Ongegeneerd opscheppen

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

    Manque Niet meer actief

    Als tegenhanger van het ongegeneerd klagen-topic: hierbij een topic om eens lekker in op te scheppen. Goed voor de eigenwaarde! Men houdt er niet van, van opscheppers, maar je mag best trots zijn af en toe ;)

    Dus, geneer je niet. En brand maar los!
    Wat gaat er enorm goed?
    Waar ben je een kei in?


    Ps: ik weet wel dat ergens trots op zijn niet hetzelfde is als opscheppen. Maar het wordt al snel zo gezien als je er uit jezelf over begint. En je hoeft niet naast je schoenen te gaan lopen natuurlijk.
     
    Sabje333, NdNk, iMoeder en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Manque

    Manque Niet meer actief

    Okee, ts begint:
    Ik heb vandaag al 3 keer zonder gêne aangegeven dat ik iets wel/niet wil naar mijn collega's toe. En de dag is nog zo jong... Misschien word ik er ooit goed in!
     
    maja246, Huismuisie, Rizzoli en 27 anderen vinden dit leuk.
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Mijn oudste die sinds de zomer op het sbo zit 1 van de slimste blijkt te zijn in de klas :)
     
    maja246, Sprankeltje, Rosy90 en 17 anderen vinden dit leuk.
  4. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik ben heel trots dat ik samen met een klein groepje mensen enorm veel heb weten te bereiken in twee jaar tijd. Dat had ik van te voren nooit gedacht, en dat allemaal naast mijn fulltime baan.
     
    Soullady, iMoeder, Elmyra en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. louan

    louan Niet meer actief

    Uiterlijk.

    Ben rete trots op mn haar. Zeker na wat ik het heb aangedaan. Tot aan mn kont dikke kroese krullen. Krijg regelmatig complimenten maar ook regelmatig de vraag of het mn eigen haar is;). Soms moet ik zelfs 'bewijzen' dat er geen nephaar tussen zit:rolleyes:. Het is niet gewoonlijk dag kroes haar zó lang wordt.

    Heb er gewoon sinds mn 20tiger jaren niet meer aangezeten, eindelijk mn vaders advies opgevolgd:Ddie werd altijd boos als ik de stijltang pakte of mn haar wilde relaxen (chemische behandeling):$.

    Zoon.
    Kan al vloeiend lezen ook lange zinnen en lange woorden. Erg trots op hem nog geen 6 jaar. En hij is zó lief voor zn zusje en 'helpt' mij erg goed met van alles en nog wat. Ben gewoon erg erg erg trots op hem.

    Oh en ben nog erg trots op mezelf dat ik elke dag nog weet te relativeren zodat ik geen angstaanval krijg. Ik kan eindelijk weer eens geluk voelen.
     
    Jekaterina, Soullady, Angel1980 en 14 anderen vinden dit leuk.
  6. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Ik ben heel trots op mijn dochters. Ze zijn pienter, doen het goed op school en stellen de heerlijkste vragen.

    Ook ben ik trots op onszelf. We hebben in nog geen 5 jaar tijd veel weten te bereiken samen.
     
    maja246, Soullady, iMoeder en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ben er trots op dat ik een hbo studie volg naast mn gezin en mn werk. En dat ik een carriereswitch heb gemaakt.

    Op mijn oudste dame ben ik heel trots, gister gesprek gehad op school en ze kan inderdaad wel heel makkelijk leren.

    Op de jongste dame ben ik heel trots want ze had na 6 zwemlessen al haar eerste lintje gekregen!
     
    maja246, Rizzoli, Soullady en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Dat ik goed overweg kan met de naaimachine. Nooit les gehad, en ik heb laatst een jas gemaakt voor mijzelf. Ik werk altijd zonder patronen en bedenk het tijdens het maken.
     
    Soullady, Marchella, iMoeder en 12 anderen vinden dit leuk.
  9. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Zoontje zwemt graag maar water in zijn gezicht is een no go. Daarom durft hij ook niet in het water te springen.

