Omgeving raakt zwanger hoe ga je ermee om?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truusjee, 19 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    :|
    Ja zo herkenbaar elke dag is weer de vraag hoe ik ben Hihi! gelukkig nemen onze vrienden het allemaal voor lief Hihi

    Mck leiderdorp is goed!!! Ik heb twee collega’s die daar beide zwanger zijn Geworden en ondertussen bevallen. Eentje met een donor en eentje die al 5 jaar in de mmm zat.

    Voor je vriend zal het ook wel heftig zijn als Jullie voor een donor gaan? En dan zit ik hier te klagen
     
  2. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Klaag maar gewoon hoor meis!! Het is niet niks allemaal he!

    Mn vriend is heel rustig. Tot nu toe dan... hij beseft wel dat als hij er alsnog behoefte aan heeft, hij wel hulp moet hebben. Van mij, fam/vrienden of van een professional.
    Ik denk, en hij denkt dit ook, dat hij de grootste klap gehad heeft toen we onze eerste uitslagen kregen. Hij heeft toen dagen op bed gelegen. Dat is hij daarna gaan verwerken.... in zijn hoofd was hij al onvruchtbaar, en alles wat wel gevonden zou worden was mooi meegenomen.
     
  3. truusjee

    truusjee Niet meer actief


    Lief dat doe ik zeker!
    Heftig hoor! En sommige mannen hebben al zo moeite met hun emoties gevoelens.
    Goed dat jullie er over kunnen praten en het jullie ook dichterbij elkaar brengt!
     

Deel Deze Pagina