ongeduldig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mam85, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hebben jullie kids het ook zodra je er met de fles aankomt of hem alleen maar even vast hebt dat ze dan meteen gaan jammerren om de fles? onze zoon die zit dan meteen met zijn mondje open en zijn armpjes omhoog. en owee. als het dan veel te lag duurd :)
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    haha, heel herkendbaar, die van ons is nu 7 maand en zodra hij een aventflesje ziet is het mis hier! ik heb m eigenlijk altijd op het aanrecht staan in koudwater, voor de volgende voeding, maar als ik in de keuken kom en hij staart naar het aanrecht en wordt onrustig moet ik maken dat ik weg kom en hem afleiden van zijn gedachte haha
     
  3. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ja heel herkenbaar. gelukkig maar dacht al dat ik een abnormaal ongeduldig kindje had hahaa..

    sim . hoest met jou. ik ben een oud januari mamma.. geloof dat jij ook heel lang heb t geschreven op dat topic..
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    ja klopt!

    gaat goed hier, wat gaat de tijd snel he? zo zijn we allemaal aan het aftellen, en kwaaltjes aan het delen, en zijn ze alweer een half jaar!

    vind de ontwikkeling van die kleine zo ontzettend leuk, ik ben er veel bewuster mee bezig dan met mijn dochter, met het kleine dan. bij haar was ik meer volgens het boekje aan het leven. voel me veel zekerder als moeder en trek me minder van goedbedoelde adviezen aan. ga zeg maar meer op mijn gevoel af :D

    en jij?
     
  5. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    stuur je ff pbtje..
     
  6. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier ook zo ! Bij ons is het al zo dat als hij uit zijn badje komt en ik kom in de living dat hij al begint te jammeren en wenen dat hij de fles moet hebben en als hij ze dan ziet word hij bijna wild :)

    Grtz x
     
  7. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ja hier ook, ik vind dat zo grappig, de armen wijd en de mond los en van die grappige geluidjes :)
     
  8. evon

    evon Actief lid

    18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Ja hier ook! Vind dat echt heel schattig...
    Ik doe haar dan op mijn arm en dan maakt ze zo'n lief & ongeduldig geluidje, mond open, armpjes omhoog, en ze gaat dan ook met haar hoofdje helemaal naar voren zodat ze sneller bij de speen is.
    Ze gaat zichzelf dan ook een beetje bedienen zeg maar... :D
     
  9. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahahaha heeeel herkenbaar! Vigo zit dan ook zo ongeduldig met zijn armpjes te spartelen. Als de fles binnen zijn handbereik is, pakt hij hem vast en duwt hij hem (met veel kracht :confused: ) richting zijn mondje :)
     

Deel Deze Pagina