ondergoed smal meisje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door vertelikniet, 26 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vertelikniet

    vertelikniet Niet meer actief

    Ik heb een meisje van bijna 2,5 jaar ze is heel erg lang maar erg smal en nu ook zindelijk, ik wil wat nieuwe setjes aanschaffen voor dr waar ze de winter mee in kan gaan straks. Wil hemdjes en onderbroekjes die bij elkaar passen;)

    Het probleem is dus doordat ze zo tenger is dat de broekjes allemaal veel te wijd zijn bij de benen zeg maar, en de hemden zijn vaak te breed en te kort, eigenlijk heb ik maat 98/104 nodig van hemd en maat 86 van onderbroekjes. weet welke mooi aansluiten voor smalle meisjes
     
  2. Frisbie

    Frisbie Bekend lid

    3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bij onze smalle dochter passen de boxers van Hema heel goed. Onderbroeken blijven te wijd.
     
  3. Mamalon

    Mamalon Actief lid

    27 feb 2015
    217
    50
    28
    De boxertjes van funderwear, ik heb ze bij jola gekocht. Die zitten onze supersmalle dochter goed. En ze vallen best klein, ze heeft maat 116 van kleding en draagt ze in maat 122.
    Verder vindt ze de hipsters van de action erg fijn
    Hemden hebben we van de hema en zeeman, witte en roze
     
  4. vertelikniet

    vertelikniet Niet meer actief

    Die van de action heb ik geprobeerd de kleinste maat maar die zakken echt regelrecht van dr billen af blijft niets hangen.

    de boxers van de hema kijk je ook zo dr kruis in zeg maar ze is echt een sprietje.
     
  5. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.485
    8.332
    113
    De witte en lichtroze boxertjes van de Hema, met een elastieken rand met hartjes. De boxertjes van de Jola/Bertus/... De naadloze boxertjes van de Action. De Primark heeft ook hele kleine onderbroekjes, maar ik vind die andere drie netter zitten.
     
  6. vertelikniet

    vertelikniet Niet meer actief

    Ik heb nu inderdaad die broekjes van de primark om zindelijk te worden ze sluiten wel goed aan rond de beentje maar verder poffen ze en het irriteert mij dat de hemdjes niet passen erbij ;)

    Ik zag bij de jola wel hele leuke hangen met bloemen en vlindertjes ze oogden wel smal, dan toch maar eens die proberen.
     
  7. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.485
    8.332
    113
    Dat poffen vond ik ook storend. :D Vandaar nu die boxertjes. En trouwens ook onderbroekjes van de Action die iets beter zitten (die van Cozzi met drie kleurtjes en een elastieken band aan de bovenkant), maar de boxertjes zitten mooier.
     
  8. Cato1981

    Cato1981 Actief lid

    23 apr 2013
    422
    3
    18
    Je hebt bij de action synthetische boxers die vallen smal, sluiten zodat je niet ik het kruis kijkt. Door de stretch kunnen ze bijna niet van de billen, heb je deze geprobeerd?
     
  9. VBJ82

    VBJ82 Niet meer actief

    Wij hebben ze van:
    Hema
    Zeeman
    Mexx en Vingino (fijn voor dunne kindjes!
     
  10. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  11. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Hier ook een smal meisje die zindelijk is, wij hebben ondergoed van petit bateau en dit sluit heel mooi aan.
     
  12. vertelikniet

    vertelikniet Niet meer actief

    Ik heb wel wat tips gekregen dames, dank jullie wel, ik ga mijn man blij maken met een bezoekje aan de stad zaterdag, petit bateau verkopen ze in de buurt niet, wil het graag even in mijn handen houden voor ik er zoveel geld aan uit ga geven. dus even een winkel opzoeken waar ze het wel verkopen daar maar even shoppen (wat een straf) ;)
     
  13. ons2ewonder

    ons2ewonder Bekend lid

    3 mei 2011
    984
    8
    18
    moeder
    Op de markt verkopen ze hier ook kleine smalle boxers.
    Toen mijn dochters zindelijk waren met 2 jaar en 2,5 jaar. Heb ik de smalste onderbroekjes ( maat 92) van de zeeman gekocht en op 90 graden gewassen daarna pasten ze perfect( kortebroeken droegen ze toen maat 62 , langebroeken maat 80). Oudste is nu bijna 6,5 jaar en een paar weken geleden heb ik voor haar eindelijk onderbroeken een maat groter moeten kopen al zitten die nog ruim ( 98/104) terwijl ze voor de lengte nu in 110/116 heeft )
     
  14. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook die witte en lichtroze voor onze lange en smalle dame!! (1.02m en 14 kilo)

    Passen heel mooi en je kijkt niet in het kruis.
    Vind alleen dat ze heel snel kapot gaan! Er zijn er al 2 bij het stiek kapot!
     
  15. mamootje

    mamootje Fanatiek lid

    25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Petit bateau!
    Verder ten Cate en mexx
     
  16. vertelikniet

    vertelikniet Niet meer actief


    Dat is dus het punt ze is 1.02 en 10 kilo :x
     
  17. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.485
    8.332
    113
    Dan zou ik de naadloze boxertjes van de Action proberen. Smaller heb ik ze nog niet gevonden. Maar Petit Bateau heb ik niet geprobeerd.
     
  18. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.500
    2.394
    113
    Ik heb boxers van de markt, van die microvezel stretch broekjes, daar doet ze nu al zo'n 4 jaar mee. Ideale dingen.
     
  19. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Hier ook Petit bateau (voor de jongens alleen nog, maar voor dochter Petit Bateau rompers en deze vallen allemaal smal!) Echt super ondergoed en get blijft ontzettend lang mooi na het wassen, 100% katoen.

    We kopen het trouwens vaak op vakantie in Frankrijk in de hypermarche van Auchan of Geant. Scheelt mega veel in vergelijking met hier.
     
  20. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn dochter is smal en ik koop gewoon de bijpassende broekjes een maat kleiner dan de hemdjes. Bijvoorbeeld bij de Hema kun je ze los kopen, maar wel bij elkaar passend. Hema is stretch en valt heel netjes.
    Bijvoorbeeld: toen ze in 110/116 zat, droeg ze 110/116 broekjes en hemdjes maat 122/128.
     

Deel Deze Pagina