onbekende grijpt mijn zoon van 9 bij nek/kraag

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door sophia2016, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia2016

    sophia2016 Bekend lid

    10 apr 2016
    866
    2
    0
    Mijn zoont van 9 ging vandaag met zijn vriendje voor het eerst naar een speeltuintje iets verder op ik dacht moet wel kunnen nu is misschien paar minuten vanaf hier niet heel ver

    Ik had hem telefoon mee voor als er iets was

    Ik bel de hem na tijdje om te vragen of alles goed was toen hoorde ik dat die aan het huilen was en bij iemand binnen waas

    Zijn vriendje kreeg ik aan de lijn en zei dat een man hem had gepakt bij zijn kraag/keel

    Dus ik terug met mijn zoon gepraat en gevraagd rustig uit te leggen. Hij kwam na huis en vertelde het nog is

    Hij stond met 2 jongens vlakbij een voortuintje. Toen is de man van de overkant naar mijn zoontje gelopen heeft hem van achteren gegrepen en gezegd wegwezen hier met dat belletje lellen. Een man van jaar of 50

    Mijn zoontje vertelde mij dat die dat echt niet gedaan had. Is die ook het type niet voor

    Mijn man is er meteen heen gereden en heeft aangebeld waarop zijn vrouw open deed en mijn man vroeg naar hem en toen vroeg hij heb jij mijn zoontje gepakt waarop die toegaf

    Me man heeft hem een klap verkocht en is erg gegaan met de mededeling geen kinderen aan te raken meer zijn vrouw zei dat het zijn eigen schuld was

    Nou ik ben best geschrokken
    Eerste keer stukje verder als voor deur en gebeurd dit

    Ook al had die belletje geleld vind ik dit toch echt niet normaal om zo een reactie te geven en een kind te grijpen

    Moest dit even kwijt
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nee handig is anders maar de reactie van je man is ook niet superhandig. Voor t zelfde geld was t aardig uit de hand gelopen....
     
  3. sophia2016

    sophia2016 Bekend lid

    10 apr 2016
    866
    2
    0
    Ik zeg eerlijk mijn man krijg je niet snel boos kan heel rustig blijven maar als het om zijn kinderen gaat dan is het anders

    Ik stond ook echt zo van ik ga er geen en bel aan wat denkt die man wel niet
     
  4. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Nee, wat die man heeft gedaan is niet handig ... maar ik vind de reactie van je man echt nog veel fouter. Wellicht (en daar praat ik niets mee goed), was de 100-ste keer belletje lellen wel de druppen. Het is ook schijtirritant als je 100 keer je bel hoort gaan ... of het nou een leuk grapje is of niet

    Dit had niet gewoon even met een (stevig) gesprek opgelost kunnen worden? Ik zou iig net zo boos op mijn man zijn heel eerlijk gezegd.
     
  5. sophia2016

    sophia2016 Bekend lid

    10 apr 2016
    866
    2
    0
    Punt is hij had niks gedaan en zijn vriendje ook niet die erbij stond

    Zo uit niks een kind van achteren pakken

    Als ik was gegaan weet ik niet of ik een normaal gesprek had kunnen voeren
     
  6. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Maar dat weet je toch niet 100% zeker? Waarom zou hij zomaar uit het niets jullie zoon 'beetpakken'? Misschien was het een van de andere jongens, was hij het eerder eens of misschien inderdaad wel helemaal niet. En ja, hij moet zijn handen thuis houden. Maar echt die man een klap verkopen.. :$ Laat ik het er op houden dat het niet mijn manier van handelen zou zijn (zeker niet in een situatie waarvan je niet precies weet hoe het gelopen is).
     
  7. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Sorry, ik zou ook boos zijn .. maar slaan!!?? Lekker voorbeeld ben je dan. Dan wacht je ff totdat je grootste woede is gezakt en ga je later het gesprek aan.

    Het spijt me, ik vind het echt asociaal om dat zo "op te lossen".
     
  8. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.733
    113
    Vind de reactie van je man wel heftig. Redelijk asociaal. Je weet nooit hoe het precies gelopen is. Kan me namelijk niet voorstellen dat die man zomaar een kind beetpakt.
    Ik zou het niet van mijn man pikken. Kan inderdaad op zo'n manier aardig uit de hand lopen. Gelukkig is dat niet gebeurd maar ik zou wel even met mijn man praten en afspreken volgende keer, al hoop je dat er geen volgende keer komt, het niet zo aan te pakken.
     
  9. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Sorry ik vind het echt een aso oplossing, je kunt ook nog beter zeggen dat je de politie belt dan gaan slaan,

    Zou ik een normaal gesprek kunnen voeren wanneer ik er heilig van overtuigd dat hij iets niet gedaan maar iemand dit wel beweerd en hij mijn zoon gegrepen heeft, weet niet, misschien dat ik een flinke stemverheffing zou hebben ..... En heel duidelijk laat weten dat ik daar niet van gediend ben al zou hij het gedaan hebben, maar slaan ... Nee sorry dat kan echt niet
     
  10. sophia2016

    sophia2016 Bekend lid

    10 apr 2016
    866
    2
    0
    Mijn zoontje was daar voor het eerst alleen normaal ga ik altijd mee

    En nee hij liegt daar niet over
     
  11. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Je man heeft als een ware tokkie gereageerd door meteen zn vuisten te gebruiken. Je kind is bij zn kraag gepakt, niet mishandeld.
     
  12. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Natuurlijk vertrouw je jullie zoon. Maar dat betekent dus dat die man hem zomaar uit het niets beetpakt en zijn vrouw liegt over 'dat het zijn eigen schuld was'? Dat zou kunnen. Maar het zou ook heel goed kunnen dat jullie zoon niet helemaal eerlijk is geweest of een deel heeft achtergehouden. Dat weet je toch gewoonweg niet 100% zeker, je was er nu eenmaal niet bij.

    Doet niets af aan het feit dat die man zijn handen thuis moet houden en het ook anders had moeten oplossen. Maar gewoon iemand een knal verkopen in plaats van verder een gesprek aan te gaan, ik vind het echt idioot.
     
  13. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Zo he wat een asociale reactie van je man. Ik had mooi aangifte gedaan tegen hem. Wat een tokkie. Lekker voorbeeld voor je kind ook, als je ruzie/een meningsverschil hebt gelijk meppen.

    Daarbij denk ik dat je zoontje of een vriendje wel aangebeld heeft. Waarom zou die man anders ingrijpen? Als ze netjes op t speeltuintje waren was er vast niets aan de hand.
     
  14. Celika

    Celika Fanatiek lid

    15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    :$ zeker een goed voorbeeld wat je man gedaan heeft zeg zou me kapot schamen.
    Ja misschien heeft je zoontje het wel gedaan of 1 van zijn vriendjes?
    Misschien is daarvoor al 10x aangebeld en dacht deze man dat hun het waren?
    Kijk je kind vast grijpen praat ik zeker niet goed maar hoe je man reageerde al helemaal niet!
    Ik zou ook des duivels zijn als iemand aan mijn zoon zou komen maar laten we wel eerlijk zijn dan nog ga je verhaal halen ipv slaan!
     
  15. sophia2016

    sophia2016 Bekend lid

    10 apr 2016
    866
    2
    0
    Die vrouw bedoelde eigen schuld tegen over haar man
     
  16. sophia2016

    sophia2016 Bekend lid

    10 apr 2016
    866
    2
    0

    Mijn zoon speelt altijd voor de deur nooit uit de straat was de eerste keer en ik ken hem goed genoeg dat die niet liegt als die het had gedaan had die het eerlijk verteld

    Een andere moeder haalde hem na binnen om te troosten en die was ook helemaal verbaasd die had het zien gebeuren
     
  17. aimee83

    aimee83 Niet meer actief

    Vreemd verhaal zeg. Die vrouw van de man die je kind vastgreep vond dat hij die klap van je vriend verdiende? Klinkt ook allemaal niet goed wijs.
    Maar wat iedereen al zegt, je vriend is echt te ver gegaan. Volgende keer echt ff tot 10 tellen.
     
  18. sophia2016

    sophia2016 Bekend lid

    10 apr 2016
    866
    2
    0
    Ja zei wist er niks vanaf maar was het niet eens met de reactie van haar man op mijn zoon
     
  19. Veera

    Veera Niet meer actief

    Misschien had dat vriendje aangebeld? Of andere jongetjes..
    Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een wildvreemde man zomaar op twee kinderen afstormt om te beginnen over belletje trekken. Of hij moet al gefrustreerd zijn geweest om eerdere ervaringen.
    Dat praat t allemaal niet recht natuurlijk en goed dat je verhaal bent komen halen. Maar dat je man dan direct een klap geeft vind ik vrij bizar, konden ze het niet uitpraten evt met jullie zoontje erbij?
     
  20. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Inderdaad dit zeg, wat een aso jouw vent. :$ Je mag blij zijn als daar niet nog een heel vervelend staartje aan vast zit voor je man....een aangifte tegen mishandeling nl.! Fijn voorbeeld voor jullie zoontje.

    En ik zou toch ook wat minder goedgelovig zijn mbt je zoontje, zeker onder druk van andere vriendjes heb je best kans dat ze kattekwaad uithalen waar ze tegenover moeders niet altijd eerlijk over zijn.
     

Deel Deze Pagina