Onduidelijkheid in alles

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liv019, 22 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Eerder al 2 topic geplaatst maar het word nu nog vager waarschijnlijk omdat ik er en te veel mee bezig ben en ik ongeduldig ben.
    Ik vanalles merk en compleet gek word van mezelf.

    17/04 gestopt met de pil. - direct weer een normale menstruatie

    Mijn laatste menstruatie was op 22/06
    Toen was ik een paar dagen over tijd maar zeker niet meer dan 5 dagen.

    Op 01/07 had ik een hoge lh piek, ovulatie test van de action kleurde gelijkwaardig. Die avond nog seks gehad.

    Op 08/07 kleurde de test van action weer gelijkwaardig. We hebben wel seks gehad maar het niet af kunnen maken.

    Op 14/07 duidelijk een lichter 2de streepje

    Op 16/07 weer een hoge lh piek, ditmaal wel op een test van be sure.

    Op 12/07 ook weer seks gehad.

    Tussendoor precieze data's weet ik even niet meerdere wisselende positieve / negatieve ovulatietesten gehad.
    Gisteravond de laatste positieve, vanmiddag de laatste negatieve.
    Afgelopen maandag ook nog seks gehad.

    Op een cyclus van 28/29 dagen zou ik nu best overtijd zijn. Zwangerschapstesten zijn negatief.
    Nu denk ik toch eerder dat mijn cyclus net als de laatste op 35 zit, in dat geval zou mijn ovulatie via de app/berekeningen op 13/07 zijn. Toen heb ik geloof ik niet getest.

    Ik heb al sinds 2 weken flinke steken / menstruatie achtige pijn en veeel witte lotion achtige afscheiding
    Ook word ik 's ochtends echt misselijk van mijn koffie waar ik dit eerder niet had.. Temperatuur was 36,5/6 ik ben totaal niet bekend met temperaturen dus misschien dit even buiten beschouwing laten.
    Maar de pijn verdween dus na 20/07 heel afentoe nog een steekje, derest blijft aanhouden.
    Bijkomend dat ik vanaf zondag echt vlagen van hoofdpijn heb (ik heb nooit hoofdpijn) en zaterdag echt een paar flinke duizelingen had.
    Mijn temperatuur is sinds dinsdag boven de 37(nogmaals, geen bekendheid met temperaturen)
    Verder geen pijnlijke borsten, wel grotere tepels naar mijn idee al een langere tijd.

    Op een cyclus van 35 zou ik nu 5 dagen voor nod zitten.
    En zou de vermoedelijke innesteling rond 18-20 juli geweest zijn.

    Nogmaals ik weet wachten is de oplossing
    Ontpillen kan een feit zijn.
    En menstruatie ligt op de loer.

    Ik heb testen van 2 be sure en action.
    Hoor graag ervaringen want ik merk dat het enigzins me geduld op peil houd.

    Op dit moment heb ik ook gewoon liever dat die ongesteldheid maar doorzet want de onduidelijkheid is slopend hahah maar dat snappen jullie vast.
    Maar iets in mij zegt gewoon iets anders misschien ook omdat je het te erg hoopt.

    Ooit eerder zwanger geweest maar helaas moest dat weggehaald worden en door een medische fout tot 2x aan toe. (waren de helft vergeten) dit is nu 5 jaar geleden. Toen was ik na 1 of 2 maanden stoppen met de pil al zwanger, terwijl ik blowde als een malle.
    Dit was niet gepland maar wel gewilt uiteindelijk, had niet verwacht zwanger te kunnen raken toen omdat de arts zei dat dit door een mogelijk langzittende soa niet eens meer kon. Wel dus.. Periode waar ik liever niet meer aan denk.

    Liefs
     
  2. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Niemand soort gelijke ervaring?
     
  3. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Begrijp ik goed dat je meerdere LH pieken hebt gehad kort na elkaar? Dan lijkt het eerder alsof je eisprong moeite heeft met doorzetten. Het zou zomaar kunnen dat je lijf nog aan het ontpillen is.
     
  4. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Klopt, nu deed ik net nog een zwangerschapstest omdat ik geen geduld had en me gevoel moest volgen.
    Ineens zie ik een heel licht streepje, voor 't oog waarneembaar maar helaas niet goed te fotograferen
    Vind het spannend..
     
  5. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Dat klinkt wel heel spannend! Morgenochtend nog even testen.

    Ontpillen kan natuurlijk ook, met die testen is niet met zekerheid te zeggen dat dat ei echt gesprongen is..
     
    Liv019 vindt dit leuk.
  6. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.758
    1.341
    113
    Vrouw
    Heb je met die action testen ook negatief getest? Bij mij zijn die ovulatietesten altijd positief en dus te gevoelig. Zou sowieso maar 1 merk gebruiken in een cyclus om goed te kunnen vergelijken.

    inmiddels ook nog een zwangerschapstest gedaan? Spannend!
     
  7. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Heb je nog getest? Of nog "klachten"?
     
