Hallo allemaal. Heb een zoontje van 14 maanden en ben nu 14 wk zwanger In februari word ons 2e kindje geboren en dat moet ik natuurlijk ook een geschikte kinderwagen hebben waar 2 in kunnen zitten. Maar wil er niet veel geld aan uit geven. heeft iemand nog tips??? please vertel het me. Groetjes Emmie
Easywalker Duo (via ING rentepunten)? Gaan wij tenminste doen. We hebben nu de Easywalker Sky, bevalt erg goed, en op de duo kan aan 1 kant een wagenbak of Maxicosi met daarnaast de gewone zitting voor de peuter.
Bij ons zit er bijna 2 jaar verschil tussen en we hebben een week na de geboorte toch nog een tweedehands duowagen van Graco voor een paar tientjes via MP gekocht. Voor die paar maandjes had ik geen zin om weer een flink bedrag neer te leggen. De andere wagen gebruik ik ook nog steeds regelmatig, maar tussen de middag met de hond, een baby en mijn dochtertje wandelen was nogal omslachtig zonder dat wagentje. We hebben er een hoop plezier van. Je zou ook een meerijdplankje kunnen overwegen, maar die zou ik in de winkel dan wel uitproberen. Bij onze wagen liep het vreselijk, dus die hebben we niet gekocht. Of de baby in een draagzak/draagdoek en je oudste in het wagentje.
ik heb ook voor een paar tientjes een duowagen gekocht via mp.. (maar ik ben niet van plan hem zeer intensief te gaan gebruiken. meer voor dagjes uit, de hond uitlaten of in het begin even snel een boodschap, als het leeftijdsverschil kleiner zou zijn had ik misschien een phil & teds aangeschaft)
Inderdaad op Marktplaats kijken, daar staan vaak duowagens, ook wel tandemwagen genoemd. Heel handig.
Ik vind de Phill en Teds zo leuk, mocht ik snel zwanger worden wil ik die echt heel graag. Al vind mijn vriend hem minder, hij heeft het idee dat het achter zitje erg laag bij de grond zit en beebje het koud zal krijgen.....