Ik geef nu 7 maanden bv en de eerste 3 maanden bood ik allebei de borsten aan, maar de linker borst daar had Dilano nog al wat moeite mee.(zuigreflex en te weinig melk) Dus ik ben toen gestopt met geven en met 1 borst ging het goed. Maar sinds febr/mrt ben ik weer met links begonnen omdat er soms wel 2 cupmaten verschil in zit. En omdat door het vele drinken/sabbelen doet mijn tepels soms ook wel pijn. Ik probeer hem zo vaak mogelijk aan links aan te leggen maar er blijft een verschil in grootte in zitten, er lijkt nu wel wat meer melk in zitten want hij lekt ook soms ook wel weer. Heeft iemand er ervaring mee en tips. Groet snoet
Hier ook een goeie en een mindere borst. Je ziet het verschil, bloot, wel maar met kleding aan volgens mij niet. Tips heb ik niet. Hier blijft er gewoon verschil, ook in productie. Heb van alles geprobeerd en heb er eigenlijk geen last van Ik lees stilletjes mee. Elmo
Alleen een reactie om te melden dat ik je verhaal herken. Mijn linker borst is luier en en kleiner dan mijn rechterborst. Ik doe er niets mee, het is niet anders. Met kolven haal ik ook veel meer uit mijn rechterborst . Nou ja, het levert voor mij geen problemen op met bv. Ik kan je verder dan ook geen nuttige tips geven.
Ik heb nog steeds verschil in de productie in mijn borsten. Links is Kyra's favoriet. Dit is ook terug te zien in de grootte. In principe kan het niet zoveel kwaad heb ik altijd gehoord/gelezen tenzij het verschil in productie dusdanig is dat het voeden van je kindje een probleem wordt. Esthetisch gezien is het natuurlijk minder prettig, maar ik moet zeggen dat het verschil al een aardig eind bij mij is weggetrokken nu Kyra minder drinkt. Mij lijkt het dus zeer waarschijnlijk dat het allemaal weer recht trekt nadat je bent gestopt met voeden en de 'boel' weer in niet-bv modus komt.
Bedankt voor de reacties! Het is ook niet heel erg maar je kan het bij wel goed zien, maarja er is dus verders niets aan te doen. Ik blijf ze beide aanbieden, en dan maar hopen dat het als ik met bv stopt dat het wel weer gelijkt trek. Want daar was ik (en man) ook een beetje bang voor dat ik ze ongelijk hou! Maar het stoppen zit er vollopig niet in, we willen als Dilano rond een jaar is voor een tweede gaan en hopen als het ons gegunt is dat we volgend jaar er nog zo een kleine lieverd bij hebben. En dan ga ik dus ook weer bv geven!! Groetjes snoet
Links is groter (ook al voor de zwangerschap), maar geeft minder melk! Of ik hem nu als eerste of als laatste aanbied, uit rechts wordt altijd langer gedronken.