Ongerust,

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Femc, 5 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Hallo iedereen! Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben, ben super blij want dit is ons eerste kindje, maar dat verandert nogal snel. Want ik had bloed laten nemen 2 dage voor mn nod. Had 77 hcg en zat in de grijze zone van cmv. Dus kwam een week later mijn 2e bloedname om te kijken of de hcg mooi groeide en de cmv te controleren.. En daar zat em het, hcg was mooi naar 2900 gestegen! Dus joepie ! MAAR ! Kwas klein beetje gestegen met de cmv. Maar zat nog steeds in grijze zone, zei de dokter en ik moest zo snel mogelijk gynaecoloog bezoeken. Oke goed was nog niet heel ongerust. Toen kreeg ik een beetje later een 2e belletje van de dokter en zij zei dat wat de andere dokter zei maar dat ik wel eens in mn achterhoofd moest houden dat ik de zwangerschap mss wel eens moet afbreken. Maar dat ik eerst een 3e bloedname mag doen en moet afwachten wat de gynaecoloog zegt. Dus kben sindsdien super ongerust en emotioneel wrak. Maar morge is mijn 3e bloedname en 13 mei magk naar mn eerste echo! En kben eigenlijk stiekem heel bang dat ik geen kloppend hartje ga zien :cry:.

    Sorry voor het hele verhaal maar het moest even van mijn maag.

    Groetjes!
     
  2. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Ohja dokteres heeft ng contact gehad met gynaecoloog en heb haar dan horen zegge dat ik niet ongerust moest zijn, dat zij er wel een gerust oog in had omdat ze dat zo vaak zien bij andere. En dat ik gewoon even moet afwachten.
     
  3. Lottel

    Lottel Fanatiek lid

    3 jan 2010
    1.185
    116
    63
    brabant
    Zolang je alleen maar bloed testen heb 't en geen echo,zou ik eerst wachten op je echo, daar kunnen ze veel meer op zien. Hopelijk zien ze daar een mooie beginnende zwangerschap op. Hoever zou je nu ongv moeten zijn?
     
  4. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Als ik het goed begrijp, maak je je dus geen zorgen over wel/niet goed zwanger zijn, maar over CMV toch?
    Wat bedoel je (of je dokter) precies met grijze zone? Was dit IgM of IgG? Ben je ziek geweest? Ben je ooit eerder op CMV getest?
    En hoe lang denk je nu zwanger te zijn?
     

Deel Deze Pagina