Onbekende test.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marievs, 22 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    #1 marievs, 22 sep 2020
    Laatst bewerkt: 22 sep 2020
    Ik maak even een eigen topic.

    Iemand bekend met deze testen? Ik zit denk ik 10 of 11 dpo. Streepje stond er binnen 5 minuten. Hij bleef staan toen hij helemaal doorgelopen was. Alleen is hij nu weer 'weg' na een uur (als ik heel goed tuur zie ik nog iets). En de controlestreep is ook stukken lichter.

    Is niet met ochtendurine en was al na een uur van een vorig plasje. En de vorige maand was hij witter dan wit. (Toen waren we nog niet bezig, maar was 3 dagen overtijd dus ff testje gedaan).

    Waarschijnlijk wil ik het gewoon zien hoor . Maar was benieuwd of iemand deze testen kent. Ik had me ook voorgenomen om niet te vroeg te testen... maar ja, testdrang he. Bij mn andere 2 heb ik dat veel minder gehad.

    Update: ik zie het streepje nog wel echt heel licht. Alleen als ik hem in het zonlicht hou, zie ik niets meer. Controlestreep is ook de helft lichter geworden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    Kon het niet laten om een kv2v5 te doen. Deze is mega wit. En ik lees dat deze mega gevoelig zijn. Dus ga ervan uit dat ik ongesteld ga worden vrij of zaterdag.
     
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.126
    113
    Vrouw
    Ik zie helaas niks. Jammer dat de Kruidvat test negatief is. Maar het zou nog kunnen. Als je 10 dpo bent en je innesteling was gister pas is dat pas vanaf morgen (licht) te zien op een test. Ben je wel zeker van je eisprong?
     
  4. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    Ik moet ook zelf erg goed kijken hoor. Maar anders blijft hij omowit en nu zag ik wel een streepje binnen vijf minuten op die ene test. Maar vraag me af of hij grijs of roze is.

    Ja, wat is zeker? ik kijk en luister alleen maar naar mijn lichaam mbt mijn eisprong. Dus vruchtbaarslijm, steekjes e.d.. En vanaf zondag de 20ste had ik geen vruchtbaar slijm meer. Ik ben al jaren niet meer aan de pil of wat dan ook. Wij gebruiken condooms, behalve dus afgelopen cyclus ;). Cyclus is altijd 28/30 dagen.

    Ik voelde zondagavond wel een hele rare steek in mn onderbuik en aan de zijkant ter hoogte van mn heupbot.

    Wat een drama dit weer zeg. We zouden het rustig aan doen en kijken waar het schip strand... Maar je blijft er toch mee bezig helaas :(.

    Ik verwacht er niets meer van hoor Mim89 ;). Ik zie zoveel positieve testen al met 8/9/10 dpo. Tenzij mn eventuele innestelling echt laat is. Dan zou het kunnen ja. Weet wel dat ik volgende maand niet weer zo vroeg ga testen.

    Dank je wel voor je reactie.
     
  5. Miekoe

    Miekoe Fanatiek lid

    9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Op de bovenste van de 2 foto’s zie ik wel een streep
     
  6. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    dank je voor het kijken Miekoe. Ik zie hem zelf ook, maar ja. Die van de Kruidvat is spierwit. dit is wel eentje van 6 dagen voor NOD vanaf 10mlu (ofzo). Ze zeggen dat kruidvat ook super gevoelig is.

    Ach, ik ga het (proberen) los te laten. Het is ook pas de 1e ronde ;). Bij mijn andere 2 ging het snel (2e en 1e ronde), maar moet er rekening mee houden dat het ook wat langer kan duren :)
     
    Miekoe vindt dit leuk.
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.126
    113
    Vrouw
    Ik snap je gevoel hoor. Ik denk ook elke maand weer: volgende maand wacht ik gewoon af of ik ongesteld word en anders test ik dan pas. Maarja als je dan in die wachtweken zit...

    Ik denk dat zelf ook hoor ja iedereen test met 8/9/10 dpo positief dus als ie dan negatief is zal het wel niet. Maar een vriendin van mij testte bij alledrie haar zwangerschappen echt pas op nod positief en ervoor negatief (en zij zat in een medisch traject dus zeker van haar eisprong).
     
  8. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    Wachten is zo moeilijk! Al had ik er bij de vorige 2 toch iets minder moeite mee om te wachten.

    Nou, zo denk ik dus ook ja. Van nou, negatief (of ja misschien wel een streepje die amper te zien is) dus deze maand niet zwanger.
    Dat geeft me dan toch wel weer hoop ;). Bij de jongste testte ik 1dag na nod ook niet mega positief. Er stond een streep, maar geen knalstreep.
    Ach we wachten rustig af.
    Tis meer dat ik mn borsten voel. Ze voelen zacht aan, maar gevoelig (net of ik stuwing heb) en anders zijn ze hard en gevoelig (dit is al een paar dagen). Maar ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden...
     
  9. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.126
    113
    Vrouw
    Ja je lichaam kan je gigantisch voor de gek houden... Ik ga voor je duimen!
     
  10. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    En dan denk je je lichaam te kennen.
    Misschien gebeurd er ook wel iets vanbinnen, maar de innestelling moet ook lukken natuurlijk.
    Ik heb al 4,5 jaar dezelfde menstruatieklachten en dit voelt beduidend anders. Maar er kan zoveel niet goed gaan.

    Bedankt voor je luisterende oor. Ik ga ook voor jou duimen. Hopelijk is dit jouw ronde.
     
  11. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.126
    113
    Vrouw
    En dan kan je lichaam ook zomaar opeens een maand anders reageren. Verwarrend allemaal. Graag gedaan en dankjewel ❤
     

Deel Deze Pagina