Onduidelijkheid over ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kaaskoekje, 19 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaskoekje

    Kaaskoekje Actief lid

    26 apr 2019
    169
    176
    43
    Vrouw
    Rond 30 mei moet ik volgens mijn planning weer ongesteld worden dus is nú het moment om ermee bezig te zijn.

    Ben al 6 dagen aan het testen met ovulatietesten. De eerste drie dagen met die van clear blue, die duidelijk aangeven dat ik géén eisprong heb, maar wel heel lichtjes een tweede streepje laten zien .

    Inmiddels de action testen gehaald en ook die geven een heel licht streepje aan.... Er is dus wel duidelijk (al 6 dagen) een licht streepje te zien, maar niet héél aanwezig en het neemt na 6 dagen ook niet echt af.......

    Ben echt heel regelmatig, maar maak me nu gek genoeg ineens zorgen .

    Doe ik het wel goed?
     
  2. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    L
    Lichte streepjes zeggen in elk geval niks, gedurende je hele cyclus heb je LH in je urine.
    Het kan zijn dat de test plotseling piekt of langzaam oploopt. Als je 30 mei ongesteld wordt springt je ei vermoedelijk tussen 16-21 mei.
    Je piek kan dus van 14-20 mei zijn.
    Je zou m nu dus inderdaad wel verwachten.
    Welk tijdstip test je altijd? Altijd zelfde tijdstip?
    Ik vind de dipsticks van zwanger & kids erg fijn en accuraat, geen vaag gedoe maar gewoon knallers als t zover is.
    Ik test zelf altijd overdag tussen 10-17.00 ergens , vooral niet op ochtendurine en niet s avonds. Hopelijk vind je je piek nog
     

Deel Deze Pagina