Omdraaien...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

    Sophie draait heel de dag door op haar buikje,en als ze dan op haar buikje ligt begint ze te krijsen omdat ze dan niks meer kan...heel leuk dat draaien maar ook vermoeiend,elke keer moet ik opstaan om haar weer op het rug te leggen...zo zit ik en ja hoor ze is dan weer gedraaid.
    En ze begint dat op een gegeven moment echt hard te huilen,vanaf kunnen ze zich ook vermaken op hun buikje en vanaf welke leeftijd kunnen ze zelfs terug draaien?

    Groetjes,
     
  2. lidia

    lidia Fanatiek lid

    hoi toet,,

    hier hetzelfde "probleem,,
    damian draaid ook steeds op zijn buik meer kan tegenwoordig wel een tijdje liggen zonder dat ik hem hoor huilen.. terugdraaien is volgens mij de volgende fase dus maar hopen dat het niet te lang gaat duren :rolleyes:
     
  3. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
  4. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ohja.. dat had ik toen ook, terugdraaien deed ze een maand later, dus heb een maand de heletijd moeten opstaan :)
     
  5. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem kan ook al 3 weken naar zijn buik rollen, maar terug kan hij nog niet. En volgens mij gaat het nog een tijdje duren voordat hij dat leert :) . Maar gelukkig vindt hij het prachtig op zijn buik en kan heel lang op zijn buik liggen voordat hij het zat is. Dus voor mij valt het wel mee hoe vaak ik hem om moet draaien.
     
  6. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn meisje kan al een tijdje draaien van haar buik naar haar rug. Nu lukt het haar om af en toe terug te draaien. Alleen haar armpje ligt niet altijd goed waardoor het haar niet lukt.
    Ach ja je blijft zelf opstaan en terug draaien. We zien wel wanneer het haar lukt!
     
  7. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    indy kan sinds een week of 2 ook van haar rug naar buik draaien en doet dat nu dan dus ook heel veel! Gisteren en vandaag heeft ze het 1 keer voor mekaar gekregen om zelf terug te draaien..
     
  8. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Bij Veerle is het precies omgekeerd:
    ze draait sinds ze 10 weken is, van haar buik naar haar rug maar (gelukkig) nog niet van rug naar buik. Dat lijkt ze ook nog niet interessant te vinden want ze ligt niet graag op haar buik. Het is echter wel lastig om haar op haar buik te leggen omdat ze echt direct terug draait naar haar rug: dus haar nekje sterker laten worden is een uitdaging geworden!
     
  9. Creatype

    Creatype Lid

    11 mei 2006
    55
    0
    0
    NB
    Ser doet precies hetzelfde. Draait zich op zijn buik en begint vervolgens te jengelen
    omdat hij zich vaak niet terug kan draaien.
    Dat is dus inderdaad opstaan, omdraaien en wachten tot de volgende keer...
    Ser doet dit óók structureel in bed. Naast het feit dat het irritant is is het
    ook nog eens best eng wanneer ik hem weereens op zijn buik vind in bed.
    Maar goed hij zal het vanzelf wel leren...hoop ik... :(
     
  10. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    Hai,
    ik wil je niet ontmoedigen, maar bij Kim heeft het drie maanden geduurd voordat ze terug kon draaien. Erg lastig. Ik moest haar de hele tijd terugdraaien. Nu kan ze het en rolt ze de hele kamer door.
    groetjes Bianca
     
  11. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika ging met 10 weken van haar rug, naar haar buik, een week later kon ze het ook andersom.
     

Deel Deze Pagina