Een vriend van ons zei me dat het erg gevaarlijk is om mn dochter "omhoog" te laten kijken, omdat de oogjes dan kunnen blijven staan. heb hier werkelijk nog nooit van gehoord. Hij bedoelt het echt in de situatie als zij op dr rug ligt op het aankleedkussen, en dat je dan aan het hoofdeinde staat, waardoor zij met dr oogjes richting haar voorhoofd kijkt om je te kunnen zien. Het is dan beter om naast haar te gaan staan, waardoor ze je gewoon recht aan kan kijken. Dus niet omhoogkijken met het hele hoofd, alleen met de oogjes... Kan dat echt?? dat die oogjes blijven staan?? Of ben ik weer zo'n goedgelovige muts die in een flauwe grap getrapt is...
hihi oke.... ik dacht ook al, heb nog nooit een kind gezien waarvan de ogen omhoog zijn blijven staan...
dat is net zo als dat iemand zegt van als je gek kijkt en de klok slaat blijft je hoofd zo voor altijd staan
Fabel! Zou ik zeggen Zo heb je meer bijv dat meisjes mogen nooit onder kontje vastgehouden worden omdat dan hun baarmoederhals gaat afwijken van richting )
Ik heb het wel es gehoord, dat als je achter een baby staat en ze je dan zo aankijken dat ze scheel zouden kunnen gaan kijken omdat de stand van de ogen nog niet vast zou staan, maar of het waar is weet ik niet. Heb ook wel es gehoord dat als je ze voor een lange periode onder de voeten zou kietelen dat ze gaan stotteren
Fabeltje hoor. Finley mocht toen hij nog een klein babietje was, altijd graag zien wat er achter hem gebeurde. Dus ook al stond ik naast hem, mijnheer moest en zou achter zich kijken. Dus keek ook helemaal met zijn ogen zover mogelijk naar achteren richting zijn voorhoofd. En....... Zijn ogen...... Staan nog steeds normaal.
Ik heb gehoord dat mama's veel te goedgelovig zijn als het over hun kinderen gaat. En das geen fabel Haha ik geloof ook altijd allemaal die onzin! Precies wat je zelf ook zegt dacht ik meteen... Ben nog nooit iemand tegen gekomen die omhoog keek Zag het wel al voor me!