Hallo! Ik zit vandaag op dag 13 na Leo. Gisteravond had ik opeens helderrood bloedverlies. Meer meiden die eerst ongi werden zonder eisprong? Hoe is de Leo bij jullie aangeslagen?
Hoi, Ik heb een maart ook een Leo gehad. Na een week of 2 kreeg ik een eisprong (wist ik omdat ze mij met echos monitorden), maar rond die eisprong had ik een paar dagen licht bloedverlies. Volgens mij arts was dat heel normaal. Ik heb het daarna niet meer gehad. Dus misschien heb je een eisprong gehad?
Dankjewel voor reactie! Ik temp ook, dus nog niet gehad. Maar paar dagen rondom zeg jij, dus misschien onderweg? Dacht alleen kans op bloed op moment van eisprong. Hoe is jouw cyclus verder verlopen?
Hoi, Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong toen was, maar ik vermoed aan het begin of in midden vqn bloedverlies. De cyclus verliep verder raar want het follikel had zich weer volgezogen met bloed schijnbaar, waardoor het bijna 4 weken duurde voor ik ongesteld werd na eisprong. Dat is daarna niet meer gebeurd. Sinds heb ik een cycus van.5,5 weken, 7 weken en 5 weken gehad. Omdat het toch best lamg duurt en onvoorspelbaar is (maar voor operatie gebeurde er niets!) nu weer net met eerste clomid ronde bezig. Voor de Leo was ik daar resistent voor. Afwachten dus ook hier weer.
Oh bij mij was het echt een drama! maar wel met super resultaat! Ik kreeg 2 dagen na mijn operatie heftige bloedingen, De gyn zei dat het niet erg hoefde te zijn en het maar moest zien als een menstruatie. Toen een week later werd ik opgenomen in het ziekenhuis want ik had koorts en nog steeds buikpijn (het bloeden was wel gestopt). Ik bleek een ontsteking te hebben in me buik door de operatie ! heb 3 dagen aan het infuus gelegen met 3 verschillende antibiotica's en daarna mocht ik thuis nog een heftige kuur slikken van allemaal verschillende dat was je vraag niet maar 28 dagen na die eerste dag van die bloeding ben ik wel weer ongesteld geworden! Dus dat was dus wel me eerste menstruatie, maar weet dus niet of ik toen een eisprong heb gehad ivm die ontsteking. Maar heb nu hele mooie eisprongen zonder ZH en zonder medicijnen! succes xx