Ongepland zwanger van nr 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamaliene92, 7 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaliene92

    Mamaliene92 Nieuw lid

    3 mei 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi meiden , ten eerste wil ik niemand kwetsen , vooral vrouwen die bijvoorbeeld in een traject zitten.

    Maar ik heb een probleem en ben benieuwd naar de mening van andere moeders, want ik kom er zelf niet zo goed uit

    Ik heb 3 kinderen van 5 , 2 , en 9 maanden, waar ik heel dankbaar voor ben. De zwangerschappen waren zwaar met veel complicaties en bloedingen. Ze zijn alle 3 met een keizersnede geboren.

    Nu ben ik weer zwanger geraakt (Door de anticonceptie heen) eigelijk gevaarlijk snel na mijn vorige keizersnede.

    In eerste instantie dacht ik , nouja het is niet anders , dit komt ook wel weer goed.

    Maar ik raak de laaste dagen steeds meer in paniek of dit wel goed komt, of ik het niet moet afbreken.
    mijn lichaam heeft al zoveel te voorduren gehad, waar ligt de grens? Breng ik mezelf niet enorme schade aan door deze zwangerschap uit te dragen, als dat al lukt met 3 littekens in mijn buik., en kan ik er wel voldoende voor mijn andere 3 jonge kinderen zijn (?) Ik sta voor een onmogelijke keuze , waar ik hoe dan ook spijt van ga krijgen.. maar welke is het verstandigst voor mij en mijn jonge gezin die hun moeder zo nodig zijn nu?

    Ik ben benieuwd naar jullie mening, liefs.
     
  2. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Maak zsm een afspraak met een gynaecoloog en bespreek dit. Zo te horen wil je het kindje wel houden maar ben je bang voor je eigen gezondheid ik zou met een arts overleggen en dan een keuze maken
     
    Lara123 en Leraje vinden dit leuk.
  3. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.948
    1.712
    113
    Pfoe, wat heftig. Hoe denkt je partner er over?
    Als jullie beiden wel open staan voor nog een kindjee dan zou ik inderdaad snel bij een gynaecoloog een afspraak in laten plannen om je vragen over je gezondheid te bespreken.

    En de zorg in combinatie met de andere kindjes komt vast goed! Als je er drie kan, dan kun je er vast ook 4.

    Veel sterkte met deze moeilijke afweging!
     
  4. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Ik sluit aan bij de dames boven mij. Bespreek jouw zorgen met een deskundige. Heb je een vangnet als je thuis hulp nodig hebt? Sterkte met de situatie. Het is heftig als het onverwachts komt.
     

Deel Deze Pagina