  8. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Gister voor 't laatst een action zwangerschapstest gedaan wel de normale geen 2de streep.
    Maar nu wel 3 dagen overtijd.. Afentoe menstruatie achtige pijn.. Maar urine helder, afscheiding nogsteeds hetzelfde. Ik kom er nu niet uit.. Nogsteeds ochtend misselijkheid en dergelijke klachten.
     
  9. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Als je klachten van een zwangerschap hebt, dan test je positief. Want HCG zorgt voor klachten en dan verwacht je dus een tweede streepje. Dus de misselijkheid die je ervaart is niet van zwangerschap. Ik denk eerder van progesteron toename.
     
  10. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Dat zou ook nog kunnen., ik laat het voor nu maar in het midden totdat ik of nog ongesteld word of een positieve test in handen heb.
    Want voor het lichte 2de streepje heb ik tot nu toe nog geen verklaring kunnen vinden misschien wel vals positief. Ik wacht 't maar even af.. Anders blijf ik mezelf gek maken.
     
  11. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Gisteren getest met action normale test, ook negatief.
    Ik denk dat het lichte streepje mogelijk vals positief is geweest of dat zet ik in iedergeval maar in mijn hoofd totdat ik echte duidelijkheid heb.

    Klachten ja die zijn er nogsteeds.
    Misselijk voornamelijk 's morgens vroeg.
    S avonds een gloeiende buik alsof je de halve avond al een kruik op je buik heb gehad.
    Wat menstruatie krampen niet veel..

    Hoofdpijn, terwijl ik echt nooit hoofdpijn heb en zo nu en dan een duizeling.. Of dit dan echte klachten zijn weet ik niet goed.
    Maar wel klachten waarmee ik niet bekend mee ben voor mijn menstruatie.

    En zo merk ik nog wel wat kleine dingen. Maar ik wil het der niet zozeer onderschrijven.
    Omdat je nu op alles gaat letten.

    Laat de uitslag voor nu maar in het midden tot ik ongesteld ben of een duidelijke test in handen heb
     
  12. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.758
    1.341
    113
    Vrouw
    Zou ook kunnen dat het meteen tijdens de innesteling verkeerd is gegaan.

    ik had vorige maand ook 1 dag streepjes met 9dpo, zie foto, onderste ochtend ander avond. Testen gebruik ik vaker en nooit vals positief. Dag erna wit en wit gebleven.

    hopelijk heb je snel duidelijkheid, kan me voorstellen dat wachten nu heel vervelend is!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Wat vervelend zat inderdaad net je andere reactie te lezen in me topic en besefte dat ik niet meer op je reactie ben terug gekomen, ja even kort en bondig omdat ik op dat moment niet helemaal in de gelegenheid was om te reageren. Excuus hiervoor.
    Zou ik je mogen vragen wanneer na je vroege miskraam je ongesteldheid doorbrak of dat je der iets van merkte?
    Want ik heb daar zeker ook nog over nagedacht en gegoogled.. Maar werd der niet heel veel wijzer uit.
    Het wachten is inderdaad erg vervelend omdat je ergens nog hoop blijft houden..
     
  14. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Wel erg vervelend dat je klachten hebt die je niet van jezelf herkend. Heb je nog opnieuw getest of verder niet meer? Geen koorts of andere klachten?

    Ik moet wel zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil soms hele rare klanten heb welke ik totaal niet herken.
     
  15. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Nee nu niet meer getest.. Ik wacht maar gewoon even ben nu pas 4 dagen overtijd als mijn cyclus dus 35 zou zijn.
    Maar heb jij die klachten dan de ene maand wel en de andere niet?
    Ben nu sinds halverwege april gestopt. En eerder hier geen last van gehad.
     
  16. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Yep, indeedaad de ene maand wel en dan ineens weer niet. De laatste maand dacht ik echt dat ik zwanger was vanwege mijn klachten maar ik werd juist 2 dagen eerder ongesteld...
     
  17. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Nou geen peil op te trekken ons vrouwelijke lichaam! Hopelijk is het bij jou ook snel raak..
    Wanneer bij jij gestopt? Aan je banner te zien ook nog niet zolang toch?
     
    Dutchgirl1991 vindt dit leuk.
  18. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Klopt! Ben nu pas in mijn vijfde cyclus, maar de laatste drie er pas "echt" mee bezig. Daarvoor deden we maar wat haha. Dankzij dit forum ben ik nu een stuk beter op de hoogte en vind het ook heel fijn dat ik men hier in hetzelfde schuitje zit :)
     
  19. Liv019

    Liv019 Actief lid

    16 jul 2021
    115
    15
    18
    Vrouw
    Ja sinds ook pas sinds kort op dit forum maar zo ontzettend fijn en zoveel geleerd.
    Vriendin van mij doet opleiding doktersassistente, volgende blok gaat het over dit soort dingen.. Ze zegt mooi ik bel je tegen die tijd want jij weet nu al zoveel meer dan er überhaupt in dat boek staat
     
    Dutchgirl1991 vindt dit leuk.
  20. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Grappig, ik ben en werk als doktersassistente :roflmao:
     
    Liv019 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina