Vorig jaar 23 aug kregen wij een miskraam die er pas na een paar weken behoorlijk inhakte. Op 13 maart dit jaar waren we uitgerekend en het toeval wilde dat we die dag ook positief teste voor de nieuwe zwangerschap. Ondanks de blijheid die ik voel voor deze Bummel is nog erg het verdriet van onze Tiny (mk) aanwezig, nu de 23ste er weer aankomt voel ik me helemaal niet happy, om deze dag door te komen later we bij me man symbolisch wat tattooeren uit naam van Tiny ( vanwege de zwangerschap mag ik dat niet dus doe dat na de zwangerschap) en doen we de tel. uit. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het onder woorden moet brengen, maar voel me zo schuldig tegenover alle 2 de beebjes. Mbt tot Tiny omdat ik nu al weer zwanger ben en mbt tot Bumml omdat ik ook nog steeds met Tiny bezig ben. Hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel... Liefs Ellis
Nee hoor meis Je zit hier goed. Het gaat toch over je mk. Misschien is het forum zwanger na een miskraam wat voor jou. Ik zit daar ook. Daar zitten allemaal meiden die allemaal een mk hebben gehad en weer zwanger zijn. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=95043 Ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben zwanger maar echt fijn voelt het niet. Bij mij is het toevallig alle drie de keren dat ik 3 maanden na mijn mk's weer zwanger raak en elke keer uitgerekend ben een jaar na mijn laatste mk. De laatse was voor mij 8 april 2008. Nu ben ik rond 5 april 2009 uitgerekend. HEt voelt heel raar. Je wilt heel graag blij zijn maar ook je vlindertjes niet vergeten. heel veel sterkte meis