 31 dagen (weet ik niet meer). 2e ronde 29 dagen 3e ronde 32 dagen 4e ronde 29 dagen 5e ronde 29 dagen en januari....... Ik ga maar uit van 29 dagen omdat ik dit het meeste heb gehad.
1e ronde 85 dagen 2e ronde 39 dagen 3e ronde 28 dagen 4e ronde nu al 34 dagen (6 dagen overtijd uitgaande van 28 dagen)
Dit is pas mijn eerste maand zonder pil . Ik weet dus niet precies hoe lang mijn cycles zal zijn . Maar heb wel mijn eisprong gevoeld en volgens mijn berekeningen kom ik dan uit op 28 dagen . Moet nog zien of dit uitkomt Groetjes Joyce
Nee Lolita ik ben nu uitgegaan toch van een cyclus van 30 dagen... leek mij het beste om dat te doen.
Mijn doorgaande cyclus is ook meestal 28 dagen en een paar keer in het jaar van 35 dagen. groetjes Anna.
mijne 1ste 28 2de 25 3de 28 4de 25 dus gelukkig wel kort daar ben ik al heel blij om groetjes liselotje
hoi hoi, mijn cyclus voor mk, was gem 30 dgn, nu 1e na curretage 33 dgn 2e 31 dgn 3e 29 dgn 4e 28 dgn 5e 27 dgn 6e 26 dgn en deze cyclus denk ik dat het er 32 zijn, onregelmatig vind ik als ik het zo is bekijk, deze mnd zal het zowieso nie raak zijn want mijn man is dit weekend weg geweest en denk dat ik mijn eisprong in het weekend heb gehad (had ovulatiepijn). volgende maand beter. gr saskia
Na het stoppen met de pil werd ik na 36 dagen ongesteld en ik weet dus niet echt hoe lang de volgende gaat duren... Groetjes manuela
ik ben in december gestopt met de pil.. en zit nu op dag 41 Hoop dat de volgende cyclus (wanneer begint ie???? ) wat korter is..
Ik heb inmiddels 3 cyclussen gehad en we zijn deze cyclus begonnen met klussen voor onze 2e: 1e cyclus: 26 dagen 2e cyclus: 26 dagen 3e cyclus: 30 dagen Ik heb zaterdag 14-1 mijn eisprong gehad, dus ik denk dat ik deze cyclus rond de 29 á 30 dagen zit.