Nu je zelf een kleintje hebt, en je kijkt meer naar kinderprogramma's zijn er toch een aantal dingetjes die eigenlijk niet kloppen - Sinterklaas komt elk jaar aan met de pakjesboot, maar wie heeft de goede man ooit WEG zien varen? - Pino uit sesamstraat heeft maar één arm. Wie heeft er nog meer
hij gebruikt maar 1 arm, andere zit tegen zijn lichaam aan komt omdat de persoon die erin zit, een nodig heeft voor Pino zijn hoofd
mij viel van de week op dat die pieten op rlt 4 rond 5 uur komt dat half de smink eraf is. zat het samen met me tante zegger te kijken van 5 vindt dat ook niet echt klopen
klopt, maar neem nou ernie en bert, die hebben wel 2 handen die bewegen, maar hun mond ook, heb je eigenlijk 3 armen nodig hier een filmpje van pino YouTube - Praten met Pino
hahahahah Pino 1 hand geweldig, nooit opgevallen hahahaha .. Moet ineens zo lachen, word nu al melig als ik dit topic lees
dat van pino heb ik echt nooit gezien haha. als kind zie je dat soort dingen gewoon niet. net als paulus de boskabouter. heb als kind echt niet gezien dat het poppen waren en de ijzerdraadjes zijn kei goed te zien als kind nooit opgevallen zie af en toe wel dingen waarvan ik denk hu dat klopt nie helemaal maar weet het zo niet te noemen.
Wat ik vroeger nooit snapte, bij de Hulk, dan scheurde hij uit zijn kleren en dan werd hij weer normaal, en dan waren zijn kleren weer normaal?
hij heeft maar 1 arm omdat hij met zijn andere arm in het pak de bek moet bewegen is trouwens echt waar en geen grapje8)
ehm maar bert en ernie he, daar zit dus geen persoon in he! dat zijn echte poppenspelers volgens mij! (dus met zo'n touwtje enzo..)
Moet je maar eens opletten, Ernie heeft "echte" handen en armen die door iemand bewogen worden. Bert heeft van die dunne armpjes en handen die niet echt bewegen. Grappig verschil. En ik dacht toch echt dat ik Pino wel eens had gezien dat 'ie beide armen bewoog... Hmm toch eens goed opletten Ik zit me trouwens bij Sesamstraat (elke avond weer) af te vragen hoe ze dat allemaal doen, waar het hoofd van de mens in het Pino-pak zit enzo en als Tommie en Ieniemienie in de intro in die auto rijden hoe de "poppenspeler" dan in die auto ligt
dat je opeens bij het land van de teletubbies heel snel op de achtergond een stortplaats ziet van gewone films weet ik er meer. Zoals in de film ben hur: speelt zich af in de tijd van Christus en dan heeft opeens iemand een horloge om Dirty dancing: Patrick swayze heeft nadat jij op z'n knie heeft gezeten een witte knie en daarna opeens niet meer(is bij de eind dans) Spiderman 1: hij klimt naar boven langs de muur in zijn gewoone kleren en z'n truitje hangt de verkeerde kant op...klopt niet vanwege de zwaarte kracht en een ander stuk in de film heeft hij: en hij heeft eerst een blauw truitje aan en opeens een groene mission imposibble 2: rijden ze op de motor over de weg heeft ie gewone banden,rijd erna met dezelfde motor op het strand en opeens heeft ie onder het rijden spike banden erop
voor films heb je een hele site: www.moviemistakes.com als je serieus films wilt blijven kijken, moet je hier niet kijken, heb ooit 1 pagina van een bepaalde film doorgekeken en het blijft me opvallen
Rick pakte bij GTST vorige week 2 keer t broodtrommeltje in! Bij Gooise Vrouwen Claire loopt naar beneden met normaal haar, doet open met haar in de war... xxxxxxxx