Om gek van te worden ! alle aparaten in huis begeven het!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mila24, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Pff meiden ik word helemaal knetter gek! wij wonen nu een jaar in dit huis en er is vanaf het begin dat we hier wonen altijd iets wat kapot gaat!
    Eerst waren het vooral mankementen in het huis nu zijn het de aparaten die het begeven.
    Het begon met de combi magnetron die ineens niet meer zo goed werkte, de grill warmde niet meer en de magenetron zelf om op te warmen werkt ook niet meer zo goed.
    Maar goed we dachten nog OK kan gebeuren al is het wel balen dat het na een jaar gebeurd en net de garantie is verlopen.
    Toen we 3 weken geleden thuis kwamen van vakantie kreeg de droger ineens kuren.
    HIj sloeg constant af :( nou de garantie was ook al verlopen van de droger :rolleyes: ....
    De koelkast van 3 maanden oud was werkte ineens niet meer, bleek dat er allemaal ijs zat op de koelelemente , was de thermosstaat kapot :rolleyes:
    Nu kregen we van de week ineens problemen met de vaatwasser die constant uit sloeg! nu is er een monteur geweest en die zei dat hij niks kon vinden en prompt dat rot ding werkte terwijl hij er was , maar toen ik hem dus even later aan deed toen die mag weg was weigerde dat kreng weer :evil: dus nu komt hij van de week weer terug om nog eens te kijken ( o wee als dat ding het dan wel weer doet dan word ik gek! )
    Ik vroeg aan die man of het aan onze electrisiteit in huis kon liggen, maar dat was volgens hem niet mogelijk.
    Van de week flikkerde namelijk de lampen en sloegen de wekker ook af om vervolgens ook gelijk weer aan te slaan, dus ik dacht miss. is de spanning te laag ofzo :(: :rolleyes:
    Nu net wilde ik een kopje thee zetten dus ik doe de water koker aan, en wat denk je! geen warm water de waterkoker verrot! :x helemaal gek word ik hier !
    Ik heb al geprobeerd hem in een ander stopcontact te doen maar hij doet helemaal niks meer terwijl ik er vanmiddag nog wel gewoon water mee gekookt heb.
    NOu ja waarschijnlijk heeft niemand echt een antwoord voor me, maar ik ben zoooo ontzettend gefrustreerd hierdoor en het zijn nou niet bepaald goedkope spullen.
    Lijkt wel of het hier behekst is ofzo , word er helemaal gestressed van :-#
     
  2. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Denk dat het wel aan je electiciteit ligt hoor. Dan heb je last van pieken.
    Bij de handyman kan je zo'n appart apparaatje kopen ( die moet je in het stopcontact doen ) zodat de pieken je apparaten niet kunnen schaden.
    Wij hadden het ook gehad. Alles ging maar kapot. Het ene apparaat na het andere :(
    Met die apparaatjes is het opgelost :)
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Vervelend is dat als alles kapot gaat!
    Snap helemaal dat je er van baalt.
    **Knuff**

    Zou inderdaad eens zo'n apparaatje proberen
     
  4. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    balen!

    maar je garantie is misschien wel verlopen, je hebt toch recht op reperatie

    Kennen jullie die reclame niet van dat meisje dat zegt:
    Het apparaat is kapot gegaan buiten mijn schuld en dus heb ik recht op vervanging of reperatie. Dit recht mag door de winkel niet beperkt of uitgesloten worden.
     

Deel Deze Pagina