Ongerust /en bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    zoals ik al eerder schreef donkerbruine afscheiding verliezen

    gisteren bijna niks maar vanmorgen weer wel nu was het met heel veel afscheiding en is bruin/rood inlegkruisje onder maar zit niet vol af en toe een beetje erin ...als ik ga plassen komt er wat mee nu net weer geweest weer een dikke afscheiding (sorry voor details)en was donkerbruin/rood vreemde kleur niet echt rood

    ik moet erg nodig drukken maar wil niet dus daarom beetje buikpijn voelt niet als ongie pijn ik weet dat een zwangerschap je zo onzeker kan maken en angstig ook ....donderdag 09 aug pas echo worden nerveuse dagen......ik weet dat ik me moet ontspannen maar ben zo blij met dit wondertje en als je dan zoiets hebt maakt het je verschrikkelijk onzeker

    sorry moest het ff kwijt

    liefs kaley
     
  2. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    Als t oud bloed is dan is er ws niks aan de hand. Dan is de baarmoeder aant opruimen, die moet schoon en dan kan je kindje goed groeien.
    ALs je t echt niet vertrouwd gewoon even je huisarts bellen of je verlos!
     
  3. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi Kaley,

    Mijn verloskundige zei altijd; zolang het bloed niet langs je benen naar beneden stroomt is er niks aan de hand. Maar ik kan me voorstellen dat je super ongerust bent hoor! Anders bel je toch gewoon even je vk? Ook al heb je die echo donderdag. Voor je geruststelling.

    Liefs Kari
     
  4. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    bruinigbloed is oud bloed idd.
    Als je nodig naar de wc moet en wil niet lukken zoals je zegt, kan het ook komen dat je te hard drukt en daardoor wat bloed mee komt, pas op voor aambeien. Probeer veel vezels te eten en water te drinken.
     
  5. Niet meer actief

    hey kari

    hahaha nou dat doet het niet is alleen na het plassen en is glibberig en donkerbruin/rood en door het plassen ook waterig natuurlijk

    heb alleen buikpijn af en toe vanwege mn darmen die zijn overstuur want moet nodig maar wil niet heb ook een opgezette buik ervan lijk 3 mnd zwanger ipv 6 wk

    liefs kaley
     
  6. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Lieve Kaley,
    Zelfs als het rood bloed is en langs je benen loopt kan het nog goed aflopen. Ik ben inmiddels 25 weken zwanger.
    Er kunnen zoveel redenen zijn waarom je afscheiding hebt. En uit ervaring weet ik hoe moeilijk het is om rustig te blijven maar totdat je een echo hebt, is er gewoon geen duidelijkheid. Je kan nog proberen om een echo voor die tijd te krijgen maar je bent natuurlijk nog geen 6 weken dus de kans op hartactie is gewoon te klein om waar te nemen.
    Probeer positief te denken, hoe moeilijk het ook is. Ik zal voor je duimen.
    Liefs,
    PL
     
  7. Niet meer actief

    as donderdag 09 aug heb ik weer een echo
    ik probeer rustig te blijven en beetje van me af te zetten moeilijk maar moet gewoon

    en tot donderdag afwachten hoop dat ik donderdag een positieve echo heb

    in de tussen tijd blijf ik hier lekker babbelen
    dank jullie wel voor jullie steun en advies steld me wel een beetje gerust

    liefs kaley
     

Deel Deze Pagina