Nieuwsflits Jaja 100 minimaal en de donaties bij diverse klinieken niet meegerekend En nog doorgaan om te helpen voor een tweede! Jullie reactie graag hierop
Wat je ervan vind? De wensmoeders weten dat niet, net als een erfelijke aandoening die deze meneer bezit
Nee, ik ken hem niet, hij komt uit belgie excuus, donker haar bijna 2 meter. Maar hij werft ook in nederland
nieuwsflits? Reactie op jajaj 100... enz? Ik begrijp dat het om een bedriegende sperma donor gaat maar dat is ook alles..
Hi De discussie welke ik wil uitlokken is Kan dit ongestraft? Donoren via internet is dat in deze tijd nog verantwoord? 100 kids met zieke genen verspreiden en inteelt etc
Ik vond donoren via internet sowieso niet verantwoord.. geen idee of dit ongestraft mag.. En wat bedoel je met inteelt in dit geval?
inteelt...? Nouw, ik snap dat vrouwen graag zwanger worden, maar zou het niet snel op die manier doen.. ik bedoel.. je weet niet wat je in huis haalt he..
Inteelt, kids die elkaar tegenkomen later/ relatie Als een donor zoals gezegd er 2 heeft is nog te overzien Etisch gezien honderden kids verwekken is al niet correct Gefeli met je zwangerschap, gaat het goed?
precies... waarom zou je zelf op inet gaan zoeken... Was die vraag aan mij ivm zwanger? Ja hier gaat het goed, geen kwaaltjes. voel me goed