    Vorige week zijn eerste zwemles gehad. Hem verteld dat hij zwemles krijgt van een echte redder en die hem niks laat doen wat hij niet kan.
    En hij is meerdere keren in het water gesprongen. Eerst zittend, daarna al staand.
    Super trots :D
     
    Rizzoli, Zoe123, Riene en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ah leuk! Eigenlijk heb ik hier best moeite mee, maar vooruit: ik krijg echt wekelijks te horen hoe leuk mensen mijn opvang vinden en wat ik allemaal met de kinderen doe:oops:
     
    KatoJipGimli, Rizzoli, Zoe123 en 22 anderen vinden dit leuk.
  11. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Ik kreeg vandaag te horen dat ik goed met mijn mond was:p:roflmao:
     
    Louise11110, KatoJipGimli, Bubblez en 15 anderen vinden dit leuk.
  12. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Zelf ben ik onwijs trots hoe het nu met mij gaat. Na een (voor mij) onverwachte scheiding, miskraam, partner die vreemdging. Gaat het goed met mij.
     
    Rosy90, Zoe123, Jekaterina en 18 anderen vinden dit leuk.
  13. Manque

    Manque Niet meer actief

    Wat heb je dan gedaan met dat kleine groepje mensen, als ik vragen mag? Ben verder helemaal niet nieuwsgierig ofzo :rolleyes:
     
  14. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik ben trots op mijn zoon.
    Gisteren van de juf tijdens het 10 minuten gesprek gehoord dat hij heel goed kan samenwerken en als er groepjes gekozen worden ze bewust hem laat kiezen omdat hij zijn vriendjes kiest maar ook bewust meisjes kiest die gepest worden. En volgens juf durft vervolgens niemand in dat groepje de meisjes dan nog te pesten omdat zoon ze gekozen heeft een hij een leidertje in de klas is. Daarnaast gaan zijn leerprestaties super en is zijn concentratie/focus in de klas enorm vooruit gegaan sinds vorig jaar.
     
    Rosy90, Louise11110, rijo en 28 anderen vinden dit leuk.
  15. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Vanalles gericht op duurzaamheid. Als je meer wilt weten stuur ik je wel een pb want ik vind het lastig om te bepalen wat ik hier wel en niet neerzet ivm herkenbaarheid.
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  16. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Wat goed van je zoon!!
     
  17. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ik drink nu al bijna een maand vrijwel alleen maar water. En dat terwijl ik daarvoor verslaafd was aan energydrank. En cola ging er ook wel in. :oops:

    Oja en ik ben trotsssssss op mijn haar en lange wimpers. Mag wel he? :D
     
    Dufel, vinorosso, Marchella en 10 anderen vinden dit leuk.
  18. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Vind ik ook, de juf starte het gesprek hiermee en eigenlijk vind ik het nog belangrijker dan die leerprestaties.
     
  19. Lilium

    Lilium Niet meer actief


    Wauww wat goed!!
    Ik ben nu 3 weken gestopt met energiedrank, maar die enkele cola zero in de week, doet mij echt wel goed.
    Knap van je!
     
    vinorosso vindt dit leuk.
  20. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Dat ik het toch maar allemaal doe. Ondanks een auto-immuun ziekte waardoor ik geen energie meer heb (al mijn energie gaat in het helen van de wonden en ontstekingen zitten) ik nu een hele verhuizing regel, nieuwe scholen voor de kinderen (beide kinderen met rugzakjes) en alles zo gestructureerd mogelijk probeer te houden.

    En waar ik ook trots op ben al klinkt dit heel dubbel en nog lang niet iets als waar ik mij trots over voel ik eindelijk eerlijk ga zijn tegen het UWV dat ik zieker ben dan ze denken (heb nooit verteld dat ik ook een auto-immuun ziekte heb en daardoor 100% afgekeurd ga worden. En als dan de kinderen op school zitten ik als vrijwilliger kan gaan werken met dementerenden zonder dat ik het hele rooster in de war ga schoppen als ik weer uitval door operaties.
     
    Djoess, Marchella, Bezige bij en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina