moeilijke tijd tussen 5 en 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bella, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi,

    Lucas doet 3 slaapjes op een dag, s'morgens van half 9 tot half 10/ 10 uur en dan rond half 12 tot ongeveer half 2 en om 4 uur 3 kwartier tot kwart voor 5. Maar na dat slaapje van kwart voor 5 is meneer niet meer te genieten, hij is huilering en wil niet veel meer. Hij krijgt om 5 uur groente hap en daarna is de pret over. Wij proberen hem zijn laatste flesje met pap om 7 uur te geven, maar soms lukt dat niet eens en moeten we het eerder geven zodat hij naar bed kan, hij lijkt dan heel erg moe, en wil niets meer :cry: . Hij is een beetje een moeilijk tijd tussen 5 en 7, hebben jullie dit ook?

    Grt Bella
     
  2. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Heel veel baby's hebben rond dat tijdstip een huiluurtje. Precies als jij het zo druk hebt met koken en eten. Zo irritant. Ik heb er ook eigenlijk geen oplossing voor. Misschien dat het een troost is dat veel meer baby's er last van hebben.
    X Linda
     
  3. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ja maar lucas is bijna een half jaar... Hij heeft niet echt last van een huiluurtje.. maar is meer nukkig en niet te genieten.
     
  4. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    het is hier nu over maar britt had dit ook een hele tijd....kwar tover 5 tot 8 uur
    niet willen slapen maar huilen huilen en nog is huilen...
     
  5. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun heeft het ook tussen 5 en 6 hangerig zeurderig huilen niet meer willen spelen alleen op schoot en rond lopen is nog leuk...hij krijgt tegen half 7 zijn laatste fles en gaat dan lekker slapen...
     
  6. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn dochtertje is ook 5 maanden en is ook erg moe rond die tijd.
    Ik wil haar wel graag wakker houden, want anders gaat ze na de laatste fles niet meer slapen. En ja dat gaat eindelijk wat beter.
    Dus je bent niet de enige hoor!
     
  7. mamabee

    mamabee Actief lid

    12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    Hier ook. Sam komt rond 3 uur zijn bed uit, krijgt een fruithap, om 1700 warm eten met een toetje en zou pas tegen 1900/1930 zijn fles moeten krijgen maar de laatste dagen redt hij dat niet en gaat hij om 1800 naar bed en maken we heb rond 1930 wakker voor de fles. Hij zit dan wel weer een uurtje op maar het zal wel weer overgaan denk ik maar....
     

Deel Deze Pagina