goodmorning allemaal Nou voel me zo goed de laatste dagen qua misselijkheid Alleen vanmorgen ff een vlaag maar verder voel ik me zó god Om 11.00 afspraak VK, ben benieuwd. Hoe is het hier allemaal? Straks weer eens op jullie allemaal reageren hoor Oh ja voor degenen die ook een babysite hebben, hoe hebben jullie die achtergrond en muziek gedaan? Er staat bij dat je niet van je eigen comp moet doen, plaatjes of foto's omdat de mensen dat dan niet zien? help me haha Liefs Maaike
Goeiemorgen meiden. Hebben jullie ook zo'n moeite met 's ochtends je bed uitkomen? Pfff hier wel 1 hoor. Gisteravond heb ik Look Who's Talking gekeken. Heb ik als kind al vaak gezien, maar nu ik zelf zwanger ben kijk je er met andere ogen naar. Heb helemaal blauw gelegen van het lachen @Maaike: hey meis, de babysites hebben een nieuw jasje gekregen. Je moet daarom je banner even opnieuw plakken in je profiel. Achtergronden uploaden: zoek een plaatje en sla die op op je eigen computer. Dan moet je op je babysite naar het onderwerp "Webspace" in je menu en daar kan je dan het plaatje uploaden via je computer. Muziek: zoek via youtube het muziekje wat je wil hebben. Selecteer de link die bij de video staat en ga in je babysite naar "Instellingen" en dan "muziek/radio". Daar kun je de link plakken en dan moet ie het doen. Ik weet niet meer uit m'n hoofd welke link het was of dat je gewoon de link in de menubalk boven moet kopiëren. Dat moet je even proberen meis. Nou, hopelijk snap je het een beetje. Zo niet, dan hoor ik het wel meis! @Mies; hey meis, ja hier nog 1 met rugklachten. Ventje heeft me gister maar even heel lief gemasseerd, want ik ging praktisch met spullen gooien van de pijn Gelukkig ging het daarna iets beter, maar ben toch lekker in bed gaan liggen. Jij hebt de finisch in zicht he? Nog even meis en dan kunnen we op kraamvisite @anderen: alles goed meides?
super cath, het is gelukt, achtergrond was inmiddels al gelukt alleen het muziekje niet, maar nu wel.... Hoe issie meis? ik ben juist vroeg wakker haha, mijn rug en heupen heb ik alleen niet mee Erg pijnlijk zeg, ben pas 10 weken... Maar goed, hoort erbij Kus
Hoi meis, fijn dat het gelukt is. Kijk uit met je rug/heupen! Dat is al een waarschuwing van je lichaam. Ik had het ook zo vroeg, maar ik heb al een afwijking. Maar door de hormonen gaat dat gebied week worden en kun je dus niet meer zo veel belasten als je zou willen. Niet pushen maar echt je rust nemen. Je moet nog gaan groeien en dan heb je je rug hard nodig Met mij gaat het wel redelijk. Wat is al zei, m'n rug is zwaar k**, gister zat ik zowat te janken. Ventje heeft me maar even gemasseerd en toen ben ik m'n bedje ingedoken. Tis even niet anders, maar ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken.
Nou meiden, hier ben ik effe vlug! Ik ben net gedouched en ga me zo aankleden en dan gaan we lekker op het gemakje naar m'n ouders toe! JOEPIEEEEEEE! Meissies, zorg goed voor jullie zelf! Ik denk vanuit Turkije nog wel in te loggen, maar weet het natuurlijk niet zeker. Ga jullie missen! Dikke kussss Xx
nou ik verveel me dood en moet nog 4,5 tot 5,5 week thuis zitten grrrr Begin nou wel weer de kriebels te krijgen hoor om te beginnen maar wacht nog wel ff wil me lichaam weer perfect op orde hebben. Verder is alles goed . Maaike kijk maar uit dan hoor betekend toch dat je rustiger aan moet doen
zo ben er weer Debs, veel plezier lieverd, lekker genieten mel, balen meissie, maa ridd eerst ff op krachten komen dan kunnen jullie er daarna weer voor, tis niet niks wat je nu allemaal mee hebt gemaakt. LJ, druk aan de poets Nou bij de VK heeft ze ff aan mijn buik gevoeld. bm lag diep volgens haar. Ook heb ik over 2 weken echo met nekplooimeting. 126 euro, zijn ze gek ofzo... maar ja heb t wel over voor ons kleintje maar vind t belachelijk veel geld haha... 24 maart 09.15.... heb er zin in en kan bijna niet wachten. Ze heeft veel vragen gesteld en bloeeddruk gemeten. Alles was goed Wel gaf ze advies om naar fysio te gaan... Kussies
tja maaike een kindje krijgen kost een hoop centjes . en dat begint nu al maar het is zeker veel geld zeg pfff. Tja rustig aan doen valt niet mee als je gewent bent dagelijks achter 12 kids aan te hobbelen , maar goed. En iedereen leeft zo mee al heb ik soms het idee dat hun denken dat ik helemaal van slag ben maar dat ben ik niet. Heb niet eens het gevoel dat ik een miskraam heb gehad omdat ik gewoon nooit echt het zwanger zijn gevoel heb gehad oke had een posi test maar wist gelijk al dit is mis. En sommige willen nu niet over hun baby praten of zwangerschap om me te sparen hoe lief dat ook is maar ik wil het juist wel horen al die leuke dingen geeft mij juist weer kracht om er dalijk weer voor te gaan. Al zei ik een week terug nog dat het voor mij echt voorlopig niet hoefde en nu kriebelt het alweer. Ik kom hier niet zovaak omdat ik wel met genezen bezig ben en nog niet aan zwanger worden mag denken en dat is dan vrij lastig dus ik lees soms mee en soms typ ik iets. Maar ik leef met jullie allemaal mee en om allemaal een persoonlijk antwoord te geven is nu ff te vermoeiend ook om alles te onthouden wat iederen getypt heeft. Maar ben blij te lezen dat alles goed met jullie gaat. En heidi voor jou komt ook alles goed weet ik zeker ik zat in dezelfde onzekere situatie en ben er op een niet zon leuke manier achter gekomen maar ik weet iig wel dat zwanger worden lukt en dat gaat bij jou ook zeker lukken. En wat die ovu testen betreft ik heb ze van senitest en dat ik gewoon in de urine steken en wachtewn tot het streepje bijna of net zo donker word als de test strip en dan een leuke nacht hebben . Ik ga ze zeker weer gebriuken als ik weer mag want bij de 2de keer had het toch succes
hey meiden hoe is ie hier ff eensnle berichtje moet zo naar de dieetist! maaik!ik zeg t ook kijk uit met je rug en heupen want ik lkoop ook niet voor niks bij de fysio he.....ook al met 12/13weekjes en 21 april is voor ons de grote dag 20 weken echo!en dan weten we eindelijk wat het wordt!kan nie wachten npu ben weer weg dikke knuf voor jullie allemaal!
Hey meiden, alles goed hiero. Woensdag 18 maart weer een echo! Leuk zoveel echo's! Hebben ons kleintje al flink zien bewegen en het hartje gehoord. Heel prachtig! Hoe is het verder met iedereen? Maaik, jij gaat ook lekker naar de 12 weken he meis. Joepie! xxx Inkie
Heej meiden, hoe is het met iedereen? Hier even een kort berichtje van mij voordat we morgen naar Barcelona gaan, joehoe! Paar drukke dagen achter de rug waarin ik me ook niet helemaal lekker voelde, dus vandaar dat het even rustig was vanuit het Debbedebs-front! Volgende week ga ik op m'n gemak alles terug lezen en op iedereen antwoorden! Maar nu ga ik lekker naar m'n bedje toe. Slaap lekker allemaal! Tot over een paar dagen lieverds! Kussie xx
Goeiemorgen meiden. Hoe gaat het hier? Ik zie dat er al 2 op vakantie zijn, lekker hoor! Zijn jullie ook zo moe? Pfff, ik wel hoor. Wordt tijd dat het lente wordt! Ik heb net gehoord dat het in het weekend heel warm gaat worden: 12-15 graden! Hoe gaat het hier?
goodmorning..... kan gewoon niet meer slapen s'morgens Maar goed, heb ik nog wat aan mijn dag haha. Straks bruidsboeket bestellen en corsages. Even kijken in een positiewinkel vandaag. Wil een leuke tuniekje ofzo... want vier zaterdag mijn verjaardag en wil ff iets leuks hebben om te dragen, maar ja ga nu geen gewone kldeing meer kopen want dat kan ik toch haast al niet meer aan. Mooi dat het zaterdag lekker weer word cath want dan vier ik mijn verjaardag. Hoe is het verder hier? Ikheid, bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek op de babysite Liefs Maaike
Hoi Maaik, leuk bruidsboeketjes regelen! Fijne verjaardag alvast dan maar he? Met een beetje mazzel schijnt het zonnetje! En bij Prenatal hebben ze leuke tuniekjes enzo voor nu en waar je ook in kan groeien. Heb daar ook al wat dingetjes vandaan geplukt. Trouwens, ik lees net een artikel dat de kinderopvang fors duurder gaat worden. Nu hebben wij geen kinderopvang nodig het 1e jaar, maar niet echt een prettig idee voor later of wel? Merk jij daar ook wat van Maaik? Jij werkt toch in de kinderopvang?
hey Cath, moet eerlijk zeggen dat ik de prijs niet precies weet eigenlijk. Maar goed mijn kindje moet toch naar de opvang Ennuh in mijn eigen portomonee qua salaris merk ik niks Hahaha.... Ik ga wel eens ff op pad straks. In almere zit iig een heel leuk winkeltje met positiekleding, ook een beetje hip Liefs Maaike
Hey meis, ik las dat ze de prijs bevroren hebben op 6,10 per uur, maar bij sommigen betaal je zelfs tot 6.35 per uur. En mensen met een gemiddeld inkomen gaan dit het hardst voelen. Wij hebben geen opvang nodig, maar waarschijnelijk over een jaar wel. Voor nu maak ik me nog geen zorgen in ieder geval. Enne, shoppen is altijd leuk he Ik moet ook nodig weer wat halen, nou ja...ff wachten nog maar. Volgende week ook pretecho en die is ook niet goedkoop, dus nog ff geen kleertjes kopen
hey ladies hoe is het hier? Debs, veel plezier in barcelona! Hier alles rustig, gister kijkers gehad, uitslag horen we vrijdag omdat er morgen ook mensen komen kijken. Vandaag mn laatste dagje als pgber werken, dan alvast vanuit dat werk vakantie! Heb echt zin in mn nieuwe werk maar ook wel spannend. Justfem had voor me gependeld en die zei juni een jongetje, ben benieuwd Veel pendels zijn al niet uitgekomen haha!Had trouwens een vriendin van me ook goed gependeld... en die waren niet eens van plan om zwanger te worden! Had nog tegen die vent van dr gezegd, pas op, want het gebeurt echt... hij lachte me uit... wilde op dit moment echt geen kindje erbij... nu kijkt ie wel anders! Kus
dag lieve meisjes alles goed hier of is iedereen werken? wij hebben gister onze eerste ego gehad zooo bijzonder zeg kon alleen maar huilen hahahah ink@ heb je al buikfoto's ben zo benieuwd voel je goed? dikke knuf