Hoi dames, Onze dochter is ruim vier jaar en sinds een tijdje kriebelt het echt voor een tweede. Nu ben ik de afgelopen twee weken al testen aan het doen, omdat ik een zeer onregelmatige menstruatie heb en mijn god niet weet wanneer ik moet testen .. eigenlijk allemaal negatief, maar ik zie zojuist dit witte streepje op mijn Kruidvat test. Dit is zo’n 2 minuten na het testen gemaakt .. het klinkt misschien stom, maar ik heb wel een sterk gevoel dat ik zwanger ben. Gevoelige borsten en heel veel speeksel in mijn mond misschien is het niks, Is dit de bekende muur streep of indroog streep? Help a girl out haha ♥️
Niet? Ik twijfel zelf ook enorm, omdat ik in andere topics lees dat zon witte streep veel voorkomend is..
Nee, dat witte streepje staat teveel naar rechts. Er hoort niet zoveel ruimte tussen de teststreep en controlestreep. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de testen op deze pagina: Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->40 | Pagina 58 | Zwangerschapspagina
Oke dames.. net een early test gedaan met de action en ik zie een miniscuul streepje oplichten… bijna niet te zien, maar niet wit, heeeeeul licht paars. Zien jullie t?
Hoi dames! Een update.. 11 okt voor het laatst jeweetwel gedaan en zojuist….. (early testen van t kruidvat)
Ik zie wel wat op je laatste testjes, maar ben niet bekend met deze testen, hopelijk lopen je testen mooi op!
Dit zijn kruidvat early testen! Zojuist ook een action early test gedaan met vergelijkbare lichte streep. Heb vk al gebeld omdat ik ook met haar wilde overleggen, haha. T voelt allemaal zo nep.. zou dan nu op bijna 4 weken zitten. En was eerder (dit is mijn 4e zwangerschap, al hebben we 1 kindje) kotsmisselijk tot wel 30 wkn. Maar goed.. dit is nog pril, heel pril..
Lees je hier heel vaak, maar dat doet niet iedereen hoor. Bij mij was een streep een streep en klaar. Je doet er verder toch niks aan, dan afwachten.
Ja dat kan maar dat doet niet iedereen. De een test elke dag, de ander om de dag, en weer andere test maar 1 keer. Dat is net wat jezelf wilt.
Duidelijk! Had ng een test en deze vanochtend wel gedaan. Iets donkerder dan de testen van gisteren. Had alleen wel wat bruine afscheiding rond het middaguur.. Nu niks meer.. T blijft erg spannend.