Ze geven ook helemaal geen antwoord op de vraag 'is het mogelijk dat mijn melk niet meer genoeg is'... Nee, daar gaan ze losjes over heen. En dan direct kv aanraden. Bah, zonder echt te helpen.
Wat en stom bericht zeg. Dat is pas verkeerde info geven. En waarom in vredesnaam met 4 maanden overstappen op opvolgmelk?
Tja, het is een commerciele site en dat druipt er toch duidelijk genoeg vanaf! Een van hun partners (dwz sponsors, neem ik aan) is Nestle. Dan weet je toch genoeg.
Sonja, ja op dat punt heb je wel helemaal gelijk, maar ik vind het toch wel erg jammer dat er zo wordt met omgesprongen.
Dat ben ik met je eens, maar ik denk niet dat de mensen die daar zitten om vragen te beantwoorden verstand hebben van borstvoeding (geven).
Nou zeg, ik heb geen bv gegeven (wilde het wel graag, maar das een lang verhaal), maar ik zie zelfs in dat het nergens op slaat. Maar vraag me dan ook meteen af hoe je jezelf zo onzeker kunt laten maken als je kindje het thuis wel goed doet op je voeding.
Is die site uit de jaren 70? Lijkt wel het advies wat mijn moeder kreeg.... Meel bij de FV doen.... etc... Hier in Nederland mag dat trouwens niet he.... FV promoten VOOR bv is dat jullie opgevallen? ze zetten in elke reclame voor FV dat het nooit kan tippen aan BV......
Compleet off-topic, maar Saar wat een leuk plaatje zeg! Whahaha! In de poppenbuggie! Haha! (of ben ik blind en zie ik het verkeerd? 8) )
Nee nee , je ziet het juist. En trots dat Liene was, zo op wandel met haar broertje. En Tisse die vond het ook allemaal best.
Ook even off topic.... Hoe krijg je zo'n mooie banner? Het lukt mij maar niet. Kan iemand me erbij helpen, please?